Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма)) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 13".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-006278-a
Id Tender f02ee27dfc904054bfec47c316634e82
План UA-P-2025-08-29-006578-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.08.2025 14:18
Остання зміна 22.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
264 163 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 14:18 до 08.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 14:18
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 14:18
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 10:00
до 16.09.2025 10:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 10:26
до 22.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.09.2025 10:26
-
Період уточнень
з 29.08.2025 14:18 до 05.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 14:18 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 10:00 до 16.09.2025 10:26
Період кваліфікації
з 08.09.2025 10:00 до 16.09.2025 10:26
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
264 163 грн.
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма))
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма))
Очікувана вартість
264 163 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2641,63
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 11 (штуки)
Набір лабораторний для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір пружин
Опис предмета закупівлі
Набір пружин
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електрики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення магнетизму
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Реостати лабораторні на каркасі
Опис предмета закупівлі
Реостати лабораторні на каркасі
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Лоток для реактивів
Опис предмета закупівлі
Лоток для реактивів
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №7 10 (штуки)
Тримачі для пробірок під час нагрівання
Опис предмета закупівлі
Тримачі для пробірок під час нагрівання
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №8 14 (штуки)
Ложки для спалювання речовин
Опис предмета закупівлі
Ложки для спалювання речовин
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №9 15 (штуки)
Шпателі
Опис предмета закупівлі
Шпателі
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №10 15 (штуки)
Ложки порцелянові або ложки-шпателі
Опис предмета закупівлі
Ложки порцелянові або ложки-шпателі
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №11 7 (штуки)
Ступки порцелянові з товкачиками
Опис предмета закупівлі
Ступки порцелянові з товкачиками
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №12 5 (штуки)
Циліндри
Опис предмета закупівлі
Циліндри
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №13 10 (штуки)
Прилади для добування газів
Опис предмета закупівлі
Прилади для добування газів
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини
Опис предмета закупівлі
Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Опис предмета закупівлі
Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний)
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Таблиця Періодична система (коротка форма)
Опис предмета закупівлі
Таблиця Періодична система (коротка форма)
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Максима Шимка,1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з урахуванням норм Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОЛЕСНІЧЕНКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
263 450 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Седельов
Електронна пошта
Телефон
+380432669056
Замовник
ЄДРПОУ
26176386
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 13"
Поштовий індекс
21034
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький район, м. Вінниця
Адреса
вул. Максима Шимка, 1
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма))
Період вимог/скарг з 09.09.2025 10:26 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 10:00 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 10:26
Довідка НАЗК
09.09.2025 10:26
Повідомлення про рішення
08.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.09.2025 10:26 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 10:23 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
16.09.2025 10:26
Повідомлення про рішення
16.09.2025 10:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 14:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-15-000016
Дата створення проекту
15.09.2025 11:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.09.2025 15:53
Дата публікації висновку про результати
25.09.2025 16:02
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2025 №125-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.09.2025 №125-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-08-29-006278-a, 29.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
15.09.2025 15:53
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального закладу «Вінницький ліцей № 13» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 (протокол № 8-6-13), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Колесніченко Денис Сергійович» (далі – ФОП «Колесніченко Денис Сергійович»), рішення уповноваженої особи від 09.09.2025 (протокол № 9-2-13) про визначення учасника ФОП «Колесніченко Денис Сергійович» переможцем торгів та про намір укласти договір, рішення уповноваженої особи від 16.09.2025 (протокол № 9-3-13) про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «Колесніченко Денис Сергійович» та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Колесніченко Денис Сергійович», відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
25.09.2025 00:00
Дата публікації
25.09.2025 16:02
Документи висновку
25.09.2025 16:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-006278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 4. Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 (далі – Порядок № 1554). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.09.2025 12:53
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 12:53
-
Відповідь
Пояснення замовника на запит
ПОЯСНЕННЯ Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 13» отримав запит про надання пояснень 17.09.2025 12:53. Закон про публічні закупівлі не визначає, як саме потрібно рахувати строки в закупівлях, то підлягають застосуванню положення загального законодавства, а саме Цивільного кодексу України. Відповідно до статті 252 ЦК України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Згідно з частиною першою статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Враховуючи наведене, перебіг строку в закупівлях починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов?язано його початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. За таких обставин, строк надання відповіді на запит Північного офісу Держаудитслужби (обл) - 23.09.2025 00:00. У відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Набір лабораторний для кабінету біології. Набір пружин. Набір лабораторний для вивчення електрики. Набір лабораторний для вивчення магнетизму. Реостати лабораторні на каркасі. Лоток для реактивів. Тримачі для пробірок під час нагрівання. Ложки для спалювання речовин. Шпателі. Ложки порцелянові або ложки-шпателі. Ступки порцелянові з товкачиками. Циліндри. Прилади для добування газів. Прилад для ілюстрації закону збереження маси речовини. Набір для складання об’ємних моделей молекул (демонстраційний). Таблиця Періодична система (коротка форма)) (UA-2025-08-29-006278-a) (далі – Закупівля), Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 13» надає таку інформацію. По першому питанню: Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень: Розмір бюджетних призначень обумовлений очікуваною вартістю закупівлі та обсягами потреб замовника. Визначення розміру бюджетних призначень здійснено з врахуванням обсягу виділеної фінансової підтримки, що надана в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова Угода) та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” затверджених постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 (далі – Порядок та умови), а також співфінансування з місцевого бюджету відповідно до вимог вищевказаної постанови. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник визначив необхідні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічне завдання складене відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 «Деякі питання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році». Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів та/або технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлюються Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”. Щодо визначення очікуваної вартості товару: Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, а саме шляхом здійснення збору та аналізу інформації про ціну товарів шляхом направлення письмових запитів на отримання цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано цінові пропозиції, що додаються. Замовником здійснено розрахунок середнього арифметичного значення зазначених цін в перерахунку до закуповуваної замовником кількості (копії комерційних пропозицій додаються). Розрахунок очікуваної вартості: (263450,00 грн.( ФОП Іванюк В.О.) + 264095,00 грн. (ФОП Козун В.В.) + 264944,00 грн. ( ФОП Назарук А.Ю.)) / 3 = 264163,00 грн. По другому питанню: Дана Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом. Фінансування здійснюється відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», Додатку РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 та РІШЕННЯ Вінницької міської ради від 22.08.2025 № 3006 зі змінами від 20.12.2024 № 2621 (копії кошторисів та довідок зі змінами додаються). По третьому питанню: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником Комунальним закладом «Вінницький ліцей № 13» забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті «Вінницький ліцей №13» за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1tiSf1KZtdxaq6yqPkJeWL4gzwqs6rKzF/edit По четвертому питанню: Відповідно до пункту 9 Порядку та умов, яким визначено, що закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тисяч гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 01 травня 2025 року.У зв’язку з відсутністю товару, передбаченого підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов в електронному каталозі, що підтверджується знімком з екрана / скріном екрана (додаються), що, в свою чергу, не передбачає можливості замовнику здійснити закупівлю з використанням електронного каталогу через запит пропозицій постачальників. Тому замовником було прийнято рішення провести процедуру закупівлі відкриті торги в установленому законодавством порядку (копія протоколу додається). Додатки: 1. Комерційні пропозиції (3 шт.); 2. Кошториси на 2025 рік; 3. Довідки про зміни до кошторису; 4. Протокол уповноваженої особи.
Рішеня
19.09.2025 17:27
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
264 163 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 13"
Контактний телефон:
+380432669056
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
264 163 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 13"
Контактний телефон:
+380432669056
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності