Закупівля ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації) від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
У відповідності до Вимог пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації:
1.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням виду обладнання, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання).
У відповідності до Вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації:
.Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
У відповідності до Вимог пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є постачання аналогічного предмету закупівлі.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників;
3.2. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору;
3.3. Скан-копія оригіналу видаткової накладної або листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
У відповідності до Вимог пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації:
4.1. Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати, копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або фінансову звітність малого підприємства за останній звітний період, або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період.
Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату або з копіями документів, що підтверджують передачу та прийняття електронної звітності.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:23
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:23
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Харківське шосе, 168-к
ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Тендер:
UA-2025-08-29-003006-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-08-29-003006-a.c1
Дата:
04.09.2025 23:35
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник включив до тендерної документації (далі по тексту – ТД) надмірні та необгрунтовані вимоги, не пов’язані власне із предметом закупівлі:
- надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, необхідність дотримання яких унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь);
- постачання дезінфікуючого засобу, який повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів, діюча речовина цього засобу має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, який надати у складі пропозиції, що не відноситься до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, що унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь),
оскільки існує лише два внесених до державного реєстру дезінфекційних засобів засоби, що відповідають сукупності вимог Замовника, з урахуванням вимог до діючих дезінфікуючих речовин та їхніх концентрацій, виробники яких не надають ТОВ «Гренландія НВП» документи, які Замовник вимагає саме від виробників.
Дані вимоги вже встановлювалися Замовником у закупівлі № UA-2025-08-01-001885-a, за якою ТОВ «Гренландія НВП» було подано скаргу № UA-2025-08-01-001885-a.b1.
Рішенням Комісії № 12865-р/пк-пз від 20.08.2025 Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації.
Замовник, натомість, оголосив дану закупівлю № UA-2025-08-29-003006-a, у якій лише переніс дезінфекційний засіб з вимоги п. 1.6 Додатку 3 до тендерної документації закупівлі № UA-2025-08-01-001885-a щодо додаткового постачання у додаткову позицію предмета закупівлі в таблиці 1 Додатку 3 до ТД, що, по суті, не змінило обставини неможливості надання сукупності документів від виробників двох існуючих дезінфекційних засобів із зазначеними Замовником діючими речовинами, внесених до державного реєстру дезінфекційних засобів, діюча речовина яких може бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, оскільки обидва виробники цих засобів не надають такі документи ТОВ «Гренландія НВП».
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2025-08-29-003006-a в електронній системі закупівель.
Разом з тим, Замовник включив до тендерної документації (далі по тексту – ТД) надмірні та необгрунтовані вимоги, не пов’язані власне із предметом закупівлі:
- надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, необхідність дотримання яких унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь);
- постачання дезінфікуючого засобу, який повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів, діюча речовина цього засобу має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, який надати у складі пропозиції, що не відноситься до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, що унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь),
оскільки існує лише два внесених до державного реєстру дезінфекційних засобів засоби, що відповідають сукупності вимог Замовника, з урахуванням вимог до діючих дезінфікуючих речовин та їхніх концентрацій, виробники яких не надають ТОВ «Гренландія НВП» документи, які Замовник вимагає саме від виробників.
Дані вимоги вже встановлювалися Замовником у закупівлі № UA-2025-08-01-001885-a, за якою ТОВ «Гренландія НВП» було подано скаргу № UA-2025-08-01-001885-a.b1.
Рішенням Комісії № 12865-р/пк-пз від 20.08.2025 Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації.
Замовник, натомість, оголосив дану закупівлю № UA-2025-08-29-003006-a, у якій лише переніс дезінфекційний засіб з вимоги п. 1.6 Додатку 3 до тендерної документації закупівлі № UA-2025-08-01-001885-a щодо додаткового постачання у додаткову позицію предмета закупівлі в таблиці 1 Додатку 3 до ТД, що, по суті, не змінило обставини неможливості надання сукупності документів від виробників двох існуючих дезінфекційних засобів із зазначеними Замовником діючими речовинами, внесених до державного реєстру дезінфекційних засобів, діюча речовина яких може бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, оскільки обидва виробники цих засобів не надають такі документи ТОВ «Гренландія НВП».
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) У технічній специфікації, розміщеній в Додатку 3 до ТД,
- за кожною позицією предмета закупівлі у Таблиці 1 наведено додатковий окремий блок вимог до показників якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів,
- які вимагається підтвердити протоколами випробувань виключно лабораторій, акредитованих або сертифікованих на випробування тара або пакувальні матеріали:
Таблиця 1
№п/п Найменування товару* Вимоги до технічних характеристик Кіль-кість, шт
1. Гель для миття посуду ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття дитячого посуду. Легко видаляє забруднення, не залишає розводів.
Фасування – 1 л
Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу «хронічної» токсичності при введенні у шлунок, балів - 0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – 0 3762
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
2. Засіб сантехнічний гель Сантрі ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі та бруду з сантехніки, унітазів та інших поверхонь.
Фасування – 0.75 л
Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – менше 3.0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – не більше 1
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 1 7602
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
3. Засіб для миття скла та дзеркал ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття скла, скляних поверхонь та дзеркал. Видаляє будь-які забруднення, не залишає розводів.
Фасування - 0,5 л з розпилювачем
Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 85
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 0
Визначення індексу подразнюючої дії на слизову оболонку очей, балів – не більше 1 8600
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму з розпилювачем.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
4. Засіб для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь Фасування – 1 л
Виробник: ТОВ «Сучасні екологічні технології» або еквівалент
Діюча речовина:
5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію
або
алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %
Показники якості:
Зовнішній вигляд – прозора рідина зеленовато-жовтого або жовтого кольору 780
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
- у вимоги до надання протоколів випробувань на мийні засоби, які складають предмет закупівлі, з низкою вимог до цих протоколів, додано вимоги щодо надання таких само специфічних протоколів випробувань на зазначені в Таблиці 1 показники якості тари:
1.1. Показники якості та Показники якості тари, що визначені в колонці «вимоги до технічних характеристик» підтвердити протоколом або іншим відповідним документом на запропоновану партію продукції у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2024 року:
- випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ лабораторії, що провела випробування, (уповноваження, визнання тощо) з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі або іншому відповідному документі випробування, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)),
або
- лабораторією, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації показникам (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації).
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження на тару, яка не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Також Замовником додано до предмету закупівлі у Додатку 3 до ТД позицію 4, не пов’язану власне із предметом закупівлі, щодо постачання
Засобу для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь у вигляді дезінфекційного засобу, внесеного до державного реєстру дезінфекційних засобів, який не стосується предмета закупівлі з кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби.
На цей дезінфікуючий засіб пунктом 1.5 Додатку 3 до ТД встановлено специфічну саме для дезінфекційних засобів вимогу («діюча речовина цього засобу має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), що унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – Продукція для чищення.
Оскільки дані з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ доступні на офіційному сайті МОЗ за посиланням https://moz.gov.ua/uk/vidkriti-dani, легко переконатися, що сукупності вимог Замовника до позиції 4 предмета закупівлі:
Виробник: ТОВ «Сучасні екологічні технології» або еквівалент
Діюча речовина:
5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію
або
алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %
1.5. Товар за позицією 4 таблиці 1 Додатку повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів, діюча речовина цього засобу має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, який надати у складі пропозиції.
відповідає лише два зареєстровані у державному реєстрі дезінфекційних засобів засоби:
1. Засіб дезінфікуючий “ITS WATER PUR-260” (діюча речовина, мас.: 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію) виробника ТОВ «Сучасні екологічні технології».
2. Засіб дезінфікуючий лужний низькопінний ТМ «Ecovin TM» (діючі речовини: алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %) виробника ТОВ «Ековін ТМ».
На підтвердження додаємо до цієї скарги Витяги з державного реєстру дезінфекційних засобів на зазначені засоби, а також сам файл з реєстром.
Вимоги щодо надання документів, виданих виробниками цих засобів або уповноваженими ними суб’єктами:
1.4. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника або дилера виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або дилер виробника або офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару) цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені в документації.
Гарантійний лист повинен бути виданий на ім’я учасника, включати: повну назву замовника та учасника, повне найменування товару та торгову марку згідно специфікації учасника та відповідно згідно предмету закупівлі, кількість товару згідно документації, строки поставки згідно документації, номер оголошення.
Якщо лист надано не виробником, в листі повинно бути зазначено, що повноваження офіційного представника/дилера виробника розповсюджуються на територію Києва (місцезнаходження Замовника) та офіційне представництво розповсюджується на постачання товару згідно специфікації учасника.
1.6 Паспорт якості на виданий виробником на запропонований товар.
Виробники ТОВ «Сучасні екологічні технології» та ТОВ «Ековін ТМ» не дають позитивну відповідь на прохання надати ТОВ «Гренландія НВП» гарантійний лист та паспорт якості, чим можливість надання документів тендерної пропозиції нашим Товариством щодо дезінфекційного засобу за позицією 4 предмета закупівлі.
Продукція жодного іншого виробника, зареєстрована у державному реєстрі дезінфекційних засобів, не відповідає вимогам Замовника до складу діючих речовин, а отже не може бути запропонована.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження саме від виробника на дезінфекційний засіб за позицією 4 унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги щодо надання документального підтвердження саме від виробника на дезінфекційний засіб за позицією 4 предмета закупівлі.
Додатково наголошуємо, що зазначені порушення є наслідком нехтування Замовником вимог законодавства до формування предмету закупівлі.
Застосована Замовником комплектація предмета закупівлі порушує норми чинного законодавства про публічні закупівлі, спричинені тим, що включення до однієї закупівлі товарів, які мають суттєво відмінну технологію виробництва, а отже й виробників з різних галузей промисловості, через встановлення вимог надання на такі товари специфічного для галузі документального підтвердження суттєво обмежує коло учасників.
Згідно чинного законодавства, в межах одного предмета закупівлі номенклатурні позиції можуть відрізнятися лише починаючи з п’ятої цифри кода ДК.
Зокрема, поєднання у предметі закупівлі продукції з кодами
ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення
та ДК 021:2015:24450000-3 – Агрохімічна продукція (що включає код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби)
або
встановлення вимог до документального підтвердження на тару
не відповідає вимогам Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, встановлюється імперативна норма, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому продукція, що відноситься до предмету закупівлі, не становить виключення, яке відповідно до розділу ІІ Порядку мало б Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Узагальнена відповідь Мінекономрозвитку щодо цього питання міститься за адресою https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 з необхідністю перейти за посиланням та скачати файл тексту узагальненої відповіді (сам текст також додаємо до цієї Скарги).
На доказ наявності порушених прав за викладеним у Скарзі надаємо Файл з даними з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ, витяги з нього, Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», Відповідь Мінекономрозвитку стосовно закупівлі товарів з різними кодами.
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, які пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) Виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження протоколами випробувань показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Виключити з ТД стосовно позиції 4 предмета закупівлі вимоги пунктів 1.4 та 1.6 Додатку 3 до ТД щодо надання документального підтвердження (гарантійного листа та паспорту якості) саме від виробника дезінфекційного засобу або уповноважених ним суб’єктів господарювання,
оскільки за наявного формування предмета закупівлі та формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ на Засіб дезінфікуючий “ITS WATER PUR-260” (діюча речовина, мас.: 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію) виробника ТОВ «Сучасні екологічні технології».
Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ на Засіб дезінфікуючий лужний низькопінний ТМ «Ecovin TM» (діючі речовини: алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %) виробника ТОВ «Ековін ТМ».
Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023, виданий органом з сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, які пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) Виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження протоколами випробувань показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Виключити з ТД стосовно позиції 4 предмета закупівлі вимоги пунктів 1.4 та 1.6 Додатку 3 до ТД щодо надання документального підтвердження (гарантійного листа та паспорту якості) саме від виробника дезінфекційного засобу або уповноважених ним суб’єктів господарювання,
оскільки за наявного формування предмета закупівлі та формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
На виконання Рішення №13734-р/пк-пз від 08.09.2025 щодо розгляду скарги ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" (далі-Скаржник) від 04 вересня 2025 року № UA-2025-08-29-2025-a.c1 (надалі – Скарга), щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель - відкриті торги з особливостями на закупівлю (товару) " ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду,засіб сантехнічний гель,засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)» (надалі – Процедура закупівлі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-29-003006-a, управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, надає порівняльну таблицю, яка підтверджує відповідність вимогам тендерної документації товарів щонайменше 2-х виробників в окремому файлі («Порівняльна таблиця») та відповідно до таблиці додаємо документи, що підтверджують сукупність всіх технічних характеристик, встановлених в документації.
Пояснення надаються з урахуванням внесених змін від 10.09.2025р. 1. Щодо пункту 1 Скарги. Скаржник зазначає наступне: «вимоги до документального підтвердження на тару, яка не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі. Надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі - мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе.»
По-перше. Замовником було внесено зміни до тендерної документації та скореговано умови тендерної документації. Предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації наразі є засоби в упаковці: ? Гель для миття посуду ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 1 л. ? Засіб сантехнічний гель Сантрі ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 0.75 л ? Засіб для миття скла та дзеркал ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 0,5 л з розпилювачем ? Засіб для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь, в упаковці 1 л. Разом з тим вимоги до «тари» змінені на вимоги до «упаковки» товару. Вимоги до упаковки обґрунтовані тим, що Упаковка – це складова частина товару яка забезпечує захист продукції від пошкоджень і втрат, а також інформування споживача та захист довкілля від можливих забруднень. Встановлюючи вимоги до упаковки замовник мав на увазі доведення до учасників інформації, як повинен виглядати товар та з метою запобігання маніпуляцій з боку учасників щодо підміни з упаковкою товару. Бувало таке що замість поліетиленової пляшки миючі засоби привозили в пакетиках (дой пак) що звісно дешевше, але не зручно в використані і є проблеми зі зберіганням, деформування та пошкодження. Тому замовник встановлює вимоги до упаковки товару щоб учасники враховували це при формуванні своєї пропозиції.
По-друге. Слід зазначити що твердження Скаржника, що упаковка не є предметом закупівлі є хибним. Замовник купляє продукцію для чищення у вигляді вже готових до застосування миючих засобів, тобто у пляшці з кришкою та з розпилювачем (якщо це стосується засобу для миття скла), а не просто рідину. Вимоги для упаковки є обґрунтованими та необхідними для запобігання можливості недобросовісних учасників скористатись невизначеністю та запропонувати товар в небажаному пакуванні.
По третє. На підтвердження відсутності дискримінаційних вимог та наявності двох виробників згідно рішення №13734-р/пк-пз від 08.09.2025, нижче наведено таблицю з підтверджуючими документами, які додано до пояснень:
№п/п Найменування товару Вимоги до технічних характеристик Підтверджено по виробнику №1 Підтверджено по виробнику №2 1 Гель для миття посуду ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 1 л. Загальний опис: Засіб призначений для миття дитячого посуду. Легко видаляє забруднення, не залишає розводів. Фасування – 1 л Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент Показники якості: Мийна здатність, % - не менше 80 Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5 Визначення індексу «хронічної» токсичності при введенні у шлунок, балів - 0 Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0 Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – 0 Лист ПП «Торговий дім Донат» вих. №221/25 від 09.09.2025р. Лист ТОВ «Юнілайф.ПВ» вих.№ 01/0258 від 14.08.2025р. Загальний опис упаковки: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму. Показники якості упаковки: Сировина – пластик Герметичність швів - герметичні Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів 2 Засіб сантехнічний гель Сантрі ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 0.75 л Загальний опис: Засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі та бруду з сантехніки, унітазів та інших поверхонь. Фасування – 0.75 л Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент Показники якості: Мийна здатність, % - не менше 80 Концентрація водневих іонів, од. РН – менше 3.0 Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – не більше 1 Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 1 Лист ПП «Торговий дім Донат» вих. №221/25 від 09.09.2025р. Лист ТОВ «Юнілайф.ПВ» вих.№ 01/0258 від 14.08.2025р. Загальний опис упаковки: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму. Показники якості упаковки: Сировина – пластик Герметичність швів - герметичні Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів 3 Засіб для миття скла та дзеркал ТМ Otto або еквівалент, в упаковці 0,5 л з розпилювачем Загальний опис: Засіб призначений для миття скла, скляних поверхонь та дзеркал. Видаляє будь-які забруднення, не залишає розводів. Фасування - 0,5 л з розпилювачем Виробник ПП «Торговий Дім Донат»» або еквівалент Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент Показники якості: Мийна здатність, % - не менше 85 Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5 Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0 Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 0 Визначення індексу подразнюючої дії на слизову оболонку очей, балів – не більше 1 Лист ПП «Торговий дім Донат» вих. №221/25 від 09.09.2025р. Лист ТОВ «Юнілайф.ПВ» вих.№ 01/0258 від 14.08.2025р. Загальний опис упаковки: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму з розпилювачем. Показники якості упаковки: Сировина – пластик Герметичність швів - герметичні Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів 4 Засіб для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь, в упаковці 1 л. Фасування – 1 л Діюча речовина: або 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію або алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 % Показники якості: Зовнішній вигляд – прозора рідина зеленовато-жовтого кольору Лист ТОВ «Сучасні екологічні технології» вих. №188/2 від 09.09.2025р.
Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів на Засіб дезінфікуючий “ITS WATER PUR-260” Лист ТОВ «ЕКОВІН ТМ» вих. №411 від 09.09.2025р.
Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів на Засіб дезінфікуючий лужний низькопінний ТМ «ECOVIN TM» Загальний опис упаковки: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму. Показники якості упаковки: Сировина – пластик Герметичність швів - герметичні Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
2. Щодо пункту 2 Скарги. По перше. Замовником до предмету закупівлі у Додатку 3 до ТД не додавалась ніяка позиція 4. Вона була і є частиною предмету закупівлі та постачається Замовнику як і всі інші позиції предмету закупівлі.
Засіб для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь для знищення мікробів після прибирання сантехнічних приміщень, хоч і містить діючі речовини (а відповідно і дезінфекційні властивості), в першу чергу є саме засобом для миття, що відноситься до ДК 021:2015 - 39831000-6 «Засоби для прання і миття», а відтак повністю відповідає визначеному предмету закупівлі «ДК 021-2015 код 39830000-9 Продукція для чищення».
Предмет закупівлі товарів і послуг визначений згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Усі засоби закуповуються як мийні засоби згідно потреби для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації. Додатково в тендерній документації зазначені та вимагається підтвердження інших характеристик цих засобів, так як мийні засоби можуть виконувати і інші функції, крім мийних, в залежності від предмету застосування, чи то буде сантехніка, чи скло, чи посуд, чи туалет, чи різні поверхні, які потрібно одночасно дезінфікувати та вбивати мікроби, а не лише змивати бруд.
В той же час вимога про надання інформації з реєстру дезінфекційних засобів обґрунтовується тим, що відповідно до п.3 Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2023 р. № 863): «Державній реєстрації та перереєстрації підлягають засоби, на діючі речовини яких встановлені медико-санітарні нормативи та які призначені для миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями». Пунктом 4 того ж Положення встановлено, що: «4. Застосування та реалізація незареєстрованих засобів забороняється.» Відтак вимога щодо надання підтвердження з реєстру дезінфекційних засобів є обґрунтованою та необхідною.
Всі учасники закупівлі зобов’язані враховувати необхідність надання на позицію 4 відповідних документів. Така вимога ніяк не унеможливлює пропозицію учасником всього іншого товару, адже не є дискримінаційною та встановлена як обов’язкова абсолютно для всіх учасників.
По третє. Відповідно до пункту 1.4 Додатку 3 вимагається надати «оригінал гарантійного листа від виробника або дилера виробника або офіційного представника виробника», тобто не лише від виробника, на чому акцентує увагу скаржник.
В той же час пунктом 1.6 Додатку 3 вимагається надати «Паспорт якості виданий виробником на запропонований товар». Це обґрунтовується тим, що саме та виключно виробник уповноважений надавати документи про якість на товар який він сам виготовляє. Так відповідно до пункту 4 СОУ МПП 71.100-077:2004 «Продукція хімічна (товари побутової хімії). Правила приймання» (що розповсюджується і на предмет закупівлі): «4.1.1 Партією у виробника вважається кількість однорідної продукції одного найменування, у споживчій тарі одного виду і типу, що оформлена одним документом про якість.» Таким чином саме виробник уповноважений видавати документ про якість на партію товару, а не будь які треті особи що не мають відношення до виробництва товару.
По четверте. Реєстрація засобу для миття у реєстрі дезінфекційних засобів як було зазначено вище є законодавчою необхідністю, і ніяк не робить виробників таких засобів «іншою галуззю промисловості» як зазначає Скаржник. У якості доказу, користуючись відкритим реєстром дезінфекційних засобів, наводимо ряд прикладів звичайних миючих засобів, що відповідно до вимог законодавства зареєстровані як дезінфекційні:
Звичайний миючий засіб «Туалетне каченя», який можна побачити у кожному магазині України зареєстровано як дезінфекційний. В той же час ТОВ «СК Джонсон» є виробником відомих миючих засобів марок Mr.Muscle, Pronto та інші, і не є якоюсь «іншою галуззю промисловості».
Також звичайний миючий засіб «Cillit Bang», який можна побачити у кожному магазині України зареєстровано як дезінфекційний. В той же час компанія RECKITT BENCKISER є виробником відомих миючих засобів, спеціалізованої побутової хімії та засобів для прання марок Vanish, Finish, Calgon та інші, і не є якоюсь «іншою галуззю промисловості».
По четверте. На підтвердження відсутності дискримінаційної складової у зазначених вище вимогах та наявності двох виробників згідно рішення № 12353-р/пк-пз від 12.08.2025, нижче наведено таблицю з підтверджуючими документами, які додано до пояснень:
Найменування товару Вимоги до технічних характеристик Підтверджено по виробнику №1 Підтверджено по виробнику №2 Засіб для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь Діючі речовини: або 5,0% гіпохлорит натрію, 5,0% гідроксид калію; або алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %. Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів на засіб дезінфікуючий “ITS WATER PUR-260” (діюча речовина, мас.: 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію) Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів на засіб дезінфікуючий лужний низькопінний ТМ «ECOVIN ТМ» (діючі речовини: алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %)
На підставі наведеного вище тендерна документація відповідає нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, не містить дискримінаційних вимог або вимог, які обмежують конкуренцію серед учасників. Замовником не порушено Закон України "Про публічні закупівлі" при проведенні процедури відкритих торгів. Додатки : 1.Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів «ТОВ Сучасні екологічні технології» - на 2арк. 2.Витяг з Державного реєстру дезінфекційних засобів ТОВ «ЕКОВІН ТМ » - на 2арк 3.Лист від виробника «Торговий дім ДОНАТ» - на 2 арк. 4. Лист від виробника ТОВ «ЕКОВІН ТМ » - на 1 арк. 5. Лист від виробника ТОВ « ЮНІФЛАЙФ .ПВ»-2 арк. 6. Лист від виробникаТОВ « СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ»-1 арк. Враховуючи вище наведене, ПРОСИМО: Відмовити скаржнику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" у задоволенні його скарги від 19.05.2025 року № UA-2025-05-15-002965-a.c1. Прийняти рішення про відмову Скаржнику в задоволенні скарги в повному обсязі.
Пояснення на Заперечення Замовника по Скарзі на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) , опублікувало в електронній системі закупівель пояснення (далі по тексту – Заперечення) по Скарзі № UA-2025-08-29-003006-a.c1.
ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Звернення:
За тендером : ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Тема:
Додаток 8 доТД
Зміст:
Шановний Замовнику!
Долучіть , будь ласка , до складу ТД Додаток 8, на який є посилання в тексті ТД
Дата оприлюднення звернення:
03.09.2025 09:38
Шановний учасник, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
03.09.2025 13:20
Звернення:
За тендером : ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Тема:
Додаток 3
Зміст:
Питання щодо 4 позиції Додатку 3. У вас вказано засіб з діючою речовиною на вибір 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію АБО алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %. При чому виробник вказаний один. Чи буде вважатись надання засобу з алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 % еквівалентом?
Дата оприлюднення звернення:
04.09.2025 17:07
Шановний учасник,зміни в ТД внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 08:14
Звернення:
За тендером : ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Тема:
Додаток 3
Зміст:
Питання щодо 4 позиції Додатку 3. У вас вказано засіб з діючою речовиною на вибір 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію АБО алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %. При чому виробник вказаний один. Чи буде вважатись надання засобу з алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 % еквівалентом? Просто з трактувань документації це не є для нас очевидним. Просимо внести зміни щодо даного питання.
Дата оприлюднення звернення:
04.09.2025 17:30
Шановний учасник , будуть внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
05.09.2025 14:27
Звернення:
За тендером : ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (гель для миття посуду, засіб сантехнічний гель, засіб для миття скла та дзеркал, засіб для миття підлоги і поверхонь) для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Тема:
Додаток 3
Зміст:
Питання щодо 4 позиції Додатку 3. У вас вказано засіб з діючою речовиною на вибір 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію АБО алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %. При чому виробник вказаний один. Чи буде вважатись надання засобу з алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 % еквівалентом?
Дата оприлюднення звернення:
05.09.2025 14:29
Шановний учасник,зміни в ТД внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 08:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 754 500
грн.
Період подання пропозицій
до
15.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації