Показати схожі тендери

Закупівля Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти») від БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009954-a
Id Tender d34bdbd5e2ea4e4e8babbd1ce5dba2c0
План UA-P-2025-08-29-011345-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.08.2025 20:34
Остання зміна 23.09.2025 20:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 869 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 20:33 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 20:33
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 20:33
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 12.09.2025 19:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 19:56
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.09.2025 19:56
до 23.09.2025 20:54
Період уточнень
з 29.08.2025 20:33 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 20:33 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 12.09.2025 19:56
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 12.09.2025 19:56
Основні параметри
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Закупівля здійснюється в межах обсягів кошторисних призначень та відповідних бюджетних асигнувань на 2025 рік в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою (реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»). Ідентифікаційний номер в Єдиній цифровій інтегрованій інформаційно-аналітичній системі управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури - 150824-E2CE4CF2
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 869 100 грн.
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Назва предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Очікувана вартість
1 869 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18691,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09108, Україна, Київська область, Біла Церква, пр.Незалежності, будинок 52/4
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Дочірнє підприємство "Фесто"
Пропозиція:
1 869 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 20:34
Оголошення про проведення закупівлі
29.08.2025 20:26
Тендерна документація
29.08.2025 20:26
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Давидюк Дар'я
Електронна пошта
Телефон
380974740959
Замовник
ЄДРПОУ
05536685
Повна назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Поштовий індекс
09108
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
пр.Незалежності, будинок 52/4
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 19:56 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 19:57
Довідка НАЗК
12.09.2025 19:56
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-29-009954-a-a1
Підписаний і діє
Номер
76
1 869 100 грн.
1 557 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2025
Строк дії договору з
23.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Номенклатура
Комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 557 583.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05536685

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дочірнє підприємство "Фесто"
Повна назва
Дочірнє підприємство "Фесто"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13683489

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.09.2025 20:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000038
Дата створення проекту
22.09.2025 14:44
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 18:24
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 18:21
Дата завершення усунення порушень
17.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 862-10-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-08-29-009954-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 18:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 № 27, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.09.2025, тендерну пропозицію ДП «Фесто» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 12.09.2025 № 30 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.09.2025, договір від 23.09.2025 № 76, пояснення та документи надані Замовником від 26.09.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ДП «Фесто» з остаточною ціною пропозиції 1 869 100,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 23.09.2025 № 76.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляді тендерної пропозиції ДП «Фесто», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 18:21
Документи висновку
13.10.2025 18:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є комплект навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти»), за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-29-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 16:32
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 16:33
-
Відповідь
Розгляд запиту та надання пояснення органу державного фінансового контролю
Виходячи зі змісту Запиту надаю наступне пояснення: По першому питанню Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме «порівняння ринкових цін». Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам, дилерам, постачальникам аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладу у навчальному обладнанні. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. По другому питанню Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сайті Білоцерківського механіко-енергетичного фахового коледжу https://bmet.org.ua/ в розділі Фінансово-господарська діяльність за посиланням https://bmet.org.ua/finansovo-gospodarska-diyalnist/ По третьому питанню Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: КПКВК 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджена наказом Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025. (додається). Довідкою про зміни до кошторису на 2025 рік №101 від 20.05.2025 (додається) доведено надходження на суму 10 4944 700,00 грн. Т.в.о. директора Білоцерківського механіко-енергетичного фахового коледжу за погодженням з Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації затверджено Перелік техніки, обладнання, матеріалів та устаткування для навчально-практичного центру електромеханічного виробництв з елементами комп’ютеризації придбання якого планується в рамках виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. З четвертого питання. Конкретні коди видатків, які підпадають під фінансування за програмою Ukraine Facility , що є фінансовою програмою ЄС, спрямованою на підтримку України у 2024-2027 роках, з метою забезпечення макрофінансової стабільності, економічного відновлення та проведення реформ чітко вказані у Плані України, документі, що визначає, які конкретні заходи та реформи Україна має виконати, щоб отримати фінансування від ЄС за програмою Ukraine Facility. Кошти Ukraine Facility надходять напряму до державного бюджету. Закупівля комплекту навчального обладнання механотроніки з елементами автоматизації виробничих процесів (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів фахової передвищої освіти») код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі здійснюється в рамках реалізації заходів, а саме п. 7.12: «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти» Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX за КПКВ 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Ідентифікаційний номер в Єдиній цифровій інтегрованій інформаційно-аналітичній системі управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури - 150824-E2CE4CF2". Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівель, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель. Враховуючи вищевикладене необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 1.1. Надати наступні документи та матеріали: - Комерційна пропозиція ТОВ "Квідо Роботікс"; - Комерційна пропозиція ДП «Фесто» - Комерційна пропозиція ТОВ «ЕЛТЕСТ» - Наказ Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» № 79В від 29.05.2025. - Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік №101 від 20.05.2025 - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік - Перелік техніки, обладнання, матеріалів та устаткування для навчально-практичного центру електромеханічного виробництв з елементами комп’ютеризації.
Рішеня
26.09.2025 21:52
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 869 100 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
380974740959
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 869 100 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ МЕХАНІКО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
380974740959
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності