19640000-4 -
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться відповідно чинного законодавства України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, протягом 90 календарних днів
Порядковий номер:
1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Повторювана поставка
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Термін поставки Товару до 31 грудня 2025 року, протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки Замовником
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Значення, яке очікується
мін. 90
Відповідь на вимогу
Значення
90
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Пришко Олександр Миколайович (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Поліетиленові мішки та пакети для сміття, 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-29-002593-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що у Замовника був негативний досвід у ідентичній закупівлі
UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем став ФОП Бойкова О. П., з яким Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року. Наголошуємо, що в даній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію ТОВ «Укрпластекологія», як і у Учасника закупівлі. В адресу ФОП Бойкової О. П., відповідно до умов договору, неодноразово направлялись замовлення на поставку пакетів санітарних, які жодного разу так і не були отримані Замовником. Під час виконання Договору, в діях ФОП Бойкова О.П. вбачалось умисне затягування часу та, як результат, непостачання товару, який був вкрай необхідний для повноцінної роботи лікарні (Замовника). З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. 18.08.2025 вищезазначений договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника.
Враховуючи негативний досвід при взаємодії з контрагентом непостачання пакетів санітарних, Замовник на законних підставах вимагає від Учасника підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: постачання пакетів для медичних відходів, пакетів побутових та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі. Ця вимога зазначена у пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось:
«Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі.
На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі .
*Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.»
Тобто, ідентичний не просто за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708), а за номенклатурою позицій які необхідно придбати.
У своїй тендерні пропозиції Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму
19 221,00 грн., укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній.
На підставі вищенаведеного, Замовником 11.09.2025 прийнято рішення в порядку ч. 16
ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі
24 години на усунення невідповідностей, а саме надати в тому числі підтвердження виконання аналогічного договору, поставки товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі: пакети для медичних відходів та пакетів санітарних.
Учасником впродовж 24 години не надано вищевказаних документів, натомість була оприлюднена довідка в довільній формі, в якій Учасник стверджує що предметом закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті
1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708) що не відповідає дійсності.
В Законі “Про публічні закупівлі” відсутнє визначення терміну “аналогічний договір”. Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою – необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему.
Фактично, аналогічний договір – це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), якщо інше не зазначено в тендерній документації.
Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Виходячи зі змісту вищевказаного, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, виникла необхідність в оприлюдненні інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пришко Олександр Миколайович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
1. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП.
За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації).
2. Відповідно до пункту 1.2. «Загальних вимог до товару» Додатку № 3 до тендерної документації, вимагалось:
«1.2. Маркування і паковання Замовником небезпечних відходів здійснюється відповідно до додатку 2 до Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 р. Відповідно, запропонований учасником товар має відповідати всім вимогам щодо виду ємності та маркування ємностей, що встановлені для первинного паковання інфекційно небезпечих небезпечно гострих відходів. На підтвердження відповідності учасник надає реальне фото продукції по кожному виду ємності з чітким зображенням маркування та інформації про товар.»
Учасником у своїй тендерній пропозиції надано фото, а саме: ФОТО 60л jpg та ФОТО 120л jpg які є нечитабельні, такі які не дають змогу ідентифікувати маркування та інформації про товар.
3. В тендерній пропозиції Учасник присутня довідка: «Довідка про особу (осіб) уповноважену(их) на підписання документів тендерної пропозиції, а також підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі» в якій він посилається на Господарський кодекс, який втратив чинність 28.08.2025 року.
4. У пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалось:
«Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі.
На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі .
*Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.»
Тобто, ідентичний тим що є предметом закупівлі, а саме пакети для медичних відходів, пакти для побутових відходів та пакети санітарні.
У своїй тендерні пропозиції Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму 19 221,00 грн. укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній.
Слід зазначити що у Замовника був негативний досвід у ідентичній закупівлі
UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем став ФОП Бойкова О. П., з яким Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року. Наголошуємо, що в даній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію ТОВ «Укрпластекологія», Україна. Під час виконання Договору Замовником вбачалось умисне затягування часу та непостачання товару, який вкрай необхідний був лікарні для повноцінної роботи. З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. Договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника.
У своїй пропозицій Учасник надав гарантійні листи на всю запропоновану продукцію також ТОВ «Укрпластекологія», але вказана продукція цього виробника так і не була поставлена у зазначеній вище закупівлі. За інформацією з електронної системи Прозоро та аналізу участі у подібних закупівлях, фіксується що Учасник приймав участь в таких закупівлях, в яких їх предметом були виключно пакети побутові.
Тому у Замовника є всі законні підстави вимагати від Учасника підтвердження виконання аналогічних договорів а саме на постачання пакетів для медичних відходів, та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі.
З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16
ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі
24 години на усунення невідповідностей.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Значення, яке очікується
мін. 90
Відповідь на вимогу
Значення
90
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У Замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із більш детальним розглядом тендерної пропозиції та уточнення наданої інформації учасником закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 10:28
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо Андрій Олегович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
1. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1.2. «Загальних вимог до товару (1. Пакети для медичних відходів) Додатку 3 до тендерної документації: «1.2. Маркування і паковання Замовником небезпечних відходів здійснюється відповідно до додатку 2 до Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 р. Відповідно, запропонований учасником товар має відповідати всім вимогам щодо виду ємності та маркування ємностей, що встановлені для первинного паковання інфекційно небезпечих небезпечно гострих відходів. На підтвердження відповідності учасник надає реальне фото продукції по кожному виду ємності з чітким зображенням маркування та інформації про товар.»
Фото на пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів) відсутні в пропозиції Учасника».
З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16
ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі
24 години на усунення невідповідностей.
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Тендер:
UA-2025-08-29-002593-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
UA-2025-08-29-002593-a.a1
Дата:
20.09.2025 19:30
Стан:
Порушення усунуто
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пришко Олександр Миколайович (протокольне рішення уповноваженої особи № 46А від 15.09.2025)
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №46А від 15.09.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано наступне: “...Враховуючи негативний досвід при взаємодії з контрагентом непостачання пакетів санітарних, Замовник на законних підставах вимагає від Учасника підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: постачання пакетів для медичних відходів, пакетів побутових та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі. Ця вимога зазначена у пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі. На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі . *Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.» Тобто, ідентичний не просто за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708), а за номенклатурою позицій які необхідно придбати. У своїй тендерні пропозиції Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму 19 221,00 грн., укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній. На підставі вищенаведеного, Замовником 11.09.2025 прийнято рішення в порядку ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей, а саме надати в тому числі підтвердження виконання аналогічного договору, поставки товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі: пакети для медичних відходів та пакетів санітарних. Учасником впродовж 24 години не надано вищевказаних документів, натомість була оприлюднена довідка в довільній формі, в якій Учасник стверджує що предметом закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708) що не відповідає дійсності. В Законі “Про публічні закупівлі” відсутнє визначення терміну “аналогічний договір””.
Скаржник не погоджується із наведеним з огляду на наступне.
Тендерна документація на Закупівлю затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 № 46 (далі - Тендерна документація).
Відповідно до пункту 2.3.1 Додатку №2 до Тендерної документації учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі.
На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі .
*Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надає Довідку та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі згідно видаткової накладної від 11.08.2025 № 24 на суму 19 221,00 грн., укладений із КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР.
Замовник 11.09.2025 розмістив повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, зокрема в частині не підтвердження на його думку наявності досвіду виконання аналогічного договору та надав Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей.
Просимо звернути увагу, що Замовник визначив який договір вважається аналогічним у пункті 2.3.1 Додатку №2 до Тендерної документації - договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.
При цьому, Тендерна документація не містить вимоги надавати аналогічний договір про поставку ідентичного товару по кожній номенклатурній позиції предмета закупівлі. Замовником не передбачалось, що предметом аналогічного договору повинен бути виключно товар, який є ідентичним саме номенклатурним позиціям (пакети для медичних відходів та пакетів санітарних), як Замовник про це зазначає в протоколі відхилення Скаржника № 46А від 15.09.2025.
Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708).
Предметом Закупівлі є ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Так, на виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржника надає шляхом розміщення в електронній системі закупівель наступні документи:
- довідку (файл “Довідка аналогічнии? договір.docx.p7s”)
- аналогічний договір №277 від 11.08.2025 р., укладений із КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР, згідно пункту 1.1. якого “В силу цього Договору Виконавець продає, а Замовник купує пакети для сміття код ДК 021:2015: 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)” (файл “Аналогічний договір.pdf”)
- видаткову накладку від 11.08.2025 №24 (файл “Аналогічний договір.pdf”)
Крім того, Скаржник у Довідці зазначає, що стороною аналогічного договору №277 від 11.08.2025 є замовник в розумінні Закону та згідно річного плану КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмонологічний центр» ВОР, що доступний для перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-08-11-003066-a, міститься інформація про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: а саме “Пакети для сміття” ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття, що є ідентичним предмету закупівлі ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття Замовника.
Отже, за наведених умов в Замовника не було підстав вважати, що Скаржник немає досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі в розумінні вимог Тендерної документації.
Крім того, в протокольному рішенні №46А від 15.09.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано факти, що не стосуються Закупівлі взагалі, а саме про наявність у Замовника негативного досвіду в ідентичний закупівлі, в якій Скаржник участі не брав: “...Слід зазначити, що у Замовника був негативний досвід у ідентичній закупівлі UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем став ФОП Бойкова О. П., з яким Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року. Наголошуємо, що в даній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію ТОВ «Укрпластекологія», як і у Учасника закупівлі. В адресу ФОП Бойкової О. П., відповідно до умов договору, неодноразово направлялись замовлення на поставку пакетів санітарних, які жодного разу так і не були отримані Замовником. Під час виконання Договору, в діях ФОП Бойкова О.П. вбачалось умисне затягування часу та, як результат, непостачання товару, який був вкрай необхідний для повноцінної роботи лікарні (Замовника). З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. 18.08.2025 вищезазначений договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника”.
Зазначені дії Замовника не відповідають принципам здійснення публічних закупівель, зокрема пункту 5 частини 1 статті 5 Закону - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також Скаржник не погоджується із підставою для відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
В протокольному рішенні уповноваженої особи №46А від 15.09.2025 як опис підстави для відхилення вказано наступне: “Учасником впродовж 24 години не надано вищевказаних документів, натомість була оприлюднена довідка в довільній формі, в якій Учасник стверджує що предметом закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708) що не відповідає дійсності. В Законі “Про публічні закупівлі” відсутнє визначення терміну “аналогічний договір”. … Виходячи зі змісту вищевказаного, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»”.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, в протоколі відхилення №46А від 15.09.2025 Замовник не наводить жодного аргументу невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) необґрунтоване та безпідставне.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пришко Олександр Миколайович, що викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи №46А від 15.09.2025.
ПОЯСНЕННЯ по суті скарги Рішення про прийняття до розгляду від 25.09.2025р № 14468-р/пк-пз
ПОЯСНЕННЯ по суті скарги
Рішення про прийняття до розгляду від 25.09.2025р № 14468-р/пк-пз
На виконання частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) пункту 55 та згідно рішення про прийняття до розгляду від 23.09.2025р № 14468-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (надалі – Замовник) вважає за необхідне надати наступну інформацію та пояснення щодо проведення Процедури закупівель.
29.08.2025 року Замовником в системі електронних закупівель було оголошено процедуру відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями №UA-2025-08-29-002593-a на закупівлю за предметом Поліетиленові мішки та пакети для сміття за кодом ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 08.09.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у Закупівлі взяли два учасника, а саме:
1) ФОП Пришко Олександр Миколайович (Скаржник) із остаточною ціновою пропозицією 484 486,12 грн.
2) ФОП Мухо Андрій Олегович із остаточною ціновою пропозицією 502 008,46 грн.
Під час розгляду тендерної пропозицій Скаржника 11.09.2025 виявлено наступні невідповідності, а саме:
Замовником для підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: постачання пакетів для медичних відходів, пакетів побутових та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі, пред’являлась наступна вимога, яка зазначена у пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації, а саме:
ЦИТАТА: «Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі.
На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі .
*Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.»
Тобто, пред’являлась вимога щодо ідентичності не лише за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708), а за номенклатурою позицій, які необхідно придбати.
У своїй тендерні пропозиції Скаржник надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму
19 221,00 грн., укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній.
Слід зазначити, що у Замовника існує негативний досвід у ідентичній закупівлі:
UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем стала ФОП Бойкова О. П., з якою Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року.
В зазначеній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію також ТОВ «Укрпластекологія», як і Скаржник.
В адресу ФОП Бойкової О. П., відповідно до умов договору, неодноразово направлялись замовлення на поставку пакетів санітарних, які жодного разу так і не були отримані Замовником.
Під час виконання Договору, в діях ФОП Бойкова О.П. вбачалось умисне затягування часу та, як результат, непостачання товару, який був вкрай необхідний для повноцінної роботи лікарні (Замовника).
З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. 18.08.2025 вищезазначений договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника.
При проведенні аналізу подібних закупівель в системі електроних закупівель «Прозоро» по продукції ТОВ «Укрпластекологія» відсутні жодні укладені договори по продукції: пакети санітарні.
На підставі вищенаведеного, Замовником 11.09.2025 прийнято рішення в порядку ч. 16
ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей, а саме надати в тому числі підтвердження виконання аналогічного договору, поставки товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі: пакети для медичних відходів та пакетів санітарних.
Скаржником впродовж 24 години не надано вищевказаних документів, натомість була оприлюднена довідка в довільній формі, в якій Скаржник стверджує, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708).
Скаржник у своїй скарзі стверджує наступне:
ЦИТАТА: «Просимо звернути увагу, що Замовник визначив який договір вважається аналогічним у пункті 2.3.1 Додатку №2 до Тендерної документації - договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.
При цьому, Тендерна документація не містить вимоги надавати аналогічний договір про поставку ідентичного товару по кожній номенклатурній позиції предмета закупівлі. Замовником не передбачалось, що предметом аналогічного договору повинен бути виключно товар, який є ідентичним саме номенклатурним позиціям (пакети для медичних відходів та пакетів санітарних), як Замовник про це зазначає в протоколі відхилення Скаржника № 46А від 15.09.2025.», що не відповідає дійсності. Наголошуємо що у пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації чітко вказано аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, а не просто співпадаючи за за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону Замовник вправі встановити умови щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтверджувального досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон не містить конкретного визначення, що являє собою аналогічний договір та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
У рекомендаціях від 23.07.2021 №18-рк Антимонопольний комітет України надав деякі поради, зокрема щодо застосування наведеного кваліфікаційного критерію, а саме:
П. (40) наявність досвіду виконання аналогічного договору. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника.
П. (41) Однак для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
У публікації порталу RADNUK.COM.UA «Поняття «аналогічний договір» у закупівлях зазначено: «аналогічний договір – це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), якщо інше не зазначено в тендерній документації.»
Отже, в порядку ч. 4 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює законну вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи № 46А від 15.09.2025 тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Виходячи з вище наведеного, Скаржник в своїй тендерній пропозиції не надав жодних підтверджуючих документів на постачання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про відсутність досвіду щодо виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.
На підставі наведеного, вважаємо, що скарга Скаржника ФОП Пришко Олександр Миколайович є необґрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
ПРОШУ:
1. Прийняти пояснення по суті скарги до розгляду.
2. В задоволенні скарги ФОП Пришко Олександр Миколайович про скасування Протокольного рішення № 46А від 15.09.2025, про відхилення тендерної пропозиції, та закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України, відмовити в повному обсязі.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення АМКУ від 30.09.2025 № 14848-р/пк-пз Замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пришка Олександра Миколайовича.
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Звернення:
За тендером : Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Тема:
ТУ
Зміст:
Доброго дня! В тендерній документації є посилання на конкретне ТУ. Це дискримінація інших учасників, адже ТУ розробляє кожен виробник під свою технологію виробництва.
Дата оприлюднення звернення:
02.09.2025 09:38
Стосовного Вашого питання надаємо наступну інформацію:
Додаток №3 до тендерної документації містить примітку: «У разі, якщо у Медико-Технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то слід вважати,вираз «або еквівалент».»
Тобто всі потенційні Учасники мають змогу прийняти участь у закупівлі та запропонувати власний ТУ, еквівалентний вказаному в технічний вимогах.
Дата оприлюднення відповіді:
02.09.2025 17:44
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.