Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова від Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-006567-a
Id Tender 42667de9ea384b98aa7940361dc3ff6f
План UA-P-2025-08-29-007466-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 29.08.2025 14:41
Остання зміна 11.12.2025 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
63 026 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 14:41 до 06.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 14:41
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 14:41
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:02
до 03.12.2025 08:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 15:21
до 09.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.12.2025 08:26
-
Період уточнень
з 29.08.2025 14:41 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 14:41 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:02 до 03.12.2025 08:26
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:02 до 03.12.2025 08:26
Основні параметри
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
63 026 000 грн.
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Очікувана вартість
63 026 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
315130,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:39
Закінчення аукціону
08.09.2025 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
60 945 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
52 247 416.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 14:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
29.08.2025 14:40
Тендерна документація
Тендерна документація
29.08.2025 14:40
Тендерна документація
29.08.2025 14:40
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.08.2025 14:40
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стадник Оксана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322546474
Замовник
ЄДРПОУ
25258931
Назва (англійською мовою)
Sykhiv district administration of Lviv City Council
Повна назва
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Sykhiv district administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
просп. Червоної Калини, будинок 66
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Період вимог/скарг з 19.09.2025 15:21 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:02 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 15:21
Довідка НАЗК
19.09.2025 15:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 13:50
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю та з метою детального вивчення тендерних пропозицій запропоновано на підставі частини 10 статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерних пропозицій на закупівлі: ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова до 20-ти робочих днів
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 13:49
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.11.2025 16:19 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 08:33 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей (рішення АМКУ)
Документи кваліфікації
10.11.2025 16:18
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.10.2025 13:12
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 08:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
4.Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 4.1. На підтвердження вимог пунктів 1.1-1.4 Додатку 1 до Тендерної документації прошу завантажити інформацію щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із виконанням наступних видів робіт: улаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА), тобто: Форму 1, копію договору (договорів), акту (актів) та позитивного листа-відгуку. Або надати підтвердження щодо письмового погодження підрядника – ТОВ Височанський асфальтобетонний завод із замовником – Тульчинською міською радою - залучення субпідрядних спеціалізованих та інших організацій за договором від 18.07.2019 №30 на виконання договору субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 Капітальний ремонт дороги по вул.Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області.
Створено
13.10.2025 09:11
Надати до
14.10.2025 09:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та Постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 13:12
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.12.2025 08:26 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 16:19 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 08:26
Довідка НАЗК
03.12.2025 08:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 13:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.11.2025 11:28
Електроний протокол про продовження строку
10.11.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та Постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
14.11.2025 11:28
Дата кінця розгляду
09.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
4.Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 4.1. На підтвердження пунктів 2.1-2.2 Додатку 1 до Тендерної документації Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій прошу завантажити оновлену довідку №25/2/т від 05.09.2025, яка за позиціями «1», «9», «12», не відповідає частково назві обладнання, що вказане у завантаженому договору про надання послуг №22-02/2021 від 22.02.2021.
Створено
01.12.2025 13:20
Надати до
02.12.2025 13:20
Угоди
UA-2025-08-29-006567-a-b2
Очікує підписання
60 945 120 грн.
60 945 120 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Номенклатура
ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: послуги з поточного ремонту вул. Стрийської (від вул. Сокола-Батька (УКУ) до межі міста) на території Сихівського району м.Львова
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25258931

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32851616

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 026 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 09:00
Замовник:
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546474
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
63 026 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 09:00
Замовник:
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності