Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72 від Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-008137-a
Id Tender 3cc76bbee5d24fe6a8eef392198fb011
План UA-P-2025-08-29-009051-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.08.2025 15:38
Остання зміна 28.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 081 050 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 15:31 до 10.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 15:31
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 15:31
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 10:00
до 22.09.2025 13:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 10:13
до 28.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.09.2025 13:48
-
Період уточнень
з 29.08.2025 15:31 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 15:31 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 10:00 до 22.09.2025 13:48
Період кваліфікації
з 10.09.2025 10:00 до 22.09.2025 13:48
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 081 050 грн.
Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
Очікувана вартість
5 081 050 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25405,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Пропозиція:
5 068 482.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 10:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Білоус
Електронна пошта
Телефон
+380974837132
Замовник
ЄДРПОУ
03566009
Повна назва
Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира
Поштовий індекс
10025
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м.Житомир
Адреса
вул.Сергія Параджанова, 72
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72
Період вимог/скарг з 16.09.2025 10:13 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 10:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:13
Довідка НАЗК
16.09.2025 10:13
Повідомлення про рішення
10.09.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.09.2025 13:48 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 13:44 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
22.09.2025 13:48
Повідомлення про рішення
22.09.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000064
Дата створення проекту
22.09.2025 15:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 17:48
Дата публікації висновку про результати
09.10.2025 16:31
Дата завершення усунення порушень
24.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 22.09.2025 № 85-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2025 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-08-29-008137-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 17:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Науково - виробнича фірма «Термоуніверсал» (далі - ТОВ «НВФ «Термоуніверсал», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.09.2025 та від 22.09.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.09.2025, інформація про автоматичну відміну від 28.09.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме, в підпункті 2 пункту 7.3 розділу 7 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що предметом даної закупівлі є послуги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «НВФ «Термоуніверсал», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.10.2025 00:00
Дата публікації
09.10.2025 16:31
Документи висновку
09.10.2025 16:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ІНДУСТРІЇ КРАСИ І ТЕХНОЛОГІЙ МІСТА ЖИТОМИРА (надалі Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008137-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Північний офіс Держаудитслужби (надалі ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) перевірки процедури закупівлі: “Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72 (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)” (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-008137-a), а саме: у своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме, в підпункті 2 пункту 7.3 розділу 7 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що предметом даної закупівлі є послуги. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. Відповідно до ст.22 Закону України “Про публічнізакупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Як визначено пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Порядок зміни істотних умов договору про закупівлю визначено пунктом 19 Особливостей, а саме: істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених п.19, Замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. На підставі зазначеного вище, зазначаємо що, ні Законом ні Особливостями не встановлено розмежування, які саме підстави для зміни істотних умов включаються до кожного із видів договорів про закупівлю. На Замовника також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Замовником включено до проєкту договору, який є додатком до тендерної документації, всі підстави, якими передбачено внесення змін до істотних умов договору відповідно до п.19 Особливостей. При цьому не має значення, що окремі із них в конкретному договорі апріорі не можуть бути застосовані. Наприклад, п.2 в договорі про закупівлю робіт або послуг. Внесення змін до договору про закупівлю є правом замовника, але не його обов’язком. Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника не порушують норм законодавства у сфері публічних закупівель щодо невідповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами законодавства України та законодавством у сфері публічних закупівель. На підставі вище наведеного, звертаємось з проханням: - прийняти аргументовані заперечення до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - у зв'язку з їх відсутністю.
Дата публікації
13.10.2025 11:50
Документи інформації про усунення порушення
13.10.2025 12:34
-
15.10.2025 15:41
-
15.10.2025 15:41
-
15.10.2025 15:51
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом проведення роз'яснювальної роботи.
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.10.2025 18:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.10.2025 18:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-008137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за номером 500/34783 (далі – Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням, зокрема, положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно із пунктом 27 частини першої статті 1 Закону роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Аналізом установлено, що Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира (далі - Замовник) визначив предмет зазначеної процедури закупівлі, як «Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72», (ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), тоді як дефектні акти та кошторисна документація містять найменування окремих видів робіт, які відповідно до розділу 2 «Капітальний ремонт» Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.08.2004 за № 1046/9645 відносяться до капітального ремонту, що передбачають заміну конструктивних елементів, відновлення несучої здатності, підсилення конструкцій тощо. Зокрема: - загально-будівельні роботи (пп 1-15 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (п. 17 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Заповнення дверних прорізів скляними матованими дверними блоками "Триплекс" площею до 2 м2 у кам'яних стінах(п.20 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); -Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (пп. 27,40,45 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стінах(п. 21 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); -Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу "ізогіпс"] товщиною шару 1,5 мм при нанесенні за 3 рази(п. 26 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Поліпшене фарбування(пп 25,28,41,46,53 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Сантехнічні роботи (пп. 64- 96 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Вентиляція (пп. 97-120 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Електромонтажні роботи (пп. 121-171 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації), тощо. Варто зауважити, що відповідно до п.3.7 Державних будівельних норм (ДБН А.2.2-3:2014) (Склад та зміст проектної документації на будівництво) капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації. - дооснащення, заміну виробничого устаткування та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання). Відповідно до Державних будівельних норм конструктивний елемент - фізично самостійна частина будівлі, наприклад, колона, стіна, балка, плита, фундамент. Отже, капітальний ремонт спрямований на втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування на -дооснащення, заміну конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням. Таким чином, вищезазначені найменування робіт які зазначені в технічній документації на проведення поточного ремонту приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72, відносяться до робіт з капітального ремонту. Отже, Замовник визначивши предмет зазначеної закупівлі як «послуги з поточного ремонту» чим недотримався вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пунктів 1-4 розділу I Порядку № 708. Таким чином поясніть, чому Замовником визначено предмет закупівлі робіт як послуги. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
23.09.2025 14:43
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 14:44
-
Відповідь
про надання пояснень у межах проведення моніторингу
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23.09.2025 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-09-22-000064) процедури закупівлі: “Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72 (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-29-008137-a) ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ІНДУСТРІЇ КРАСИ І ТЕХНОЛОГІЙ МІСТА ЖИТОМИРА (надалі – Замовник) надає пояснення та документи до наступних питань: Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь 1: Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості здійснено по-перше: у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (надалі Настанова №281), а також на підставі дефектного акту, який складено після візуального обстеження та огляду приміщень будівлі ПРОФЕСІЙНОГО КОЛЕДЖУ ІНДУСТРІЇ КРАСИ І ТЕХНОЛОГІЙ МІСТА ЖИТОМИРА (дефектний акт додається). По-друге: відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Згідно з п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) - закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст.4 Закону. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. На підставі зазначеного вище, Замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель на підставі якого оголошено закупівлю: “Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72 (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)”. Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині. Питання 2: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за номером 500/34783 (далі – Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням, зокрема, положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно із пунктом 27 частини першої статті 1 Закону роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Аналізом установлено, що Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира (далі - Замовник) визначив предмет зазначеної процедури закупівлі, як «Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72», (ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), тоді як дефектні акти та кошторисна документація містять найменування окремих видів робіт, які відповідно до розділу 2 «Капітальний ремонт» Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.08.2004 за № 1046/9645 відносяться до капітального ремонту, що передбачають заміну конструктивних елементів, відновлення несучої здатності, підсилення конструкцій тощо. Зокрема: - загально-будівельні роботи (пп 1-15 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах (п. 17 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Заповнення дверних прорізів скляними матованими дверними блоками "Триплекс" площею до 2 м2 у кам'яних стінах(п.20 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); -Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5 мм додавати або вилучати (пп. 27,40,45 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стінах(п. 21 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); -Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу "ізогіпс"] товщиною шару 1,5 мм при нанесенні за 3 рази(п. 26 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Поліпшене фарбування(пп 25,28,41,46,53 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Сантехнічні роботи (пп. 64- 96 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Вентиляція (пп. 97-120 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації); - Електромонтажні роботи (пп. 121-171 обсягів робіт Додатку 1.1 до тендерної документації), тощо. Варто зауважити, що відповідно до п.3.7 Державних будівельних норм (ДБН А.2.2-3:2014) (Склад та зміст проектної документації на будівництво) капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації. - дооснащення, заміну виробничого устаткування та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання). Відповідно до Державних будівельних норм конструктивний елемент - фізично самостійна частина будівлі, наприклад, колона, стіна, балка, плита, фундамент. Отже, капітальний ремонт спрямований на втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування на -дооснащення, заміну конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням. Таким чином, вищезазначені найменування робіт які зазначені в технічній документації на проведення поточного ремонту приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72, відносяться до робіт з капітального ремонту. Отже, Замовник визначивши предмет зазначеної закупівлі як «послуги з поточного ремонту» чим недотримався вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пунктів 1-4 розділу I Порядку № 708. Таким чином поясніть, чому Замовником визначено предмет закупівлі робіт як послуги. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідь 2: Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону: послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708 (далі – Порядок №708). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. А також, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією національного класифікатора НК 018:2023 «Класифікатор будівель і споруд», затвердженого наказом Міністерства економіки України від 16 травня 2023 року № 3573, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року №434. Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (далі - Держжитлокомунгосп України) від 10.08.2004 №150 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.08.2004 за № 1046/9645 визначено які послуги відносяться до послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, поточного ремонту та капітального ремонту. Наголошуємо, що поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Технічним завданням предмету закупівлі: “Поточний ремонт приміщень Професійного коледжу індустрії краси і технологій міста Житомира за адресою: 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Параджанова Сергія, будинок, 72 (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)” передбачені загальнобудівельні роботи з поточного ремонту кабінетів, коридорів, сходових клітин (східців і підсхідців), санвузлу, каналізації навчального корпусу коледжу. Перелік робіт у даному випадку, попри об’єм, не включає ознак капітального ремонту, реконструкції чи нового будівництва. Наголошуємо, що перелік визначених дефектним актом робіт не передбачає втручання в несучі конструкції: всі демонтажні роботи стосуються дверей, стін, вікон, підвіконь, підлог, підвісних стель, вентиляційних грат, трубопроводів водопостачання та опалення тобто неконструктивних елементів. Розбирання підлог, обшивки, штукатурки чи облицювання — це типові операції з оновлення оздоблення. Заміна оздоблення та елементів інтер’єру улаштування лінолеуму, підвісних стель, гіпсокартонних обшивок, облицювання плиткою, встановлення грат — це оздоблювальні роботи, характерні для поточного ремонту. Інженерні мережі: сантехнічні, вентиляційні та електромонтажні роботи — без прокладання нових магістральних ліній, лише у межах існуючих комунікацій — це теж поточний ремонт. Мурування окремих ділянок — якщо йдеться про локальний ремонт ушкоджених місць, а не зведення нових стін, це також допустимо в межах поточного ремонту. На підставі зазначеного вище, Замовник вважає що предмет закупівлі визначений вірно саме як послуги з поточного ремонту відповідно до вимог Закону, Особливостей та Порядку №708. Замовником не порушено вимог Закону та Особливостей в цій частині.
Рішеня
26.09.2025 10:40
Замовник
Документи повідомлення
26.09.2025 10:40
-
26.09.2025 10:40
-
26.09.2025 10:43
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 081 050 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 10:00
Замовник:
Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира
Контактний телефон:
+380974837132
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 081 050 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 10:00
Замовник:
Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира
Контактний телефон:
+380974837132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності