Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень (ЛОТ 1- Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів; ЛОТ 2 –Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів ; ЛОТ 3–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів ; ЛОТ 4 –Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів; ЛОТ 5–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів; ЛОТ 6 –Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів; ЛОТ 7–Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів) від Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009832-a
Id Tender c622784c183c41da9c4d1f09f2f316a4
План UA-P-2025-08-29-011041-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.08.2025 18:54
Остання зміна 16.09.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 976 305 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
8 568 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 18:54 до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 18:54
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 18:54
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:59
-
Період уточнень
з 29.08.2025 18:54 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 18:54 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:59
Основні параметри
код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень (ЛОТ 1- Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів; ЛОТ 2 –Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів ; ЛОТ 3–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів ; ЛОТ 4 –Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів; ЛОТ 5–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів; ЛОТ 6 –Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів; ЛОТ 7–Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 424 115 грн.
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів;
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів;
Очікувана вартість
1 424 115 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7120,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:30
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів;
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Острозького
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця .Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Крупка Микола Петрович
Пропозиція:
1 387 864.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
1 201 032 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 364 359.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:30
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 060 290 грн.
Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів
Очікувана вартість
1 060 290 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5301,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 13:55
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул. Миру 14
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МАНДИБУРА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
1 041 012 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 020 159 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
902 916 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 13:55
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
673 470 грн.
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів
Очікувана вартість
673 470 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3367,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 13:44
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул. Вишневецького, 2
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця .Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛАЗАРЄВА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА"
Пропозиція:
372 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
624 204 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
438 228 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 13:44
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
349 965 грн.
Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів
Очікувана вартість
349 965 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1749,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 12:44
Закінчення аукціону
08.09.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул. Соборна, 22
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця .Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ХАЩУК ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
222 705 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
335 286 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
241 794 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 12:44
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
897 435 грн.
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів
Очікувана вартість
897 435 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4487,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 11:32
Закінчення аукціону
08.09.2025 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Ліцейна, 6
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця .Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Крупка Микола Петрович
Пропозиція:
859 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
851 602.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
756 819 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 11:32
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
977 130 грн.
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів
Очікувана вартість
977 130 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4885,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 13:50
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Острозького 16
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЗЬМУК ЛЮДМИЛА НИКАНОРІВНА"
Пропозиція:
710 462.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
935 739 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
710 640 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 13:50
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
1 593 900 грн.
Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів
Очікувана вартість
1 593 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7969,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:08
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, вул.Ессенська 4
Дата постачання по
23.12.2025 18:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця .Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Крупка Микола Петрович
Пропозиція:
1 553 328 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 527 057 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
1 344 294 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 18:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кобзєва Наталія Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kobzeva Natalia
Електронна пошта
Телефон
+380678994066
Замовник
ЄДРПОУ
25889776
Назва (англійською мовою)
Department of Education of the Executive Committee of the Starokonstantinovsky City Council
Повна назва
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of the Executive Committee of the Starokonstantinovsky City Council
Поштовий індекс
31100
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Старокостянтинів
Адреса
вулиця Ессенська 2 блок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів;
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:34
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:33
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 2 Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:35
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 3 Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:37
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:36
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 4 Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:38
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 5 Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:38
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 6 Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:41
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:39
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Лот № 7 Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:42
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 10:39
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 976 305 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Контактний телефон:
+380678994066
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 976 305 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Контактний телефон:
+380678994066
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності