Показати схожі тендери

Закупівля Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування від Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009932-a
Id Tender c827a071489e42088fa22c45c02d03cf
План UA-P-2025-08-29-011285-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 29.08.2025 19:53
Остання зміна 01.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 292 830 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 19:50 до 18.09.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 19:50
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 19:50
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:03
до 03.10.2025 17:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 17:13
до 09.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.10.2025 17:52
-
Період уточнень
з 29.08.2025 19:50 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 19:50 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:03 до 03.10.2025 17:52
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:03 до 03.10.2025 17:52
Основні параметри
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування
Обсяг виконання робіт згідно з Додатком № 4 до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 292 830 грн.
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування
Назва предмета закупівлі
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування
Примітки
Без поділу на лоти.
Очікувана вартість
4 292 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42928,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 464.15
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 14:40
Закінчення аукціону
19.09.2025 15:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування
Код ДК 021:2015
45311000-0 - Монтаж електропроводки та електроарматури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата робіт проводиться Замовником у національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином згідно чинного законодавства Акта прийому-передачі виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
3 887 725.45 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
4 140 361 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 14:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
01.11.2025 00:00
За результатами аналізу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та статті 5 Закону № 922
21.10.2025 10:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Колот
Електронна пошта
Телефон
+380617647474
Замовник
ЄДРПОУ
37573707
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Поштовий індекс
69063
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
вул. Олександрівська, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування
Період вимог/скарг з 25.09.2025 17:13 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 15:03 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.09.2025 17:13
Повідомлення про рішення
19.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.10.2025 17:52 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 17:13 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 17:52
Довідка НАЗК
03.10.2025 17:52
Повідомлення про рішення
01.10.2025 13:27
Електроний протокол про продовження строку
25.09.2025 17:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ № 60 щодо прийняття рішення уповноваженою особою районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району 01.10.2025 11:00 м. Запоріжжя Порядок денний 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ», Учасник), наступної у списку пропозицій, поданої під час проведення процедури закупівлі (UA-2025-08-29-009932-a) за предметом: Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45311000-0 (Монтаж електропроводки та електроарматури) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Частиною одинадцятою статті 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Наступною найкращою тендерною пропозицією у списку пропозицій є тендерна пропозиція, подана Учасником. У зв’язку з необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, проведення необхідних консультацій зі специфічних питань запропонованого предмета закупівлі, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 23.10.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини десятої статті 29 Закону є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, у вигляді цього протоколу, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення. Уповноважена особа Ірина КОЛОТ
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 13:26
Дата кінця розгляду
24.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» (далі – Учасник) по закупівлі № UA-2025-08-29-009932-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція), затвердженою рішенням уповноваженої особи Ірини Колот, протокол № 55 від 12.09.2025 (далі – Тендерна документація), а саме: Учасником у складі документів тендерної пропозиції не надано документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), що дає право на укладання договору (відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»), або лист-роз’яснення в довільній формі щодо законодавчих підстав (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) не надання документів, у разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в тендерній документації документи, що не відповідає вимогам пункту 6 додатку № 7 до Тендерної документації; Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано копію видаткової накладної № 16 від 09.07.2025 на пістолет монтажний, замість скан-копії з оригіналу документу, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку № 2, підпункту 7.2 додатку № 7 до Тендерної документації; Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано лист про трудові відносини (вих. № 7.13/09-1 від 17.09.2025), в якому не підтверджено наявність трудових відносин на дату подання пропозиції з Марковим Родіоном Анатолійовичем, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку № 2, підпункту 7.13 додатку № 7 до Тендерної документації; Учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі щодо законодавчих підстав (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) не надання документів, у разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в тендерній документації документи, – щодо неподання у складі документів тендерної пропозиції зареєстрованої територіальним органом Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (низьковольтне електричне та електронне обладнання), що не відповідає вимогам пункту 22 додатку № 7 до Тендерної документації; Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано копію витягу № 1808264500046 з реєстру платників податку на додану вартість, замість скан-копії з оригіналу документу, що не відповідає вимогам пункту 13 додатку № 7 до Тендерної документації; підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни на проведення робіт (І пусковий комплекс) не містить країни походження товару номенклатурної позиції «Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм», що не відповідає вимогам пункту 14 додатку № 7 до Тендерної документації; підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни на проведення робіт (ІІ пусковий комплекс) не містить країни походження товару номенклатурних позицій «Трубка ПХВ, діаметр 4-6 мм», «Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм», що не відповідає вимогам пункту 14 додатку № 7 до Тендерної документації; строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія № 5586-25, видана 12.09.2025 АТ «БАНК АЛЬЯНС») – 15.12.2025, – не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації, яким передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» необхідно завантажити в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), що дає право на укладання договору (відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»), або лист-роз’яснення в довільній формі щодо законодавчих підстав (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) не надання документу, в разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати зазначений документ; скан-копію з оригіналу видаткової накладної № 16 від 09.07.2025 на пістолет монтажний; лист про підтвердження наявності трудових відносин на дату подання пропозиції з Марковим Родіоном Анатолійовичем; лист-роз’яснення в довільній формі щодо законодавчих підстав (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) не надання зареєстрованої територіальним органом Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (низьковольтне електричне та електронне обладнання); скан-копію з оригіналу витягу № 1808264500046 з реєстру платників податку на додану вартість; підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни на проведення робіт (І пусковий комплекс) із зазначенням країни походження товару номенклатурної позиції «Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм»; підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни на проведення робіт (ІІ пусковий комплекс) із зазначенням країни походження товару номенклатурних позицій «Трубка ПХВ, діаметр 4-6 мм», «Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм»; банківську гарантію зі строком дії не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Створено
02.10.2025 17:26
Надати до
03.10.2025 17:26
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000099
Дата створення проекту
06.10.2025 15:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:55
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 16:47
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 106-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5) UA-2025-08-29-009932-a, яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 15 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 12 вересня 2025 року №55; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» та ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ»; протокол уповноваженої особи від 25.09.2025 №58, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2025, відповідь Замовника від 10.10.2025 на запит від 07.10.2025. В ході моніторингу встановлено, що участь у процедурі відкритих торгів з особливостями прийняли два учасники: - ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" з остаточною ціновою пропозицією 3887725,45 грн.; - ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" з остаточною ціновою пропозицією 4140361,00 гривень. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 25.09.2025 №58 тендерна пропозиція ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" була відхилена, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Так, у протоколі уповноваженої особи від 25.09.2025 №58 Замовником зазначено наступне: «Відповідно до вимог п.8 додатку №4 до Тендерної документації, пункту 8.7 додатку №7 до Тендерної документації, вивіз будівельних відходів Підрядник здійснює тільки на об’єкти поводження з відходами для подальшого видалення (відновлення). Забороняється вивезення відходів у місця не призначені для цього. Підрядник надає гарантії з вивозу та видалення (відновлення) відходів. На підтвердження цього необхідно надати скан-копію з оригіналу договору (з додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами) з організацією, що має дозвільні документи на видалення (відновлення) відходів. Згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації документи, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання. ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" в складі документів тендерної пропозиції надало договір №202508102 від 15.04.2025 на надання послуг по захороненню відходів, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ – ЗАПОРІЖЖЯ» строком дії з моменту підписання по 31.07.2025…. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником процедури в його тендерній пропозиції». З огляду на викладене слід зазначити, відповідно до п. 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У даному випадку предметом закупівлі є «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». При цьому, надання Учасником у складі тендерної пропозиції договору з організацією, що має дозвільні документи на видалення (відновлення) відходів, термін якого завершився на момент подання тендерної пропозиції, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, як це передбачено у абзаці 2 пункту 43 Особливостей №1178 та може бути усунено протягом 24 годин шляхом пролонгації існуючого договору або укладання нового. Отже, задля усунення такої невідповідності Замовник мав надати учаснику можливість усунути їх протягом 24 годин в порядку п.43 Особливостей №1178. Проте, Замовником в порушення пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не надано учаснику ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" можливості для виправлення невідповідностей протягом 24 годин, натомість безпідставно відхилено його пропозицію, що призвело до порушення приписів статті 5 Закону №922, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі і максимальної економії, ефективності та пропорційності. Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", ціна якої становила 3 887 725,45 грн з ПДВ та яка на 252635,55 грн дешевша за остаточну цінову пропозицію в сумі 4140361,00 грн переможця торгів ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ".
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та статті 5 Закону №922. Перевіркою питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено. Дослідженням тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо відміни торгів на підставі положень підпункту 2 пункту 5 Особливостей №1178, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 16:47
Документи висновку
15.10.2025 16:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
21.10.2025 прийнято рішення щодо відміни закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями за наступним предметом: «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування» (ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-009932-a) (далі ? Закупівля
Дата публікації
23.10.2025 13:31
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування» (ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-009932-a), яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення з приводу відхилення економічно найвигіднішої тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" на підставі надання в складі тендерної пропозиції документів щодо можливості вивозу будівельних відходів, термін чинності яких сплив на дату подання, а саме: договору від 15.04.2025 №202508102 з ТОВ «ВЕЛЬТУМ – ЗАПОРІЖЖЯ». Відповідно до п. 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, невідповідність означеного документу не призводить до зміни предмету закупівлі, отже задля усунення такої невідповідності Замовник мав надати учаснику можливість усунути їх протягом 24 годин в порядку п.43 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
07.10.2025 11:35
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 11:35
-
Відповідь
Надання пояснень у межах проведення моніторингу
Про надання інформації у межах проведення моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 процедури закупівлі: «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування» (ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-009932-a), яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району (далі – Замовник) повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено Замовником на підставі розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, а саме проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування», затвердженої експертним звітом № 0093-25Е від 04 липня 2025 (додається). 2. Надаємо посилання щодо оприлюднення на веб-сайті Запорізької міської ради -головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Тендери: Олександрівська райадміністрація - Запорізька міська рада https://toolkit.in.ua/files/442/upload/%D0%BE%D1%80%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80_%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82_4292830.pdf 3. З приводу відхилення економічно найвигіднішої тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" на підставі надання в складі тендерної пропозиції документів щодо можливості вивозу будівельних відходів, термін чинності яких сплив на дату подання, а саме: договору від 15.04.2025 №202508102 з ТОВ «ВЕЛЬТУМ – ЗАПОРІЖЖЯ» повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» в складі документів тендерної пропозиції наданий договір № 202508102 від 15.04.2025 на надання послуг по захороненню відходів, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ», строком дії з моменту підписання по 31.07.2025 року. Тобто, Учасником ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» наданий документ - договір, строк дії якого закінчився на момент подання Учасником своєї тендерної пропозиції для участі у Закупівлі. Виявлена Замовником невідповідність означеного документу не підпадає під норми п.43 Особливостей № 1178 щодо виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Оскільки відповідно до вимог пункту 8 Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мереж внутрішнього електропостачання будівлі районної адміністрації по вул. Олександрівська, 26». Коригування за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45311000-0 (Монтаж електропроводки та електроарматури) (далі - Роботи)» до Тендерної документації, підпункту 8.7 пункту 8 Додатку № 7 до Тендерної документації , пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації вивіз будівельних відходів Підрядник здійснює тільки на об’єкти поводження з відходами для подальшого видалення (відновлення). Забороняється вивезення відходів у місця не призначені для цього. Підрядник надає гарантії з вивозу та видалення (відновлення) відходів. На підтвердження цього необхідно надати скан-копію з оригіналу договору (з додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами) з організацією, що має дозвільні документи на видалення (відновлення) відходів; документи, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання. Вказані вимоги Замовника відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації і надаються Учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» відхилена Замовником на підставі зазначеної норми.
Рішеня
10.10.2025 15:17
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 15:18
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 292 830 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 13:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Контактний телефон:
+380617647474
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 292 830 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 13:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Контактний телефон:
+380617647474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності