Показати схожі тендери

Закупівля Контейнери поштові від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010854-a
Id Tender 2d2da98aac254c999aec3f5fc68ac38f
План UA-P-2025-08-28-012942-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.08.2025 17:43
Остання зміна 12.09.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
56 745 754.34 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
283 728.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 17:42 до 07.09.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 17:42
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 17:42
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:53
-
Період уточнень
з 28.08.2025 17:42 до 04.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 17:42 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:53
Основні параметри
Контейнери поштові
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки Товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
56 745 754.34 грн.
Контейнери поштові
Назва предмета закупівлі
Контейнери поштові
Очікувана вартість
56 745 754.34 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
283728,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
550 000
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:18
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнер поштовий
Код ДК 021:2015
44613600-6 - Колісні контейнери
Кількість
4 866
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, склад АТ "Укрпошта" за адресою - Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км.
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації оплата Товару здійснюється впродовж 21 (двадцяти одного) робочого дня з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом: 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде не більше 200 шт.; 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці від 201 до 1000 шт.; 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде від 1001 до 1600 шт.; 150 (ста п’ятдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде від 1601 до 2250 шт.; 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде від 2251 до 3000 шт.; 300 (триста) календарних днів з моменту отримання Заявки, при умові, що кількість заявлених одиниць Товару в Заявці буде більше 3000 шт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
54 784 834.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
Пропозиція:
48 295 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СОФТ ПЛЮС САН ВАН"
Пропозиція:
54 502 565 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
48 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 17:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушкова Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Контейнери поштові
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 14:53 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ, що подана для участі у закупівлі Контейнери поштові, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-28-010854-a, необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ до 20 робочих днів. 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Контейнери поштові. 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-08-28-010854-a. 8. Тендерна пропозиція Учасника: КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ. 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 12.09.2025.
Документи кваліфікації
12.09.2025 13:02
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ, що подана для участі у закупівлі Контейнери поштові, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-28-010854-a, необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ до 20 робочих днів. 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Контейнери поштові. 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-08-28-010854-a. 8. Тендерна пропозиція Учасника: КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ. 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 12.09.2025.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 13:02
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ (надалі – Учасник) на закупівлю Контейнери поштові, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-28-010854-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості товару, що поставлений за договором, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 1.1.3. Документ (документи), що підтверджують поставку пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю щонайменше 2000 штук за договором, зазначеним у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку (видаткова (видаткові) накладна (накладні) та/або акт (акти). Відповідно п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю не менше 2000 штук. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «довідка аналогічний.pdf.p7s»), копії договорів (файли «Аналогічний договір 1.pdf.p7s», «Аналогічний договір 2.pdf.p7s», «Аналогічний договір 3.pdf.p7s», «Аналогічний договір 4.pdf.p7s»), листи відгуки (файли «Відгук 1.pdf.p7s», «Відгук 2.pdf.p7s», «Відгук 3.pdf.p7s», «Відгук 4.pdf.p7s»), копії видаткових накладних (файли «Видаткова накладна 1.pdf.p7s», «Видаткова накладна 2.pdf.p7s», «Видаткова накладна 3.pdf.p7s», «Видаткова накладна 4.pdf.p7s»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «довідка аналогічний.pdf.p7s») Учасником були укладені договори на поставку: Візків платформних металевих складських SHVV-2-2-1 з ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «АРТЕМ» у кількості 10 штук за договором №044-289/2021 від 29.04.2021 р.; візків ручних складальних з Фізична особа-підприємець Чепрасов Віталій Вікторович за договором №23/05-23 від 25.05.23р. у кількості 500 штук, за договором №15/02-24 від 15.02.24р. у кількості 1000 штук та за договором №14/03-24 від 14.03.24р у кількості 1000 штук, що підтверджується копіями договорів (файли «Аналогічний договір 1.pdf.p7s», «Аналогічний договір 2.pdf.p7s», «Аналогічний договір 3.pdf.p7s», «Аналогічний договір 4.pdf.p7s») та видатковими накладними (файли «Видаткова накладна 1.pdf.p7s», «Видаткова накладна 2.pdf.p7s», «Видаткова накладна 3.pdf.p7s», «Видаткова накладна 4.pdf.p7s»). Договори, зазначені Учасником у довідці (файл «довідка аналогічний.pdf.p7s») не є аналогічними у розумінні п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації за кількістю поставлених пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків, а саме не менше 2000 штук за одним договором, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, кількості товару, що поставлений за договором, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; документ (документи), що підтверджують поставку пересувних накопичувачів та/або пересувних контейнерів та/або гужових візків та/або ручних візків загальною кількістю щонайменше 2000 штук за договором, зазначеним у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку (видаткова (видаткові) накладна (накладні) та/або акт (акти).
Створено
12.09.2025 13:23
Надати до
13.09.2025 13:23
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
56 745 754.34 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
56 745 754.34 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності