Показати схожі тендери

Закупівля Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття) від КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-002593-a
Id Tender 0551af830ccd47e7968975996ffa3573
План UA-P-2025-08-29-002171-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.08.2025 11:06
Остання зміна 29.10.2025 15:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
517 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 11:06 до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 11:06
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 11:06
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:10
до 17.10.2025 12:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 13:32
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 12:41
до 29.10.2025 15:36
Період уточнень
з 29.08.2025 11:06 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 11:06 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:10 до 17.10.2025 12:41
Період кваліфікації
з 08.09.2025 16:10 до 17.10.2025 12:41
Основні параметри
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
517 700 грн.
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Назва предмета закупівлі
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Очікувана вартість
517 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2588,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:47
Закінчення аукціону
08.09.2025 16:10
Позиція : №1 4 000 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (120 літрів)
Опис предмета закупівлі
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (120 літрів)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №2 5 500 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (60 літрів)
Опис предмета закупівлі
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (60 літрів)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
5 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №3 4 000 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (35 літрів)
Опис предмета закупівлі
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (35 літрів)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №4 700 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів)
Опис предмета закупівлі
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №5 800 (Рулон)
Пакети для сміття 35л/50 шт чорні
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 35л/50 шт чорні
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
800
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №6 290 (Рулон)
Пакети для сміття 35л/100 шт чорні
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 35л/100 шт чорні
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
290
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №7 720 (Рулон)
Пакети для сміття 60л/20 шт чорні
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 60л/20 шт чорні
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
720
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №8 270 (Рулон)
Пакети для сміття 120л/10 шт сині
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 120л/10 шт сині
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
270
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №9 750 (Рулон)
Пакети для сміття 120л/10 шт чорні
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 120л/10 шт чорні
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
750
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №10 256 (Рулон)
Пакети для сміття 160л/10 шт сині
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 160л/10 шт сині
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
256
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №11 656 (Рулон)
Пакети для сміття 160л/10 шт чорні
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 160л/10 шт чорні
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
656
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Позиція : №12 500 (штуки)
Санітарний пакет 2300мм * 1200мм
Опис предмета закупівлі
Санітарний пакет 2300мм * 1200мм
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 11:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться відповідно чинного законодавства України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, протягом 90 календарних днів
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін поставки Товару до 31 грудня 2025 року, протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки Замовником
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Мухо А.О.
Пропозиція:
502 008.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Пришко Олександр Миколайович"
Пропозиція:
484 486.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
29.08.2025 11:00
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ходаковський Андрій Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612243705
Факс
+380612243729
Замовник
ЄДРПОУ
05498694
Назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Кваліфікація
Лот № 1 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:32 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:10 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Пришко Олександр Миколайович (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Поліетиленові мішки та пакети для сміття, 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-29-002593-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що у Замовника був негативний досвід у ідентичній закупівлі UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем став ФОП Бойкова О. П., з яким Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року. Наголошуємо, що в даній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію ТОВ «Укрпластекологія», як і у Учасника закупівлі. В адресу ФОП Бойкової О. П., відповідно до умов договору, неодноразово направлялись замовлення на поставку пакетів санітарних, які жодного разу так і не були отримані Замовником. Під час виконання Договору, в діях ФОП Бойкова О.П. вбачалось умисне затягування часу та, як результат, непостачання товару, який був вкрай необхідний для повноцінної роботи лікарні (Замовника). З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. 18.08.2025 вищезазначений договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника. Враховуючи негативний досвід при взаємодії з контрагентом непостачання пакетів санітарних, Замовник на законних підставах вимагає від Учасника підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: постачання пакетів для медичних відходів, пакетів побутових та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі. Ця вимога зазначена у пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі. На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі . *Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.» Тобто, ідентичний не просто за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708), а за номенклатурою позицій які необхідно придбати. У своїй тендерні пропозиції Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму 19 221,00 грн., укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній. На підставі вищенаведеного, Замовником 11.09.2025 прийнято рішення в порядку ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей, а саме надати в тому числі підтвердження виконання аналогічного договору, поставки товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі: пакети для медичних відходів та пакетів санітарних. Учасником впродовж 24 години не надано вищевказаних документів, натомість була оприлюднена довідка в довільній формі, в якій Учасник стверджує що предметом закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708) що не відповідає дійсності. В Законі “Про публічні закупівлі” відсутнє визначення терміну “аналогічний договір”. Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою – необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему. Фактично, аналогічний договір – це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), якщо інше не зазначено в тендерній документації. Отже, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Виходячи зі змісту вищевказаного, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, виникла необхідність в оприлюдненні інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:31
Повідомлення про рішення
08.09.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пришко Олександр Миколайович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). 2. Відповідно до пункту 1.2. «Загальних вимог до товару» Додатку № 3 до тендерної документації, вимагалось: «1.2. Маркування і паковання Замовником небезпечних відходів здійснюється відповідно до додатку 2 до Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 р. Відповідно, запропонований учасником товар має відповідати всім вимогам щодо виду ємності та маркування ємностей, що встановлені для первинного паковання інфекційно небезпечих небезпечно гострих відходів. На підтвердження відповідності учасник надає реальне фото продукції по кожному виду ємності з чітким зображенням маркування та інформації про товар.» Учасником у своїй тендерній пропозиції надано фото, а саме: ФОТО 60л jpg та ФОТО 120л jpg які є нечитабельні, такі які не дають змогу ідентифікувати маркування та інформації про товар. 3. В тендерній пропозиції Учасник присутня довідка: «Довідка про особу (осіб) уповноважену(их) на підписання документів тендерної пропозиції, а також підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі» в якій він посилається на Господарський кодекс, який втратив чинність 28.08.2025 року. 4. У пункті 2.1.3. Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалось: «Учасник надає сканкопію довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі. На підтвердження даної довідки додати сканкопію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками (додаткові угоди), накладні, які підтверджують виконання договору (договорів) в повному обсязі . *Аналогічним договором вважається договір на закупівлю (поставку) товару в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі.» Тобто, ідентичний тим що є предметом закупівлі, а саме пакети для медичних відходів, пакти для побутових відходів та пакети санітарні. У своїй тендерні пропозиції Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі та Договір поставки №277 від 11.08.2025 року, виконаний в повному обсязі на суму 19 221,00 грн. укладений шляхом «закупівлі без застосування електронної системи» з КНП «Вінницький обласний клінічний фтизіопульмологічний центр» ВОР лише на пакети для побутових відходів. А факт виконання Договорів на придбання пакетів для медичних відходів та санітарних пакетів, що свідчить про досвід виконання аналогічних закупівель в медичний заклад, ідентичний тим що є предметом закупівлі, відсутній. Слід зазначити що у Замовника був негативний досвід у ідентичній закупівлі UA-2025-03-03-009256-a, в якій переможцем став ФОП Бойкова О. П., з яким Замовник уклав Договір 365-Т від 27.05.2025 року. Наголошуємо, що в даній закупівлі ФОП Бойкова О.П. вийшла з гарантійними листами на продукцію ТОВ «Укрпластекологія», Україна. Під час виконання Договору Замовником вбачалось умисне затягування часу та непостачання товару, який вкрай необхідний був лікарні для повноцінної роботи. З причин бездіяльності ФОП Бойкової О. П. у Замовника виникли санітарні проблеми. Договір було розірвано в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням покладених обов’язків Постачальника. У своїй пропозицій Учасник надав гарантійні листи на всю запропоновану продукцію також ТОВ «Укрпластекологія», але вказана продукція цього виробника так і не була поставлена у зазначеній вище закупівлі. За інформацією з електронної системи Прозоро та аналізу участі у подібних закупівлях, фіксується що Учасник приймав участь в таких закупівлях, в яких їх предметом були виключно пакети побутові. Тому у Замовника є всі законні підстави вимагати від Учасника підтвердження виконання аналогічних договорів а саме на постачання пакетів для медичних відходів, та пакетів санітарних, що є предметом закупівлі. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
11.09.2025 11:59
Надати до
12.09.2025 11:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 13:32 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.10.2025 12:35 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 13:45 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
09.10.2025 12:35
Повідомлення про рішення
07.10.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:41 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 12:35 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:41
Довідка НАЗК
17.10.2025 12:41
Повідомлення про рішення
14.10.2025 10:31
Електроний протокол про продовження строку
09.10.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 11:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У Замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із більш детальним розглядом тендерної пропозиції та уточнення наданої інформації учасником закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 10:28
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо Андрій Олегович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1.2. «Загальних вимог до товару (1. Пакети для медичних відходів) Додатку 3 до тендерної документації: «1.2. Маркування і паковання Замовником небезпечних відходів здійснюється відповідно до додатку 2 до Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів», затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 р. Відповідно, запропонований учасником товар має відповідати всім вимогам щодо виду ємності та маркування ємностей, що встановлені для первинного паковання інфекційно небезпечих небезпечно гострих відходів. На підтвердження відповідності учасник надає реальне фото продукції по кожному виду ємності з чітким зображенням маркування та інформації про товар.» Фото на пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів) відсутні в пропозиції Учасника». З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
16.10.2025 11:09
Надати до
17.10.2025 11:09
Договір
UA-2025-08-29-002593-a-b1
Підписаний і діє
Номер
651-Т
502 008.46 грн.
502 008.46 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 000 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (120 літрів)
Номенклатура
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (120 літрів)
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 500 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (60 літрів)
Номенклатура
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (60 літрів)
Кількість
5 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 000 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (35 літрів)
Номенклатура
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (35 літрів)
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
700 (штуки)
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів)
Номенклатура
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для паковання інфекційно небезпечних відходів (12 літрів)
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
800 (Рулон)
Пакети для сміття 35л/50 шт чорні
Номенклатура
Пакети для сміття 35л/50 шт чорні
Кількість
800
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
290 (Рулон)
Пакети для сміття 35л/100 шт чорні
Номенклатура
Пакети для сміття 35л/100 шт чорні
Кількість
290
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
720 (Рулон)
Пакети для сміття 60л/20 шт чорні
Номенклатура
Пакети для сміття 60л/20 шт чорні
Кількість
720
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
270 (Рулон)
Пакети для сміття 120л/10 шт сині
Номенклатура
Пакети для сміття 120л/10 шт сині
Кількість
270
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
750 (Рулон)
Пакети для сміття 120л/10 шт чорні
Номенклатура
Пакети для сміття 120л/10 шт чорні
Кількість
750
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
256 (Рулон)
Пакети для сміття 160л/10 шт сині
Номенклатура
Пакети для сміття 160л/10 шт сині
Кількість
256
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
656 (Рулон)
Пакети для сміття 160л/10 шт чорні
Номенклатура
Пакети для сміття 160л/10 шт чорні
Кількість
656
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Санітарний пакет 2300мм * 1200мм
Номенклатура
Санітарний пакет 2300мм * 1200мм
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Мухо А.О.
Повна назва
ФОП Мухо А.О.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2851910371

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 15:36
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
517 700 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
517 700 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності