Показати схожі тендери
Закупівля «код до ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» (ЛОТ 1 – Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів ЛОТ 2 – Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів;) від Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009884-a
Id Tender d961a9a5b2c544ce909090b7d0f29079
План UA-P-2025-08-29-011239-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.08.2025 19:13
Остання зміна 15.09.2025 18:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 195 425 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 19:13 до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 19:13
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 19:13
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:05
-
Залишилось 2 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 18:30
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 29.08.2025 19:13 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 19:13 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:05
Основні параметри
«код до ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» (ЛОТ 1 – Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів ЛОТ 2 – Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів;)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
876 645 грн.
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів
Очікувана вартість
876 645 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4383,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 12:26
Закінчення аукціону
08.09.2025 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Миру 1/42
Дата постачання по
23.12.2025 19:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
733 194 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗАХАРОВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"
Пропозиція:
828 828 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
820 858.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 12:26
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
318 780 грн.
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів
Очікувана вартість
318 780 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1593,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:36
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Кожедуба
Дата постачання по
23.12.2025 19:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗАХАРОВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"
Пропозиція:
301 392 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
268 821 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
300 699 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:36
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кобзєва Наталія Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kobzeva Natalia
Електронна пошта
Телефон
+380678994066
Замовник
ЄДРПОУ
25889776
Назва (англійською мовою)
Department of Education of the Executive Committee of the Starokonstantinovsky City Council
Повна назва
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of the Executive Committee of the Starokonstantinovsky City Council
Поштовий індекс
31100
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Старокостянтинів
Адреса
вулиця Ессенська 2 блок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ліцеї імені М.С.Рудяка м. Старокостянтинів
Період вимог/скарг з 15.09.2025 18:30 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:05 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пп.2 пункту 44 Особливостей: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:30
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:06
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 18:30 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:30
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Послуги з організації харчування учнів початкових 1-4 класів ,учнів пільгової категорії у ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 м.Старокостянтинів
Період вимог/скарг з 15.09.2025 18:38 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:05 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пп.2 пункту 44 Особливостей: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:38
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 19:06
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 18:38 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:38
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 195 425 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Контактний телефон:
+380678994066
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 195 425 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Контактний телефон:
+380678994066
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності