Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець») від ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-011680-a
Id Tender c56cc6fec7b04966861744f2bfd575d9
План UA-P-2025-08-28-014026-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.08.2025 22:36
Остання зміна 15.09.2025 21:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
0 грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 22:35 до 05.09.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 22:35
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 22:35
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:55
-
Період уточнень
з 28.08.2025 22:35 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 22:35 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:55
Основні параметри
ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
350 000 грн.
ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець»)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець»)
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:32
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:55
Позиція : №1 10 (штуки)
Квадрокоптер
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Квадрокоптер з пультом
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер з пультом
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (штуки)
Окуляри для FPV Відеоокуляри
Опис предмета закупівлі
Окуляри для FPV Відеоокуляри
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Пульт FPV Пульт управління
Опис предмета закупівлі
Пульт FPV Пульт управління
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Авіастимулятор
Опис предмета закупівлі
Авіастимулятор
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 5 (штуки)
Комплект обладнання для поводження зі зброєю
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для поводження зі зброєю
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 5 (штуки)
Комплект обладнання для тактичної медицини.
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для тактичної медицини.
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Музмобіль
Опис предмета закупівлі
Музмобіль
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Мобільний подіум 8?4 м
Опис предмета закупівлі
Мобільний подіум 8?4 м
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 5 (штуки)
Намет розсувний
Опис предмета закупівлі
Намет розсувний
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 4 (штуки)
Намет розсувний
Опис предмета закупівлі
Намет розсувний
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 200 (штуки)
Сертифікати А4
Опис предмета закупівлі
Сертифікати А4
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 2 (Людей)
Послуги професійного тренера з пілотування FPV дронами.
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного тренера з пілотування FPV дронами.
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 2 (Людей)
Послуги професійного тренера з поводження зі зброєю.
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного тренера з поводження зі зброєю.
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 2 (Людей)
Послуги професійного тренера з тактичної медицини.
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного тренера з тактичної медицини.
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 2 (Людей)
Послуги професійного тренера з проведення курсу з каністерапії.
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного тренера з проведення курсу з каністерапії.
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 2 (Людей)
Послуги професійного ведучого
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного ведучого
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 2 (Людей)
Послуги професійного фотографа
Опис предмета закупівлі
Послуги професійного фотографа
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
2
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ наданих Послуг в гривнях на підставі Акту наданих послуг на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, в межах надходжень асигнувань з бюджету м. Києва на дані послуги на казначейський рахунок ЗАМОВНИКА.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Вітряна Людмила Миколаївна
Пропозиція:
336 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Нікітенко Олександр Русланович"
Пропозиція:
339 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 22:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
28.08.2025 22:35
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Пархоменко
Електронна пошта
Телефон
+380975272865
Сайт:
http://dms.kievcity.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42269168
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 12
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець»)
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:55 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 21:24
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 22:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 22:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідності закупівлі – ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення військово-патріотичного молодіжного фестивалю з військово-прикладних інновацій «Муромець») UA-2025-08-28-011680-a Учасник на підтвердження пункту 3.1. Додатку 1 тендерної документації у разі залучення субпідрядника /співвиконавця необхідно було в складі тендерної пропозиції надати: «(У разі закупівлі робіт або послуг) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).» тобто надати інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання якого учасник планує залучати в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ (11. Залучення інших СГ.pdf) відповідно до якого учасник зазначає, що планує залучення інших суб’єктів господарювання (не один) і зазначає що по кожному сума буде менша 20% вартості договору, в той же час Замовник не може достовірно знати який відсоток учасник планує залучати як субпідрядника /співвиконавця як того вимагає пункт 3.1 додатку 1 тендерної документації, в той же час учасником в електронному полі № 8 зазначено – Інформування про субпідрядників/співвиконавців Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю: 60. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: «(У разі закупівлі робіт або послуг) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).»
Створено
11.09.2025 14:51
Надати до
12.09.2025 14:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження терміну розгляду: Обґрунтування продовження терміну розгляду: У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
15.09.2025 21:23
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 06:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380975272865
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 06:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380975272865
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності