Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010939-a
Id Tender abe7b54a4ee640199be968220cdad497
План UA-P-2025-08-28-013039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.08.2025 18:31
Остання зміна 24.10.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 961 041.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
69 805.21 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 18:30 до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 18:30
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 18:30
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00
до 01.10.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 16:23
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 16:23
до 24.10.2025 17:00
Період уточнень
з 28.08.2025 18:30 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 18:30 до 09.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 01.10.2025 16:23
Період кваліфікації
з 12.09.2025 00:00 до 01.10.2025 16:23
Основні параметри
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 961 041.2 грн.
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Назва предмета закупівлі
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
13 961 041.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
69805,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
69 805.21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Пропозиція:
13 610 612 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 18:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Тендерна документація
28.08.2025 18:24
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заводовський Любомир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380342752358
Замовник
ЄДРПОУ
05397574
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Період вимог/скарг з 01.10.2025 16:23 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 00:00 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 16:23
Довідка НАЗК
01.10.2025 16:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 16:28
Електроний протокол про продовження строку
12.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 18:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 18:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" (далі — Учасник) відкритих торгів (з Особливостями) яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську»,45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-28-010939-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Вирішено: Затвердити рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції та опублікувати на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата продовження строку розгляду
18.09.2025 16:26
Дата кінця розгляду
11.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" ЄДРПОУ – 39314325 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією по закупівлі «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи ), (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-08-28-010939-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з п 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі договору ( договорів)» Додатку 1 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати не менше одного аналогічного договору, предметом якого є виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією. Не менше одного договору на виконання реконструкції або капітального ремонту будівлі. Серед виконаних робіт має бути: - влаштування підлог; - влаштування стін; - встановлення вікон та дверей; - внутрішнє та зовнішнє опорядження; - влаштування покрівлі; - опалення; - вентиляція; - водопостачання та каналізація; - блискавкозахист. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 10 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами, учасник може надавати договори, які ще виконуються. Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічними договорами, зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник надав сканокопії 3 договорів: договір закупівлі від 16.11.2016 року №1611000662, предметом якого є реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» та договір закупівлі від 06.05.2016 року №1605000232, предметом якого є будівництво резервної котельні на проммайданчику Богородчанського ЛВУМГ та договір № IVFR-ID Lot 2 від 16.12.2022 року Фінансований грантом «Розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов`язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В`ячислава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» . За результатами вивчення тендерної пропозиції Замовником встановлено: 1. Договір закупівлі від 16.11.2016 року №1611000662 має два додатки (пункт 12.9 Договору), а саме: Договірна ціна Додаток 1 до договору та Календарний план поставки обладнання та виконання робіт Додаток №2. А також на сторінці закупівлі , що знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-09-07-000594-b?oldVersion=true становлено, що до даного договору укладено 5 додоткових угод з додатками, проте Учасник не висвітлив даний договір у повному обсязі, не надавши додатки до договору та додаткові угоди. 2. п.13.10 договору закупівлі від 06.05.2016 року №. 1605000232 визначено, що до договору додаються три додатки, а саме : Умови виконання Робіт та Обсяг Робіт; Календарний план виконання робіт та Договірна ціна. Проте, Учасником у складі ТП не надано сканокопії цих додатків. Тобто, договір висвітлений не в повному обсязі. 3. Додатком 1.1 до Додатку 1 до Тендерної документації передбачено сертифікат ІSO 9001:2015 виробника котла та виробника пальника. Учасник у складі дендерної пропозиції завантажив файл під номером 40 Сертифікат ISO 9001 TV_UKR_04.04.2023 + нот.завір з накладенням електронно-цифрового підпису, який невідкривається. Враховуючи вище викладене, керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, необхідно надати учаснику можливість усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Учаснику необхідно надати замовнику: - сканокопії аналогічного договору закупівлі від 16.11.2016 року №1611000662 з усіма додатками та додатковими угодами; - сканокопії договору закупівлі від 06.05.2016 року №. 1605000232 з усіма додатками та додатковими угодами. - сертифікат ISO 9001:2015 виробника котла та виробника пальника у форматі, що забезпечує можливість його перегляду Замовником. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради ______________ підпис Галина Сміжак
Створено
30.09.2025 15:05
Надати до
01.10.2025 15:05
Договір
UA-2025-08-28-010939-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25-25
13 610 612 грн.
11 342 176.67 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Номенклатура
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05397574

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Повна назва
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39314325

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 16:59
-
24.10.2025 16:58
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-03-000006
Дата створення проекту
03.10.2025 09:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.10.2025 11:30
Дата публікації висновку про результати
27.10.2025 15:50
Дата завершення усунення порушень
11.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2025 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-28-010939-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.10.2025 00:00
Документи рішення
03.10.2025 11:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник, УКБ) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", вимога про усунення невідповідностей до 01.10.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 07.10.2025, від 10.10.2025, від 15.10.2025, від 21.10.2025 та від 21.10.2025 року, укладений договір про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» від 24.10.2025 №25-25 на суму 13 610 612,00 грн в тому числі ПДВ. (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник у пункті 6.5 РОЗДІЛУ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та у пункті 15.3 Стаття 15. «Порядок внесення змін і доповнень до Договору» Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД посилається на норми Господарського кодексу України. Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами. Таким чином, замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано норм чинного законодавства, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень, з врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.10.2025 00:00
Дата публікації
27.10.2025 15:50
Документи висновку
27.10.2025 15:50
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.10.2025 10:48
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 10:48
-
Відповідь
Пояснення на запит
Розмір бюджетного призначення станом на дату оприлюднення оголошення про проведення закупівлі - 14 900 000,00 грн. Джерело фінансування – бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади, який затверджений рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 19.12.2024р. № 287-48 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами). https://www.namvk.if.ua/dt/1075507/ Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (із змінами), рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2025 рік, який враховується при визначенні вартості будівництва» та від 14.03.2025р. №280 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025 № 140» та експертного звіту № 09-0068/01-25 від 19.08.2025 р. по об’єкту закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ( технічне завдання) визначені відповідно до проєктної документації та позитивного Експертного звіту № 09-0068/01-25 від 19 серпня 2025 року Реєстраційний номер ЕХ01:2458-3737-3256-7006 та зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro. ПКД та Експертний звіт розміщені у визначеному законом порядку у ЄДЕССБ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180 Додатки: 1.Експертний звіт (Позитивний)
Рішеня
07.10.2025 11:41
Замовник
Документи повідомлення
07.10.2025 11:43
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги п.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, визначеної твердою, складеної відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва №281 (далі - Настанова), оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 15:37
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 15:37
-
Відповідь
Пояснення на запит
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт надані учасником ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» по закупівлі робіт «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета,10 у м. Івано-Франківську» визначені вірно. Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5 %. В нашому випадку надана вартість робіт в договірній ціні складає 10 957,059 тис. грн., а саме будівельно-монтажних робіт - 8 324,846 тис. грн., устаткування - 2 556,807 тис. грн. та інших витрат - 65,406 тис. грн. (8324,846+2556,807+65,406=10957,059) (див. договірна ціна). При цьому, кошти на покриття ризику визначені в сумі 163,376 тис. грн., що становить 163,376 тис. грн. : 10 957,059 тис. грн. = 0,0149 або 1,49% від загальної вартості робіт, та не перевищують 1,5%, як передбачено пунктом 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва».
Рішеня
10.10.2025 09:17
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 09:18
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1.Замовником, на підставі пункту 43 Особливостей надано учаснику вимогу про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині подання додатків до аналогічного Договору закупівлі від 06.05.2016 №1605000232 (далі - Договір). На вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"" завантажено файл «Договір + додатки + ДУ Богородчани.pdf» в якому відсутня інформація про додаток «Умови виконання Робіт та Обсяг Робіт;» до Договору. Згідно пункту 13.10 Розділу 13 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ» Договору Додатками є: Умови виконання Робіт та Обсяг Робіт; Календарний план виконання робіт та Договірна ціна. Отже, учасником не надано сканкопію цього додатку, не виконано вимогу, договір завантажено не в повному обсязі. Чим керувався Замовник, вважаючи, що Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2. На виконання вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник до ціни тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: розрахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданого документу? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.10.2025 12:09
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 12:10
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. На вимогу Замовника згідно Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» п.п. 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів), а саме: - Не менше одного аналогічного договору, предметом якого є виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією. - Не менше одного договору на виконання реконструкції або капітального ремонту будівлі. Серед виконаних робіт має бути: - влаштування підлог; - влаштування стін; - встановлення вікон та дверей; - внутрішнє та зовнішнє опорядження; - влаштування покрівлі; - опалення; - вентиляція; - водопостачання та каналізація; - блискавкозахист. Учасник, для підтвердження даної вимоги надав скан-копію аналогічного договору «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» №1611000662 від 16.11.2016 року із усіма додатками , чим підтвердив вимогу про надання не менше одного аналогічного договору, предметом якого є виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт.», та скан-копію аналогічного договору «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року із усіма додатками до нього, чим підтвердив вимогу про надання не менше одного договору на виконання реконструкції або капітального ремонту будівлі, серед виконаних робіт якого має бути: влаштування підлог; влаштування стін; встановлення вікон та дверей; внутрішнє та зовнішнє опорядження; влаштування покрівлі; опалення; вентиляція; водопостачання та каналізація; блискавкозахист. Отже Учасник, надавши сканокопії договорів №1611000662 від 16.11.2016 року «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» та № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» висвітлені в повному обсязі з усіма додатками, належно виконав вимогу Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів). Водночас, Учасник завантажив третій договір № 1605000232 від 06.05.2016 року «Будівництво резервної котельні на проммайданчику Богородчанського ЛВУМГ», який не впливає на кваліфікацію та не береться до уваги Замовником, оскільки Учасник підтвердив досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт, надавши договори: «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» №1611000662 від 16.11.2016 року та «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року. 2. Учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" до складу тендерної пропозиції завантажено файл з розширенням .ibs (файл з назвою «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs»). Вказаний формат є типовим для електронного обміну кошторисною інформацією у спеціалізованих програмних комплексах, зокрема таких, як АВК-5, АС-4 тощо. Ці програми широко застосовуються у сфері будівництва для формування та перевірки кошторисної документації відповідно до вимог чинних кошторисних норм України. При розгляді тендерної пропозиції та в ході її оцінки Замовником було здійснено технічне відкриття вмісту файлу «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs» та підтверджено наявність необхідних розрахунків за статтями витрат, у тому числі розрахунок коштів на покриття ризиків. Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 12 переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду вважається формальною помилкою. Таким чином, вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації вважаються виконаними, а необхідні розрахунки були належним чином враховані Замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон".
Рішеня
14.10.2025 16:52
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 16:54
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Повторно. На виконання вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник до ціни тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: розрахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданого документу у форматі, як встановлено Замовником у Додатку 1 до тендерній документації, а саме: розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути наданий в електронному вигляді у форматі ПЗ Microsoft Excel або Microsoft Word (або скан-копія з підписом учасника/уповноваженої особи учасника у форматі PDF), сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін? Крім того, наданий учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" у складі тендерної пропозиції файл «13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs.p7s» є таким, що не забезпечує вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) до перегляду наявної в ньому інформації . Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.10.2025 10:45
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 10:45
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: На виконання вимоги встановленої Замовником у Додатку №1 до тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен підтвердити виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією. Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданих документів до аналогічних договорів саме в частині підтвердження потужності котельні не менше 1150 кВТ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень НЕОБХІДНО долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.10.2025 15:16
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 15:16
-
Відповідь
Відповідь на запит
«Учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" до складу тендерної пропозиції завантажено файл з розширенням .ibs (файл з назвою «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs»). Вказаний формат є типовим для електронного обміну кошторисною інформацією у спеціалізованих програмних комплексах, зокрема таких, як АВК-5, АС-4 тощо. Ці програми широко застосовуються у сфері будівництва для формування та перевірки кошторисної документації відповідно до вимог чинних кошторисних норм України. При розгляді тендерної пропозиції та в ході її оцінки Замовником було здійснено технічне відкриття вмісту файлу «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs» та підтверджено наявність необхідних розрахунків за статтями витрат, у тому числі розрахунок коштів на покриття ризиків. Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 12 переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду вважається формальною помилкою. Таким чином, вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації вважаються виконаними, а необхідні розрахунки були належним чином враховані Замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон".» Хочемо зазначити, що оприлюднення файлу кошторисів у форматі обміну кошторисної документації (IBS, IMS та ін.) є частиною прозорого будівництва. Оприлюднення цих файлів дає змогу швидко та всебічно дослідити кошторис будівництва. Замовник, керуючись принципами, визначеними ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційністі, відкритості та прозорості, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця, запобігання корупційним діям і зловживанням) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», дійшов висновку, що відхилення пропозиції через технічний формат одного файлу при наявності всіх інших документів, які відповідають вимогам, було б непропорційним та дискримінаційним. Додатково зазначаємо, що у даній процедурі участь взяв лише один учасник. У разі відхилення його пропозиції торги підлягали б відміні, що призвело б до затягування початку будівельних робіт щонайменше на півтора місяці. Це, у свою чергу, поставило б під загрозу реалізацію проєкту за кошти міжнародних донорів, які встановили чіткі строки виконання робіт. Порушення строків виконання може призвести до втрати фінансування та негативно вплинути на Івано-Франківську міську територіальну громаду.
Рішеня
21.10.2025 11:11
Замовник
Документи повідомлення
21.10.2025 11:12
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання вимоги встановленої Замовником у Додатку №1 до тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен підтвердити виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією. У складі Тендерної пропозиції Учасником на виконання даної вимоги Замовника завантажена видаткова накладна № ІФ0000315 від 22 грудня 2016 року, що підтверджує поставку Транспортабельної котельні «TransExpress» із потужністю 2025 кВт, із лічильниками електроенергії типу SL7000. До видаткової накладної завантажено Акт №13 приймання продукції (товарів) за кількістю та якістю від 23 грудня 2016 року. Також Учасником у складі Тендерної пропозиції завантажено Акт прийому-передачі змонтованого обладнання від 31 серпня 2017 року із висновком , що вказане устаткування змонтоване на об’єкті «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв», змонтоване комплектно та без дефектів під час монтажу.
Рішеня
21.10.2025 11:15
Замовник
Документи повідомлення
21.10.2025 11:15
-
21.10.2025 11:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 961 041.2 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342752358
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 961 041.2 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342752358
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності