Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю З метою підтвердження якості та технічних характеристик запропонованого товару, Учасник у складі пропозиції повинен надати: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для можливості перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, Статуті. Встановлено, що Учасник не надав документ на вимогу п.п. 15.5 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі на вимогу п.п. 15.6 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі на вимогу п.п. 15.7 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі на вимогу п.п. 15.8 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист в довільній формі на вимогу п.п. 15.9 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист в довільній формі на вимогу п.п. 15.10 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист в довільній формі на вимогу п.п. 15.11 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав згоду з умовами договору, на вимогу п.п. 15.12 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, на вимогу п.п. 15.13 Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист на вимогу п.п. 15.14 Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.