Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень) від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010682-a
Id Tender 306715792d0c49ff849ab0d512daf10e
План UA-P-2025-08-28-011909-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.08.2025 17:17
Остання зміна 18.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
74 086.12 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
370.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 17:17 до 05.09.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 17:17
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 17:17
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 20:00
до 12.09.2025 17:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 17:28
до 18.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.09.2025 17:28
-
Період уточнень
з 28.08.2025 17:17 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 17:17 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 20:00 до 12.09.2025 17:28
Період кваліфікації
з 05.09.2025 20:00 до 12.09.2025 17:28
Основні параметри
ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
74 086.12 грн.
ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень)
Очікувана вартість
74 086.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
370,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень)
Код ДК 021:2015
90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання покупцем на електронну адресу повідомлення від постачальника з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі не реєстрації податкової накладної у встановлені законодавством строки чи блокування податкової накладної з будь-яких підстав, Замовник має право затримати (притримати) оплату наданих послуг до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН та наявності статусу документа «Успішно зареєстрована в ЄРПН», що не буде являтись порушення з боку Замовника по оплаті наданих послуг.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) або Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. ** (**застосовується, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ). У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д СЕРВІС"
Пропозиція:
74 086.12 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 17:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Костянтин Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380931047005
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 17:28 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 20:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Пропозицію учасника в відкритих торгах № UA-2025-08-28-010682-a, код ДК 021:2015 – 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дезінсекції, дератизації приміщень) ТОВ «3Д СЕРВІС» (ЄДРПОУ 39744797) відхилено: згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «3Д СЕРВІС» (ЄДРПОУ 39744797).
Документи кваліфікації
12.09.2025 17:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.09.2025 20:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
74 086.12 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 20:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380931047005
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
74 086.12 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 20:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380931047005
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності