Показати схожі тендери

Закупівля Офісні меблі, офісні стелажі, архівні стелажі, картотеки, тощо від Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-008441-a
Id Tender 81ed94488d0f40bba28f6479f8c11b05
План UA-P-2025-08-21-014319-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.08.2025 16:01
Остання зміна 11.09.2025 17:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
327 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 16:00 до 08.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 16:00
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 16:00
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 12:00
до 11.09.2025 17:42
Залишилось 8 год. 6 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 17:42
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 17:42
-
Період уточнень
з 29.08.2025 16:00 до 05.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 16:00 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 12:00 до 11.09.2025 17:42
Період кваліфікації
з 08.09.2025 12:00 до 11.09.2025 17:42
Основні параметри
Офісні меблі, офісні стелажі, архівні стелажі, картотеки, тощо
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
327 200 грн.
Офісні меблі, офісні стелажі, архівні стелажі, картотеки, тощо
Назва предмета закупівлі
Офісні меблі, офісні стелажі, архівні стелажі, картотеки, тощо
Очікувана вартість
327 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1636,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 9 (штуки)
Шафа офісна АТ НОВИЙ СТИЛЬ (Nowy Styl) MN6506, або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Шафа офісна АТ НОВИЙ СТИЛЬ (Nowy Styl) MN6506, або еквівалент
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Секція для документів АТ НОВИЙ СТИЛЬ (Nowy Styl) MN662, або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Секція для документів АТ НОВИЙ СТИЛЬ (Nowy Styl) MN662, або еквівалент
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Шафа архівна для документів Emby FC-3 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Шафа архівна для документів Emby FC-3 або еквівалент
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №4 20 (штуки)
Стелаж архівний УХЛ-МАШ Стелаж СТ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стелаж архівний УХЛ-МАШ Стелаж СТ або еквівалент
Код ДК 021:2015
39131100-0 - Архівні стелажі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Картотека вогнестійка Паритет-К Griffon FF.4D.K або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Картотека вогнестійка Паритет-К Griffon FF.4D.K або еквівалент
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений на підставі Замовлень Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі оригіналу рахунку, виставленого Постачальником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на відповідний Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
325 375 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380487744243
Замовник
ЄДРПОУ
38017026
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні меблі, офісні стелажі, архівні стелажі, картотеки, тощо
Період вимог/скарг з 11.09.2025 17:42 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 12:00 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
В складі тендерної пропозиції ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА подано Технічні характеристики предмета закупівлі, які містять інформацію про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується Учасником. По позиції 4 Технічних характеристик предмета закупівлі, а саме Стелажі архівні Учасником пропонується еквівалент товару (Замовником заявлено до закупівлі Стелажі архівні УХЛ-МАШ Стелаж СТ, при цьому ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА пропонує Стелажі архівні Стелаж СТ). Згідно Додатку 4 до тендерної документації Учасником може бути запропоновано еквівалент Товару (матеріалів, комплектуючих тощо), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В такому випадку Учасник надає інформацію за формою таблиці наведеної нижче, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Всі технічні характеристики запропонованого Товару повинні бути не гірше, ніж у замовленого Товару. Однак, ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА не надано інформацію за формою таблиці наведеною в Додатку 4 до тендерної документації. Згідно частини 2 статті 26 Закону, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Також у пункті 6 Розділу 3 тендерної документації визначено: «Обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в Додатку 4 до ТД: У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент» та використовується Замовником для зручності наведення характеристик.». Згідно п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).» Таким чином, усунення невідповідностей визначених вище є неможливим з урахуванням вимог законодавства України. Враховуючи вищевикладене наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА з причин, невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.09.2025 17:41
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
08.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
327 200 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
327 200 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності