Показати схожі тендери

Закупівля Крісла від Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-009031-a
Id Tender 29184255b92c4a2082beb982cb2d6cfe
План UA-P-2024-12-27-019006-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.08.2025 16:51
Остання зміна 16.09.2025 14:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
218 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 16:50 до 10.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 16:50
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 16:50
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 16:05
-
Період уточнень
з 29.08.2025 16:50 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 16:50 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 16:05
Основні параметри
Крісла
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
218 500 грн.
Крісла
Назва предмета закупівлі
Крісла
Очікувана вартість
218 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1092,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 15:42
Закінчення аукціону
11.09.2025 16:05
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Крісло KULIK SYSTEM ELEGANCE (10-901-WS-MC-0307) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крісло KULIK SYSTEM ELEGANCE (10-901-WS-MC-0307) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №2 18 (штуки)
Крісло поворотне STILO R HR SFB AL70 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крісло поворотне STILO R HR SFB AL70 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Крісло MINISTER extra Tilt EX1 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Крісло MINISTER extra Tilt EX1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений на підставі Замовлень Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі оригіналу рахунку, виставленого Постачальником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на відповідний Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
184 244 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
205 799.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 15:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 17:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380487744243
Замовник
ЄДРПОУ
38017026
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 16:05 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 01/09 від 01.09.2022, в якій невірно зазначено предмет договору № 415/22 від 31.10.2022 року. У договорі № 188-Д від 15.07.2019 невірно зазначено предмет договору та адресу Замовника. До договору № 188-Д від 15.07.2019 надана видаткова накладна № 36 від 2 серпня 2019, яка не підписана Покупцем, а отже не підтверджує повне виконання договору. У п. 1.2. Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії двох зазначених договорів з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткова накладна тощо). Надати виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 2. У складі пропозиції Учасником надано копію паспорту не в повному обсязі. У п. 5 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для Учасників фізичних осіб-підприємців. Надати копію всіх сторінок паспорта. 3. У складі пропозиції Учасником надано Довідку про учасника, в якій у п. 8 не зазначено телефон для контактів. У п. 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку «Загальні відомості про учасника» (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про учасника. Надати виправлену довідку «Загальні відомості про учасника». 4. У складі пропозиції Учасником не надано інформацію визначену п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації. У п. 12 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. У разі відсутності обставин визначених цим пунктом, учасник надає відповідну довідку. Надати інформацію визначену п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, копію всіх сторінок паспорта, виправлену довідку «Загальні відомості про учасника», інформацію визначену п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.09.2025 14:55
Надати до
17.09.2025 14:55
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
218 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
218 500 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності