Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)/New construction of the Fire Station of the Citizen Safety Center of Solotvyno City Council, located in Solotvyno, P. Tereka Street, W/N, Tyachiv District, Transcarpathian Region (CPV code 45210000-2 Building construction work) від СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010779-a
Id Tender a5f3e3a804e34009bd80035cfaba2b26
План UA-P-2025-08-28-010292-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.08.2025 17:31
Остання зміна 20.11.2025 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 068 796 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 343.98 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 17:30 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 17:30
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 17:30
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00
до 03.11.2025 19:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 19:16
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 19:16
до 20.11.2025 14:57
Період уточнень
з 28.08.2025 17:30 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 17:30 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 03.11.2025 19:16
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 03.11.2025 19:16
Основні параметри
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)/New construction of the Fire Station of the Citizen Safety Center of Solotvyno City Council, located in Solotvyno, P. Tereka Street, W/N, Tyachiv District, Transcarpathian Region (CPV code 45210000-2 Building construction work)
Виконання робіт здійснюватиметься за кошти гранту Європейського Союзу для України та співфінансування Солотвинської селищної ради згідно Проєкту №ROUA00422 «Спільне реагування, обізнаність і запобігання через стратегічне партнерство в надзвичайних ситуаціях» Програми Interreg VI-A NEXT «Румунія-Україна» 2021-2027» яка діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI, Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Румунія - Україна, ратифікованою Законом України № 3716-IX від 09.05.2024.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 068 796 грн.
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Очікувана вартість
16 068 796 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80343,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Код ДК 021:2015
45216121-8 - Будівництво пожежних станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90575, Україна, Закарпатська область, Солотвино, П.Терека, б/н
Дата постачання по
14.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів та фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДАН ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
14 429 547 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 17:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванна Влад
Електронна пошта
Телефон
+380981714227
Сайт:
https://solotvino-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04349691
Повна назва
СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90575
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський р-н, смт. Солотвино
Адреса
вул. Харківська, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Період вимог/скарг з 03.11.2025 19:16 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 00:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 19:17
Довідка НАЗК
03.11.2025 19:16
Повідомлення про рішення
03.11.2025 19:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
28.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
28.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Учасник згідно з Розділом 1 Додаток 3 мав надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та документ на підтвердження права власності/володіння/оренди/користування, тощо відповідним майном: - Учасник у файлі «1 Про наявність обладнання та МТБ (Розділ 1 додатку 3).pdf» надав договір №6 на надання послуг технікою від 12.08.2025 року до якого додано АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ основних засобів в операційну оренду, в договорі вказано орендодавцем ФОП Марина Василь Васильвич а у АКТІ в першому абзаці вказано Орендодавець Марина Даніел Васильович. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлений АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ основних засобів в операційну оренду до договору №6 від 12.08.2025 року із зазначенням імені та фамілії Орендодавця. 2) Учасник згідно з п. 6 Додатку 3 мав надати Довідку щодо залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з Таблицею Д та формою ЗАЯВИ до цього додатка. - Учасник у файлі «29 Довідка та повна інформація про субпідрядників та або співвиконавців.pdf» надав Заяву щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей – під час їх застосування)), стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців» відступивши від «Заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців» у п. 6. Додатку 3. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену «Заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників/співвиконавців» згідно п.6 Додатку 3. 3) Учасник згідно з Додатком 8 мав надати юридичну ідентифікацію учасника Фізичної особи-підприємця: - Учасник у файлі «25 ЮРИДИЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ УЧАСНИКА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ (Додаток 8).pdf» заповнив Адресу реєстрації та Фактичну адресу вказавши вул. Суворова, 36, але у поданих документах тендерної пропозиції Адреса реєстрації учасника вул. Суворова, 34. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену форму ЮРИДИЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ УЧАСНИКА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ із зазначенням правильної адреси реєстрації та фактичної адреси. 4) Учасник згідно п. 3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції мав надати: «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису -кваліфікований електронний підпис на захищеному носії), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. - Учасник підписав електронні документи тендерної пропозиції УЕП та наклав підпис УЕП на тендерну пропозицію. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію КЕП учасника та надати електронні документи тендерної пропозиції учасника які були підписані УЕП з підписом КЕП учасника.
Створено
29.10.2025 15:46
Надати до
30.10.2025 15:46
Договір
UA-2025-08-28-010779-a-a1
Підписаний і діє
Номер
64
14 429 547 грн.
14 429 547 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
14.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Номенклатура
Нове будівництво пожежної станції Центру Безпеки Громадян Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. П.Терека, б/н, Тячівського району Закарпатської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 14 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04349691

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДАН ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ДАН ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2507112515

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2025 14:57
-
20.11.2025 14:33
Додатки до договору
20.11.2025 14:33
Додатки до договору
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
Підписаний договір
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
20.11.2025 14:32
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 068 796 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380981714227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 068 796 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380981714227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності