Показати схожі тендери

Закупівля Пилососи від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010445-a
Id Tender d44b6115db894dfe87afc4c7cdb25350
План UA-P-2025-08-28-012525-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 16:55
Остання зміна 12.09.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
62 403.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
312.02 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 16:54 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 16:54
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 16:54
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00
до 11.09.2025 11:31
Залишилось 1 год. 46 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 11:31
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 11:31
-
Період уточнень
з 28.08.2025 16:54 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 16:54 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 11.09.2025 11:31
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 11.09.2025 11:31
Основні параметри
Пилососи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
62 403.66 грн.
Пилососи
Назва предмета закупівлі
Пилососи
Очікувана вартість
62 403.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
312,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Пилосос для сухого прибирання
Опис предмета закупівлі
Пилосос для сухого прибирання
Код ДК 021:2015
39713430-6 - Пилососи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Професійний пилосос для вологого і сухого прибирання
Опис предмета закупівлі
Професійний пилосос для вологого і сухого прибирання
Код ДК 021:2015
39713430-6 - Пилососи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Професійний миючий пилосос
Опис предмета закупівлі
Професійний миючий пилосос
Код ДК 021:2015
39713430-6 - Пилососи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕРХЕР"
Пропозиція:
60 377.02 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Пилососи
Період вимог/скарг з 11.09.2025 11:31 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 00:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 11:31
Довідка НАЗК
11.09.2025 11:31
Повідомлення про рішення
05.09.2025 04:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «Учасник у складі пропозиції має надати порівняльну таблицю за формою Таблиці 1, яка повинна підтверджувати відповідність кожної технічної характеристики запропонованого учасником обладнання технічним вимогам замовника, із зазначенням назви запропонованого товару (його марки, моделі (типу)), виробника (та/або ТМ), країни походження та фактичних (конкретних) характеристик / величин / значень / показників запропонованого товару, що мають відповідати (або бути кращими), ніж встановлені замовником. Учасник повинен вказати конкретні числові значення характеристик без використання виразів «не менше», «не більше», тощо, у вигляді порівняльної таблиці як наведено нижче: (Додаток №4 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасник надав відповідну Таблицю 1 та підтвердив технічні характеристики у складі загальної довідки (файл «ТС.pdf»). Однак зазначена Таблиця 1 містить не повну інформацію, яку Учасник підтвердив у файлі «ТС.pdf»). Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати окрему Таблицю в довільній формі з інформацією, наданою в повному обсязі, як це вимагалося У Таблиці 1 Додатку №4 тендерної документації. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації, а саме п. 5 Додатку №9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 , яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» У складі пропозиції Учасника наявні інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації) та наявні довідки які вимагалися у Додатку №4, у тому числі наявна порівняльна таблиця. Але підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 наведено не в повному обсязі . Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Оскільки наявні всі гарантійні листи, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами, а зазначена невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому Замовник вважає їх невідповідностями, які Учасник має виправити , згідно Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 з інформацією в повному обсязі. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «10. Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) що товар відповідає вимогам чинного законодавства щодо охорони довкілля та екологічної безпеки.» ( п.10. Додатку 8 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника відсутня інформація за зазначеним пунктом. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформацію за зазначеним п. 10. Додатку 8 тендерної документації
Створено
10.09.2025 09:55
Надати до
11.09.2025 09:55
Договір
UA-2025-08-28-010445-a-a1
Очікує підписання
60 377.02 грн.
60 377.02 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Пилосос для сухого прибирання
Номенклатура
Пилосос для сухого прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Професійний пилосос для вологого і сухого прибирання
Номенклатура
Професійний пилосос для вологого і сухого прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Професійний миючий пилосос
Номенклатура
Професійний миючий пилосос
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕРХЕР"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕРХЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34003237

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
62 403.66 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
62 403.66 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності