Показати схожі тендери

Закупівля Запам'ятовувальні пристрої від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-29-001969-a
Id Tender 099c9723a00045f695439b9fabb65bf6
План UA-P-2025-08-29-001707-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.08.2025 10:32
Остання зміна 14.10.2025 17:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 030 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2025 10:31 до 06.09.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 10:31
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2025 10:31
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:39
до 26.09.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 14:25
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2025 17:56
до 14.10.2025 17:38
Період уточнень
з 29.08.2025 10:31 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.08.2025 10:31 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:39 до 26.09.2025 17:56
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:39 до 26.09.2025 17:56
Основні параметри
Запам'ятовувальні пристрої
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
157 030 грн.
Запам'ятовувальні пристрої
Назва предмета закупівлі
Запам'ятовувальні пристрої
Очікувана вартість
157 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1,27 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:04
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:39
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 100 (штуки)
Накопичувач SSD 240 Gb
Опис предмета закупівлі
Накопичувач SSD 240 Gb
Код ДК 021:2015
30233100-2 - Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.10.2025 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Накопичувач SSD 512 Gb
Опис предмета закупівлі
Накопичувач SSD 512 Gb
Код ДК 021:2015
30233100-2 - Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.10.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Оперативна пам'ять SoDIMM DDR4 8GB
Опис предмета закупівлі
Оперативна пам'ять SoDIMM DDR4 8GB
Код ДК 021:2015
30236110-6 - Оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЗУРМАН ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
148 399 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
148 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГЕРЩУК ЄГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
148 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НК СЕКЬЮРАЙТІ"
Пропозиція:
145 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 10:32
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
-
-
29.08.2025 10:31
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дегтярева
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Запам'ятовувальні пристрої
Період вимог/скарг з 09.09.2025 14:25 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 14:39 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 14:25
Довідка НАЗК
09.09.2025 14:25
Повідомлення про рішення
09.09.2025 14:25
-
08.09.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:48 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:44 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 10:48
Повідомлення про рішення
15.09.2025 10:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:28 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:48 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:28
Довідка НАЗК
15.09.2025 11:28
Повідомлення про рішення
15.09.2025 11:28
-
15.09.2025 10:48
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.09.2025 14:40 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 14:37 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
24.09.2025 14:40
Повідомлення про рішення
24.09.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.09.2025 17:03 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 14:40 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.09.2025 17:03
Повідомлення про рішення
24.09.2025 14:41
Витяг з ЄДР
24.09.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА": - учасником надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою учасника і не містить печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника).
Створено
24.09.2025 15:31
Надати до
25.09.2025 15:31
Період вимог/скарг з 26.09.2025 17:56 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 17:03 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 17:57
Довідка НАЗК
26.09.2025 17:56
Повідомлення про рішення
26.09.2025 17:56
-
25.09.2025 17:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.08.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП ГЕРЩУК ЄГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ: - учасником надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - учасником надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою учасника і не містить печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - учасником надана довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка не відповідає Додатку № 5 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП ГЕРЩУК ЄГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника); - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до Додатку № 5 до Документації.
Створено
25.09.2025 17:44
Надати до
26.09.2025 17:44
Угоди
UA-2025-08-29-001969-a-c3
Підписаний і діє
Номер
853
148 500 грн.
148 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Накопичувач SSD 240 Gb
Номенклатура
Накопичувач SSD 240 Gb
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 28 жовтня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Накопичувач SSD 512 Gb
Номенклатура
Накопичувач SSD 512 Gb
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 28 жовтня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Оперативна пам'ять SoDIMM DDR4 8GB
Номенклатура
Оперативна пам'ять SoDIMM DDR4 8GB
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
810
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 28 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГЕРЩУК ЄГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФОП ГЕРЩУК ЄГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3380601979

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 17:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 030 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 030 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності