Показати схожі тендери

Закупівля УОКЧР25Т-091; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук) від АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-006689-a
Id Tender a24eb551bca145a386e0d1bb9cbe3d78
План UA-P-2025-08-29-007320-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.08.2025 14:26
Остання зміна 17.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
194 680 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 14:26 до 06.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 14:26
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 14:26
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.09.2025 10:00
до 11.09.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 15:28
до 17.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.09.2025 15:28
-
Період уточнень
з 29.08.2025 14:26 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 14:26 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.09.2025 10:00 до 11.09.2025 15:28
Період кваліфікації
з 06.09.2025 10:00 до 11.09.2025 15:28
Основні параметри
УОКЧР25Т-091; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
194 680 грн.
УОКЧР25Т-091; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Назва предмета закупівлі
УОКЧР25Т-091; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Очікувана вартість
194 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3893,6
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 75 (штуки)
Фен настінний HSG D07-2 White 1600 Вт, для готелів або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Фен настінний HSG D07-2 White 1600 Вт, для готелів або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39712210-1 - Фени
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, селище Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Фен Valera Action Super Plus 1800W White настінний для готелю або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Фен Valera Action Super Plus 1800W White настінний для готелю або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39712210-1 - Фени
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, селище Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Автоматична сушарка для рук Trento 1800 Вт або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Автоматична сушарка для рук Trento 1800 Вт або еквівалент
Код ДК 021:2015
39712300-9 - Сушарки для рук
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, селище Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів по факту поставки товарів, робіт, послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Пропозиція:
154 560 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Стипанець
Електронна пошта
Телефон
+380675808726
Сайт:
http://ugv.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37269260
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухівський р-н., смт. Козин
Адреса
вул. Солов'яненка 475
Кваліфікація
Лот № 1 УОКЧР25Т-091; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 15:28 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.09.2025 10:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 15:28
Повідомлення про рішення
06.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку № 1 до тендерної документації 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист за підписом керівника по формі додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав гарантійний лист за наведеною формою на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист за наведеною формою на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування виробників під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, в якому інформація щодо виробників товару не співпадає з інформацією зазначеною у додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування виробників під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції з інформаціє. про виробників товару, яка співпадатиме з інформацією зазначеною у додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Створено
09.09.2025 15:50
Надати до
10.09.2025 15:50
Торги не відбулися
Очікувана вартість
194 680 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
194 680 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності