Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок" від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-006478-a
Id Tender 29da4c5bf453471892acc732bf7672c2
План UA-P-2025-08-29-002319-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.08.2025 14:18
Остання зміна 14.10.2025 19:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 400 250.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 14:16 до 18.09.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 14:16
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 14:16
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 23:59
до 03.10.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 15:36
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 15:36
до 14.10.2025 19:07
Період уточнень
з 29.08.2025 14:16 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 14:16 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 23:59 до 03.10.2025 15:36
Період кваліфікації
з 18.09.2025 23:59 до 03.10.2025 15:36
Основні параметри
"Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок"
Розрахунок очікуваної вартості робіт з будівництва на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва "Реконструкція системи централізованого теплопостачання м.Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок" міститься в плані закупівлі у вигляді окремого файлу
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
270 400 250.4 грн.
«Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Очікувана вартість
270 400 250.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1352001,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 352 001.25
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок"
Код ДК 021:2015
45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
20.10.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) (за потреби та згідно з п.12.2 цього Договору) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми – КБ-3). Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
269 843 997.87 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.09.2025 10:36
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.09.2025 10:14
documentType.tender.clarifications
29.08.2025 15:43
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.08.2025 14:16
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фролов
Електронна пошта
Телефон
+380612246132
Замовник
ЄДРПОУ
04054079
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
просп. Соборний, 164
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок»
Період вимог/скарг з 03.10.2025 15:36 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 23:59 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 15:36
Довідка НАЗК
03.10.2025 15:36
Повідомлення про рішення
23.09.2025 17:10
Електроний протокол про продовження строку
18.09.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону, у зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупів та які потребують вивчення, постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «НВП «ГАРАНТ-ЕНЕРГО» на закупівлю «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок» Код ДК 45251000-1, № UA-2025-08-29-006478-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною по 16.10.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
23.09.2025 17:09
Дата кінця розгляду
17.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно вимог п. 1.5 додатку 8 то тендерної документації, від Учасника вимагається надати обов’язково до довідки скан-копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю: скан-копія паспорта (сторінки 1 - 2 та сторінки 3 - 6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки). З наданих документів вбачається, що у поданих Учасником документах відсутня сторінка 4 паспорту де мають міститься записи щодо видачі паспорту. Учаснику необхідно надати скан-копію сторінок 1 - 2 та сторінок 3 - 6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки. 2. Учасник не надав документи передбачені п. 2.1 додатку 8 до тендерної документації, а саме: підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва (або про готовність до експлуатації закінчених об’єктів будівництва). Учаснику необхідно надати скан-копії підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва (або про готовність до експлуатації закінчених об’єктів будівництва). 3. Учасник не надав документи передбачені п. 2.1 додатку 8 до тендерної документації, а саме: скан - копії листів - відгуків від контрагентів, які адресовані Замовнику даної закупівлі. Учаснику необхідно надати скан-копію копії листів - відгуків від контрагентів, які адресовані Замовнику даної закупівлі. 4. Пункт 7 Тендерної (цінової) пропозиції заповнено з порушенням встановленої форми, а саме: Учасник не зазначив свою посаду та надав не повні паспортні данні (було зазначено лише серія та номер паспорту). Учаснику необхідно заповнити Додаток 1 до ТД відно до встановленої форми з зазначенням своєї посади та повних паспортних даних. 5. Пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 (Технічне завдання) до цієї тендерної документації, а саме: 1) договірна ціна з розрахунками витрат; 2) локальний кошторис на будівельні роботи (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); 3) зведений кошторисний розрахунок; 4) відомість ресурсів до локальних кошторисів з зазначенням країни виробника; 5) проект календарного графіку виконання робіт в якому визначаються початок та закінчення кожного з етапів робіт, види робіт. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: 1. Не надано: - розрахунки до договірної ціни; - локальні кошториси на: • пусконалагоджувальні роботи ІІ черга № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11; • пусконалагоджувальні роботи ІІІ черга № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11. 2. У відомості ресурсів до локальних кошторисів не зазначено країну виробника. 3. Необґрунтовано включено до п. 8 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та розрахунку № 8 Договірної ціни, Інші супутні витрати, а саме: - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення умов договору – 20 238,20 грн.; - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення авансу 262 500,00 грн.; - покриття вартості страхування комплексу будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт – 5 396 880,00 грн. Учаснику необхідно надати в повному обсязі документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 (Технічне завдання) до цієї тендерної документації, а саме: 1) договірна ціна з розрахунками витрат; 2) локальний кошторис на будівельні роботи (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); 3) зведений кошторисний розрахунок; 4) відомість ресурсів до локальних кошторисів з зазначенням країни виробника; 5) проект календарного графіку виконання робіт в якому визначаються початок та закінчення кожного з етапів робіт, види робіт. 6. З наданого дозволу Держпраці ГУД у Київській області № 1938.19.32 від 04.07.2019 вбачається, що термін дії такого дозволу сплив 04.07.2024. Учаснику необхідно надати дозвіл, який є дійсним або надати відповідні пояснення. 7. У календарному графіку робіт, який є додатком до договору № 2 зазначені 2024 та 2025 роки. У зв’язку з тим, що виконання договору заплановано на 2025-2026 роки, виправити терміни виконання.
Створено
01.10.2025 18:48
Надати до
02.10.2025 18:48
Договір
UA-2025-08-29-006478-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/10/25/КГУ
261 201 466.62 грн.
217 667 888.85 грн.
З ПДВ
Підписано
09.10.2025
Строк дії договору з
09.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок"
Номенклатура
"Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42973580

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
14.10.2025 19:07
-
Зміни до договору
18.11.2025
Статус
Опубліковано
Номер
№ 1
Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ: 217 667 888,85 грн. (двісті сімнадцять мільйонів шістсот шістдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 85 коп. ); б) ПДВ у сумі 43 533 577,77 грн. (сорок три мільйони п’ятсот тридцять три тисячі п’ятсот сімдесят сім гривень 77 коп.); Разом 261 201 466,62 грн. (двісті шістдесят один мільйон двісті одна тисяча чотириста шістдесят шість гривень 62 коп.), в тому числі: на 2025 рік – 116 326 714,57 грн. (сто шістнадцять мільйонів триста двадцять шість тисяч сімсот чотирнадцять гривень 57 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 19 387 785,76 грн.; на 2026 рік – 144 874 752,05 грн. (сто сорок чотири мільйона вісімсот сімдесят чотири тисячі сімсот п’ятдесят дві гривні 05 коп.) в тому числі ПДВ 20 % - 24 145 792,01 грн.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
Зміни до договору
08.12.2025
Статус
Опубліковано
Номер
№ 2
Зміни вносяться на підставі п.п. 1 п. 4 - 5 ПКМУ від 19.112025 № 1512 "Деякі особливості визначення вартості будівництва в умовах воєнного стану"
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
09.12.2025
Статус
Опубліковано
Номер
№ 3
«3.1. Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ: 217 667 888,85 грн. (двісті сімнадцять мільйонів шістсот шістдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 85 коп. ); б) ПДВ у сумі 43 533 577,77 грн. (сорок три мільйони п’ятсот тридцять три тисячі п’ятсот сімдесят сім гривень 77 коп.); Разом 261 201 466,62 грн. (двісті шістдесят один мільйон двісті одна тисяча чотириста шістдесят шість гривень 62 коп.), в тому числі: на 2025 рік – 160 026 714,57 грн. (сто шістдесят мільйонів двадцять шість тисяч сімсот чотирнадцять гривень 57 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 26 671 119,09 грн., та фінансується: по КПКВК 1516091- 55 671 119,19 грн. (п’ятдесят п’ять мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча сто дев’ятнадцять гривень 19 коп.); по КПКВК 1517367 – 104 355 595,38 грн. (сто чотири мільйона триста п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 38 коп.) на 2026 рік – 101 174 752,05 грн. (сто один мільйон сто сімдесят чотири тисячі сімсот п’ятдесят дві гривні 05 коп.) в тому числі ПДВ 20 % - 16 862 458,68 грн.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000106
Дата створення проекту
06.10.2025 15:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:55
Дата публікації висновку про результати
22.10.2025 17:57
Дата завершення усунення порушень
06.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 107-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2025-08-29-006478-a по предмету ДК 021:2015: 45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій, яку проводить Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «22» жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 № 2 (зі змінами від 03.09.2025 та від 05.09.2025), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" (далі – ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО"); повідомлення до учасника ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи від 23.09.2025 та від 03.10.2025; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 03 жовтня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 10.10.2025. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт. Водночас, Додаток №3 «Технічне завдання» тендерної документації містить вимогу щодо інформації про відповідність запропонованих учасником робіт технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі, яка повинна бути підтверджена шляхом подання в складі тендерної пропозиції наступних документів: 1) договірна ціна з розрахунками витрат; 2) локальний кошторис на будівельні роботи (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); 3) зведений кошторисний розрахунок; 4) відомість ресурсів до локальних кошторисів з зазначенням країни виробника; Учасником ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" в складі тендерної пропозиції не надано розрахунки витрат до договірної ціни, відомості ресурсів до локальних кошторисів із зазначенням країни виробника та локальні кошториси на пусконалагоджувальні роботи ІІ черга № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11; пусконалагоджувальні роботи ІІІ черга № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: учаснику запропоновано завантажити/надати вищезазначені документи, в тому числі: - розрахунки витрат до договірної ціни; - відомості ресурсів до локальних кошторисів із зазначенням країни виробника; - локальні кошториси на пусконалагоджувальні роботи ІІ черга № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11; пусконалагоджувальні роботи ІІІ черга № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11. 02.10.2025 учасником ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" оприлюднено вищезазначені документи. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовником неправомірно застосовано механізм 24 годин на усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 07 жовтня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів) щодо вищезазначених порушень. Замовником надано пояснення щодо застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей, а саме: «…відсутність локальних кошторисів на пусконалагоджувальні роботи ІІ черги № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11 та на пусконалагоджувальні роботи ІІІ черги № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11 (в той же час вони є в І, ІV, V, VI, VII) не має впливу на технічні та якісні характеристики встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням, враховуючи те, що вартість вищезазначених робіт враховано в договірній ціні. Аналогічно, відсутність в складі тендерної пропозиції учасника розрахунків витрат, в тому числі «Заробiтна плата», «Вартiсть матерiальних ресурсiв», «Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв», «Загальновиробничi витрати», «Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд», «Іншi супутнi витрати», «Прибуток», «Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» впливає на додаткове підтвердження цінової складової тендерної пропозиції на загальну суму 269 843,99 тис. гривень. Після усунення учасником ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" невідповідностей технічні та якісні характеристики встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням не змінилися, роботи як відповідали технічному завданню та проектно-кошторисній документації, так і відповідають». Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО". Водночас, в ході проведення моніторингу Замовником укладено договір від 09.10.2025 № 09/10/25/КГУ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВК "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору від 09.10.2025 № 09/10/25/КГУ та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.10.2025 00:00
Дата публікації
22.10.2025 17:57
Документи висновку
22.10.2025 17:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновків моніторінгу закупівлі UA-2025-08-29-006478-a, з метою підвищення кваліфікаціїуповноваженої особи з публічних закупівель, а також з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Управління капітального будівництва Запорізької обласної адміністрації уклало договір від 23.10.2025 № 801 на проходження уповноваженою особою з публічних закупівель курсу он-лайн навчання (портал Радник) за напрямком здійснення публічних закупівель з подальшим отриманням сертифікату (скан-копія укладеного договору додається).
Дата публікації
28.10.2025 09:01
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
укладено договір від 23.10.2025 № 801
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.11.2025 15:29
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.11.2025 15:29
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення 07.10.2025 Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок» (код ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-006478-a), яка проводиться Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію щодо фінансування закупівлі за рахунок коштів Ukraine Facility, якщо так, то чи враховано Замовником вимоги Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. 4. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 (Технічне завдання) до цієї тендерної документації, а саме: 1) договірна ціна з розрахунками витрат; 2) локальний кошторис на будівельні роботи (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу); 3) зведений кошторисний розрахунок; 4) відомість ресурсів до локальних кошторисів з зазначенням країни виробника; 5) проект календарного графіку виконання робіт в якому визначаються початок та закінчення кожного з етапів робіт, види робіт (учасником не надано розрахунки до договірної ціни; - локальні кошториси на: • пусконалагоджувальні роботи ІІ черга № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11; • пусконалагоджувальні роботи ІІІ черга № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11. Крім того, відомості ресурсів до локальних кошторисів не містять країну виробника); - необґрунтовано включено до п. 8 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та розрахунку № 8 Договірної ціни, Інші супутні витрати, а саме: - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення умов договору – 20 238,20 грн.; - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення авансу 262 500,00 грн.; - покриття вартості страхування комплексу будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт – 5 396 880,00 грн. Учаснику ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" запропоновано надати відсутні документи, виключити з розрахунку договірної ціни покриття комісії за банківську гарантію забезпечення умов договору, покриття комісії за банківську гарантію забезпечення авансу, покриття вартості страхування комплексу будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт та зазначити в відомостях ресурсів до локальних кошторисів країну виробника. Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, прошу пояснити факт надання учаснику ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" 24 годин на виправлення невідповідностей, оскільки згідно пункту 43 Особливостей, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Рішеня
07.10.2025 17:13
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 17:13
-
Відповідь
Пояснення Управління щодо обґрунтування позиції Замовника з поставлених питань
Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) надає відповідь наступного змісту: Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі базується на нормах Закону України «Про публічні закупівлі», п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, розділу ІІ Кошторисних норм України та затвердженої проєктної документації і складає 270 400,25040 тис. грн з ПДВ. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на офіційному сайті Запорізької обласної адміністрації за посиланням https://www.zoda.gov.ua/article/193/upravlinnya-kapitalnogo-budivnitstva.html/ Фінансування предмету закупівлі за рахунок коштів Ukraine Facility не здійснюється. Зазначені невідповідності, в частині надання договірної ціни з розрахунками витрат, локальних кошторисів на пусконалагоджувальні роботи ІІ черга № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11; пусконалагоджувальні роботи ІІІ черга № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11 та відомостей ресурсів до локальних кошторисів із зазначенням країни виробника не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Предметом закупівлі є реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок. Основне обладнання (когенераційні установки) надано міжнародними партнерами безкоштовно для реконструкції системи централізованого теплопостачання. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктами 3-4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Замовником визначено технічну специфікацію у Додатку №3 «Технічне завдання» тендерної документації, якою передбачені тотожні види робіт за 7 чергами щодо встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням. Таким чином, відсутність локальних кошторисів на пусконалагоджувальні роботи ІІ черги № 02-02-03, 02-02-05, 02-02-07, 02-02-09, 02-02-11 та на пусконалагоджувальні роботи ІІІ черги № 02-02-03, 02-03-05, 02-03-07, 02-03-09, 02-03-11 (в той же час вони є в І, ІV, V, VI, VII) не має впливу на технічні та якісні характеристики встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням, враховуючи те, що вартість вищезазначених робіт враховано в договірній ціні. Аналогічно, відсутність в складі тендерної пропозиції учасника розрахунків витрат, в тому числі «Заробiтна плата», «Вартiсть матерiальних ресурсiв», «Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв», «Загальновиробничi витрати», «Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд», «Іншi супутнi витрати», «Прибуток», «Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» впливає на додаткове підтвердження цінової складової тендерної пропозиції на загальну суму 269 843,99 тис. гривень. Після усунення невідповідностей учасником ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕНЕРГО" технічні та якісні характеристики встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням не змінилися, роботи як відповідали технічному завданню та проектно-кошторисній документації, так і відповідають. Стосовно включення до п. 8 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та розрахунку № 8 «Інші супутні витрати» договірної ціни, , а саме: - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення умов договору – 20 238,20 грн.; - покриття комісії за банківську гарантію забезпечення авансу 262 500,00 грн.; - покриття вартості страхування комплексу будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт – 5 396 880,00 грн повідомляємо наступне. Проектно-кошторисною документацією не було передбачено вищезазначені види витрат і знову ж таки, їх наявність/відсутність не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Слід зазначити, що судова практика також відрізняє складові договірної ціни, розцінки тощо від технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в судовій справі № 620/7772/23. Так, з огляду на матеріали справи, тендерну пропозицію ФОП ТЕР-МКРТЧЯН МНАЦАКАН МКРТИ відхилено протоколом уповноваженої особи від 03.04.2023 із зазначенням, що тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а також призводить до завищення вартості прямих витрат, що в свою чергу збільшує вартість надання послуг (Учасник використовує ресурсну елементну кошторисну норму (РЕКН) КР18-20-4 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм», яка не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а також призводить до завищення вартості прямих витрат, що в свою чергу збільшує вартість надання послуг. Зважаючи на вказане, Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей). Разом із цим, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, а також докази/інформацію, що міститься в публічному доступі на сайті PROZZORO за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-24-000544-a, суд дійшов висновку, що невідповідність спірної тендерної пропозиції Учасника не відноситься до відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Не застосування понижуючого коефіцієнту відноситься до цінової складової тендерної пропозиції та не впливає на технічні та якісні характеристики поточного ремонту внутрішньо-квартальних доріг житлових мікрорайонів міста, коригування помилково зазначених розцінок та не застосування коефіцієнтів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі. Отже, судова практика розрізняє цінову та технічну (якісну) складову тендерної пропозиції учасника. Також, заповнення учасником відомостей ресурсів до локальних кошторисів із зазначенням країни виробника не змінила технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації Додатком № 3 «Технічне завдання» зазначено, що при виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником матеріали, вироби та їх вартість, отже вищезазначена система погодження має вплив на технічне та якісне встановлення когенераційних установок з допоміжним обладнанням, проходить при виконанні договору та нівелює постачання неякісних матеріалів та обладнання. Крім того, просимо звернути увагу на те, що закупівля робіт з реконструкції системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок має відразу декілька цілей щодо роботи у надзвичайних умовах. Повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну спричинило цілеспрямовані масовані удари по об’єктах критичної енергетичної інфраструктури - теплових електростанціях, підстанціях, лініях електропередач. Метою цих атак є підрив енергетичної безпеки держави, створення умов гуманітарної кризи та тиску на українське керівництво. У результаті пошкодження об’єктів генерації, зокрема ДніпроГЕС та енергетичних вузлів Запорізької області, під загрозою опинилося забезпечення електроенергією та теплом населення й об’єктів критичної інфраструктури міста Запоріжжя, зокрема лікарень, водоканалів, шкіл, об’єктів зв’язку тощо. Система централізованого теплопостачання на базі Концерну «Міські теплові мережі» є високозалежною від централізованого електропостачання. У разі блекауту або ураження підстанцій, теплопостачання зупиняється, що ставить під загрозу життєдіяльність сотень тисяч мешканців. Відсутність власних джерел генерації на котельнях не дозволяє оперативно відновлювати роботу систем у надзвичайних умовах. Створення розподіленої системи когенераційних джерел енергії (далі - КГУ), які здатні: - забезпечити котельні власною електроенергією; - підтримати роботу теплопостачання під час блекаутів; - створити локальні “енергетичні острови” для живлення критичних споживачів; - підвищити енергоефективність і знизити витрати на закупівлю електроенергії. Впровадження когенераційних установок у місті Запоріжжя - це не просто модернізація теплового господарства. Це стратегічне рішення, спрямоване на енергетичну безпеку прифронтового регіону, здатне гарантувати місту стабільність, автономність та стійкість в умовах війни та післявоєнного відновлення. Проєкт забезпечить електричною та тепловою енергією критичні об’єкти, соціальні установи та мешканців міста, створивши основу для енергетичної незалежності Запоріжжя та підвищення його захищеності від зовнішніх загроз. Зважаючи на вищенаведене, Управлінням укладено договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 09.10.2025 № 09/10/25/КГУ з ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАРАНТ – ЕНЕРГО». Додаток: ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція системи централізованого теплопостачання м. Запоріжжя з встановленням газопоршневих когенераційних установок» від 29 липня 2025 року № 51884 загальною кошторисною вартістю 299 239,035 тис. грн з ПДВ.
Рішеня
10.10.2025 15:24
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 400 250.4 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 23:59
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380612246132
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 400 250.4 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 23:59
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380612246132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності