Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009295-a
Id Tender 6199f33fde714f0889f59f79e6765318
План UA-P-2025-08-29-010678-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.08.2025 16:54
Остання зміна 03.10.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 16:52 до 15.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 16:52
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 16:52
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00
до 19.09.2025 13:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 13:53
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 13:53
до 03.10.2025 15:33
Період уточнень
з 29.08.2025 16:52 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 16:52 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00 до 19.09.2025 13:53
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00 до 19.09.2025 13:53
Основні параметри
код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна)
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
модульна конструкція санітарна
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, заклад освіти
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДУВАНСЬКА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
05.09.2025 16:40
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Скрипченко
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна)
Період вимог/скарг з 19.09.2025 13:53 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 01:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 13:53
Довідка НАЗК
19.09.2025 13:53
Повідомлення про рішення
15.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 16:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору № 9 від 11.09.2025 до якої не включена Дуванська Наталія Вікторівна, як керівник: У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: ? усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору.
Створено
18.09.2025 12:09
Надати до
19.09.2025 12:09
Договір
UA-2025-08-29-009295-a-a1
Підписаний і діє
Номер
4421/1
2 000 000 грн.
2 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
30.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
модульна конструкція санітарна
Номенклатура
модульна конструкція санітарна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573094

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДУВАНСЬКА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА"
Повна назва
ФОП "ДУВАНСЬКА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2797409047

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 15:33
-
03.10.2025 15:31
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000097
Дата створення проекту
22.09.2025 16:56
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 17:28
Дата публікації висновку про результати
02.10.2025 17:02
Дата завершення усунення порушень
08.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 22.09.2025 № 102-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.09.2025 № 102-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 8) UA-2025-08-29-009295-a, яка проведена Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 17:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «01» жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольними рішеннями уповноваженої особи (протокол від 29.08.2025 №61, від 05.09.2025 №61-З, від 08.09.2025 №61-З/1), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ФОП "ДУВАНСЬКА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА", вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, запит на пояснення від 24.09.2025 та відповідь Замовника на нього від 26.09.2025 з доданими документами.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні
Дата висновку
02.10.2025 00:00
Дата публікації
02.10.2025 17:02
Документи висновку
02.10.2025 17:02
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення Дата: 2025-09-24 Про надання інформації У межах проведення моніторингу закупівлі: код ДК 021: 2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна) інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-009295-a, яка проведена Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Рішеня
24.09.2025 16:36
Орган перевірки
30.09.2025 00:00
Документи повідомлення
24.09.2025 16:36
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах моніторингу закупівлі: код ДК 021:2015 – 44210000-5 – Конструкції та їх частини (модульна конструкція санітарна), (ID: UA-2025-08-29-009295-a), з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію. 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі моніторингу інформації, що знаходиться у вільному доступу (Інтернет ресурси, ProZorro, Prom.ua, тощо), запиту комерційних пропозицій та розрахунку на придбання коду ДК 021:2015 – 44210000-5 – Конструкції та їх частини (модульна конструкція), що додається до вказаних пояснень.
Рішеня
26.09.2025 15:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 01:00
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності