Показати схожі тендери

Закупівля ЦПС-25Т_029_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон), код за ДК 021:2015 – 18140000-2 «Аксесуари до робочого одягу» від Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009141-a
Id Tender 9893d5e907b04fa5a925388cb38e503e
План UA-P-2025-08-29-010181-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.08.2025 16:38
Остання зміна 10.09.2025 10:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 774.2 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 16:37 до 10.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 16:37
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 16:37
до 07.09.2025 00:00
Період уточнень
з 29.08.2025 16:37 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 16:37 до 07.09.2025 00:00
Основні параметри
ЦПС-25Т_029_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон), код за ДК 021:2015 – 18140000-2 «Аксесуари до робочого одягу»
Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
21 774.2 грн.
ЦПС-25Т_029_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон), код за ДК 021:2015 – 18140000-2 «Аксесуари до робочого одягу»
Назва предмета закупівлі
ЦПС-25Т_029_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон), код за ДК 021:2015 – 18140000-2 «Аксесуари до робочого одягу»
Очікувана вартість
21 774.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
108,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЦПС-25Т_029_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон)
Код ДК 021:2015
18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу
Кількість
412
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів). У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів) Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. ***У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аскерова Катерина
Електронна пошта
Телефон
380487270336
Замовник
ЄДРПОУ
45270820
Повна назва
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Торги не відбулися
Очікувана вартість
21 774.2 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270336
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
21 774.2 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності