Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Спосіб підтвердження
Назва
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Опис
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:30
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
? інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додатком 5 до тендерної документації передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.
Пунктом 4.3 Додатку 5 до тендерної документації передбачено:
4.3.Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи у складі пропозиції: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності); висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству; регламент робіт з вогнезахисту. протоколи випробувань, а саме: випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності; випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини; випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; випробувань з токсичності продуктів горіння; випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення; випробувань з визначення групи займистості; випробувань з експериментального визначення групи горючесті твердих речовин і матеріалів; випробування з визначення температури самозаймання; випробування з визначення температури займання; випробування з визначення температури тління. Зазначені вище протоколи мають бути видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC17025).
…
Усі протоколи випробувань згідно п.4.3. цього додатку мають містити дані щодо назви речовини, що випробовується, витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції.
…
Слід зазначити, що відповідно до норм чинного законодавства протоколи випробувань не мають містити дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та не мають містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції (як того хоче Замовник).
Так, Додатком А ГОСТу 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» (який в свою чергу також регулює порядок проведення випробувань щодо вогнезахисних засобів) передбачено вимоги до складання протоколу визначення вогнезахисних властивостей захисного засобу над яким проводились випробування у відповідності до ГОСТу 16363-98, ГОСТу 30219-95, тощо.
Звертаємо увагу на те, що в Додатку А ГОСТу 16363-98 не зазначено, що протокол визначення вогнезахисних властивостей захисного засобу повинен містити посилання на дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та повинен містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції.
Замовник, встановлюючи зазначені вище вимоги, навмисно значно звужує коло потенційних учасників на участь у даній Процедурі закупівлі.
Скаржник пропонуватиме надання послуг за предметом Процедури закупівлі сумішшю просочувальною для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» та, відповідно, в складі тендерної пропозиції має можливість надати:
? протокол випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: І (перша) група ефективності вогнезахисту деревини № 3/ЕВ-24 від 19.08.2024 р., що підтверджує інформацію про те, що суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» забезпечує І (першу) групу вогнезахисної ефективності. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я згідно ДСТУ 8829:2019 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: не поширюють полум’я по поверхні (група І1) № 4/ІПП-24 від 19.08.2024 р., що підтверджує інформацію щодо індексу поширення полум’я, який дорівнює 0 (оброблена деревина не поширює полум’я по поверхні). Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від 31.07.2020 р., що підтверджує проведення випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань № УПС 21/787-8-24 від 22.10.2024 р., що підтверджує проведення випробувань з токсичності продуктів горіння. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019 п.7.19 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» помірною димоутворюльною здатністю (Д2) № 17/КД-21 від 04.10.2021 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1-2-97 (ГОСТ 30402-96) зразків деревини, просочених «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» В2 (помірнозаймистий) № 22/ГЗ-21 від 26.11.2021 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення групи займистості. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію
НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин і матеріалів згідно з п. 7.3 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 104/1-2020 від 19.11.2020 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення групи горючості твердих речовин та матеріалів. При цьому, протокол в розділі «МЕТОД ВИПРОБУВАНЬ» передбачає експериментальне визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення температури самозаймання згідно з п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини, оброблених вогнебіозахисною сумішшю «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці)
№ 107/1-2021 від 27.05.2021 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення температури самозаймання. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення температури займання згідно з п. 7.8 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 348/1-2024 від 27.12.2024 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення температури займання. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію
НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол випробувань з визначення температури тління згідно з п. 7.14 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 349/1-2024 від 27.12.2024 р., що підтверджує проведення випробувань з визначення температури тління. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію
НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Замовник, встановлюючи в Додатку 5 до тендерної документації вимоги, зокрема, стосовно того, що «протоколи випробувань згідно п.4.3 мають містити дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції», значно звужує коло потенційних учасників на участь у даній Процедурі закупівлі.
Зокрема, відповідатимуть зазначеним вимогам тендерної документації лише ті учасники процедури закупівлі, які нададуть в складі тендерної пропозиції саме «протоколи випробувань згідно п.4.3 мають містити дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції».
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність в сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відсутність у суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) «протоколів випробувань згідно п.4.3, які мають містити дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики, та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції», передбачених Додатком 5 до тендерної документації обмежує їх право на участь у даній Процедурі закупівлі. При цьому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити вимоги, передбачені Додатком 5 до тендерної документації, а саме щодо надання в складі тендерної пропозиції «протоколів випробувань згідно п.4.3, які міститимуть дані щодо витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики, та міститимуть посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо зобов’язання Замовника внести зміни до Додатку 5 до тендерної документації шляхом видалення наступної вимоги «Усі протоколи випробувань згідно п.4.3. цього додатку мають містити дані щодо назви речовини, що випробовується, витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції.».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение»;
- ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств»;
- Протокол випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: І (перша) група ефективності вогнезахисту деревини № 3/ЕВ-24
від 19.08.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я згідно ДСТУ 8829:2019 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: не поширюють полум’я по поверхні (група І1) № 4/ІПП-24 від 19.08.2024 р.;
- Протокол сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20
від 31.07.2020 р.;
- Протокол випробувань № УПС 21/787-8-24 від 22.10.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019 п.7.19 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» помірною димоутворюльною здатністю (Д2) № 17/КД-21 від 04.10.2021 р.;
- Протокол випробувань - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1-2-97 (ГОСТ 30402-96) зразків деревини, просочених «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» В2 (помірнозаймистий) № 22/ГЗ-21 від 26.11.2021 р.;
- Протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин і матеріалів згідно з п. 7.3 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці)
№ 104/1-2020 від 19.11.2020 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури самозаймання згідно з п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини, оброблених вогнебіозахисною сумішшю «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці)
№ 107/1-2021 від 27.05.2021 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури займання згідно з п. 7.8 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва
ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 348/1-2024 від 27.12.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури тління згідно з п. 7.14
ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 349/1-2024 від 27.12.2024 р.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Державну митну службу України, відокремлений підрозділ Київська митниця внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-29-003276-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
? інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додатком 5 до тендерної документації передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.
Пунктом 7 Додатку 5 до тендерної документації передбачено:
«Учасник повинен забезпечити:
…
- Виїзд спеціаліста на об’єкт, для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог.»
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо виїзду спеціаліста на об’єкт для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог, дискримінує Скаржника, порушує право Скаржника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Скаржнику необхідно здійснити виїзд спеціаліста на об’єкт для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, у тому числі Скаржника, та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо виїзду спеціаліста на об’єкт для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, у тому числі Скаржника, Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливість оглянути приміщення (горища) Замовника для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог, що в подальшому може стати з не залежних від Скаржника підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
За таких умов участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які забезпечили виїзд спеціаліста на об’єкт для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог, зможуть оглянути приміщення (горища) Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо зобов’язання Замовника внести зміни до Додатку 5 до тендерної документації шляхом видалення наступної вимоги «Учасник повинен забезпечити:
…
Виїзд спеціаліста на об’єкт, для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог.».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Державну митну службу України, відокремлений підрозділ Київська митниця внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-29-003276-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Автор:
42441853, ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 14А, офіс 418
Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій
Звернення:
За тендером : Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! Додатком 5 до тендерної документації передбачено: " Усі протоколи випробувань згідно п.4.3. цього додатку мають містити дані щодо назви речовини, що випробовується, витрати речовини, що забезпечують отримані характеристики та містити посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції." Вимога стосовно наявності в протоколах випробувань "витрати речовини", та "посилання на номер та дату акту відбору зразків, який здійснювався за участю представника акредитованого органу з сертифікації продукції" є дискримінаційними. Встановлюючи ці вимоги - ви штучно звужуєте коло потенційних учасників та можливість вибору вогнезахисного розчину. Адже дана вимога прописана під конкретного виробника розчину та конкретну фірму-учасника, якій одній даний виробник надасть гарантійний лист про поставку вогнезахисного розчину. Де ж тоді конкуренція?
Дана вимога уже оскаржувалася в АМКУ. І замовник вніс зміни ще до розгляду скарги комісією, розуміючи, що Замовник не правий. Вимагаємо внести зміни, прибрати дані вимоги. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде заблокована.
Дата оприлюднення звернення:
01.09.2025 12:56
Ваше зауваження прийнято до уваги та будуть внесені зміни до ТД
Дата оприлюднення відповіді:
02.09.2025 17:10
Звернення:
За тендером : Послуги з протипожежної обробки дерев'яних конструкцій
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! Додатком 5 до тендерної документації, пунктом 7 передбачено:
"Учасник повинен забезпечити:
...• Виїзд спеціаліста на об’єкт, для уточнення технічних, якісних і кількісних вимог". Вимога виїзду на об’єкт є дискримінаційною та незаконною. В тендерній документації вказана площа дерев’яних конструкцій, які підлягають вогнезахисній обробці. Також в Додатку 5 вами зазначено технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі більше, ніж достатньо для прорахування вартості та здійснення обробки. Вимагаємо прибрати вимогу виїзда спеціаліста на об’єкт. В Іншому випадку буде подане оскарження в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
01.09.2025 13:03
Вашу зауваження прийнято до уваги та будуть внесені зміни до ТД
Дата оприлюднення відповіді:
02.09.2025 17:10
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.