Показати схожі тендери

Закупівля Транспортні послуги код згідно з ДК 021:2015 - 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010923-a
Id Tender cdf960337e5648e984e36c5f77b82999
План UA-P-2025-08-28-008806-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 18:35
Остання зміна 10.09.2025 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
439 051.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 195.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 18:34 до 05.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 18:34
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 18:34
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:00
до 10.09.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 15:30
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 15:30
-
Період уточнень
з 28.08.2025 18:34 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 18:34 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:00 до 10.09.2025 15:30
Період кваліфікації
з 05.09.2025 09:00 до 10.09.2025 15:30
Основні параметри
Транспортні послуги код згідно з ДК 021:2015 - 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Довгич Юрій Володимирович – в.о. керівника відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел: (044)200-08-39, e-mail: yu. [email protected]. Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
439 051.8 грн.
Транспортні послуги код згідно з ДК 021:2015 - 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Назва предмета закупівлі
Транспортні послуги код згідно з ДК 021:2015 - 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Очікувана вартість
439 051.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2195,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм
Код ДК 021:2015
60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Кількість
3
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 67,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі послуг. Приймання наданих Послуг за якістю та кількістю здійснюється щомісячно за актом приймання-передачі послуг. Оплата за Послуги, що надаються згідно з умовами цього Договору, здійснюється за кожну годину роботи і кожний кілометр пробігу (згідно показників, що підтверджуються подорожніми листами). Час, який сплачує Замовник, визначається як різниця між часом відправлення автомобіля від Замовника і прибуття до нього (без врахування часу обідньої перерви) плюс час подачі автомобіля до Замовника і повернення до Виконавця (нульовий пробіг). Пробіг, що сплачує Замовник, визначається як сума нульового пробігу (подача та повернення) і пробігу за час роботи автомобіля безпосередньо у Замовника. По закінченню поточного місяця, Виконавець обчислює обсяги фактично наданих Замовнику Послуг і не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, надає Замовнику відповідний акт приймання-передачі послуг у двох примірниках. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі послуг.
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 33,0 %
Опис:
Оплата за Послуги які надаватимуться у грудні, здійснюються Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.10.2024 № 341/24 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду» на підставі рахунку наданого Виконавцем до 5-го грудня та у розмірі 100% місячної вартості Послуг, яка розраховується як середня вартість за два попередні місяці та/або інша кількість послуг узгоджена Сторонами. Якщо, сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі XIV цього Договору, невикористані суми протягом 2 робочих днів, після завершення розрахункового періоду. Виконавець не пізніше другого робочого дня після закінчення розрахункового періоду надсилає Замовнику підписаний у 2-х примірниках акт приймання-передачі послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі XIV цього Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр"
Пропозиція:
438 894.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Транспортні послуги код згідно з ДК 021:2015 - 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Період вимог/скарг з 10.09.2025 15:30 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 09:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 15:31
Довідка НАЗК
10.09.2025 15:30
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:29
-
05.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Не завірено відповідно до вимог тендерної документації такі документи: скан-копія статуту, скан-копія опису до статуту; скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.09.2025 № 454 яка міститься в файлі "довідка про наявність працівників.pdf" містить невідповідності між інформацією зазначеною в ній та копіями документів наданими на її підтвердження. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації містить вимогу: ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, на фірмовому бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. Після чого з таких документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником можуть бути підписані учасником шляхом накладенням електронного підпису. У разі подання учасником копій документів, така копія завіряється (засвідчується) у наступний спосіб: «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Після чого з таких завірених (засвідчених) копій документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. 2. Пункт 6 розділу ІІ «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації: Документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно з вимогами Додатку 3 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» до цієї тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завірити відповідно до вимог тендерної документації документи: скан-копія статуту, скан-копія опису до статуту; скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 2. Інформацію в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.09.2025 № 454 яка міститься в файлі "довідка про наявність працівників.pdf" привести у відповідність з копіями документів наданими на її підтвердження.
Створено
09.09.2025 09:39
Надати до
10.09.2025 09:39
Договір
UA-2025-08-28-010923-a-c1
Очікує підписання
438 894.72 грн.
438 894.72 грн.
З ПДВ
Номенклатура
3 (місяць)
60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм
Номенклатура
60171000-7 Прокат легкових автомобілів із водієм
Кількість
3
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40381452

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр"
Повна назва
Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25286486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
439 051.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
439 051.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності