Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-010438-a
Id Tender aceb1b8803db47d49a28341dc56b0c94
План UA-P-2025-08-28-006879-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 16:54
Остання зміна 30.10.2025 15:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 546 046 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 730.23 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 16:54 до 17.09.2025 08:56
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 16:54
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 16:54
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 14:36
до 30.10.2025 15:10
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 13:15
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 15:10
-
Період уточнень
з 28.08.2025 16:54 до 14.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 16:54 до 14.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 14:36 до 30.10.2025 15:10
Період кваліфікації
з 18.09.2025 14:36 до 30.10.2025 15:10
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 546 046 грн.
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Очікувана вартість
6 546 046 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32730,23
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2025 14:07
Закінчення аукціону
18.09.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Шевченка, 2-А
Дата постачання по
01.02.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТОВТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРПІНЬ ФЕНІКС БУД"
Пропозиція:
5 758 341 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАРССА"
Пропозиція:
6 193 874.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
5 791 340 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.09.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 08:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
12.09.2025 08:58
Тендерна документація
28.08.2025 16:54
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Калита
Електронна пошта
Телефон
+380459757552
Замовник
ЄДРПОУ
05408846
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Ірпінь
Адреса
вул. Шевченка, 2-а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 13:15 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 14:36 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.09.2025 13:15
Повідомлення про рішення
18.09.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.10.2025 13:59 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 13:15 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.10.2025 13:59
Повідомлення про рішення
25.09.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:01 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 13:59 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:01
Довідка НАЗК
06.10.2025 15:01
Повідомлення про рішення
01.10.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:17 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.10.2025 15:10 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:47 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 15:11
Довідка НАЗК
30.10.2025 15:10
Повідомлення про рішення
27.10.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин Учасником ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази № 2-010438 від 16.09.2025, пп. 1,2 містить дві одиниці техніки, які знаходяться в оренді пп. 3-16 іншої частини зазначеної Довідки містять перелік орендовано обладнання в графі «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність» зазначено договір оренди обладнання № 05/05-1/7 від 15.05.2025 року, однак в складі тендерної пропозиції надано інший договір № 03/06.2025 від 03.06.2025, таким чином Учасником не виконано вимоги Замовника щодо підтвердження наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог Тендерної документації, а саме додатку 1 до тендерної документації. Згідно додатку 1 до Тендерної документації Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надавати у складі тендерної пропозиції скановані копії оригіналів договорів, які зазначені у довідці в повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; зазначених в наданій учасником довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції за аналогічним предметом закупівлі було надано договір № 03/06-25 від 03.06.2025 при цьому довідка учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; зазначених в наданій учасником довідці або зміни до договору не надані. Вимога Надати довідка учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили або належним чином оформлені додаткові угоди. Згідно додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії. Згідно Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання від 16.09.2025 № 4-010438 Учасником заявлено 15 осіб та підтверджено 14 осіб. Документи про освіту по Габруку О.А. в складі тендерної пропозиції не надано. Вимога Надати документи які підтверджують освіту Габрука О.А. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника оборотно - сальдову відомість про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; Вимога Надати документи щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції вказаної в тендерній пропозиції Учасника.
Створено
29.10.2025 14:27
Надати до
30.10.2025 14:27
Угоди
UA-2025-08-28-010438-a-a2
Очікує підписання
5 791 340 грн.
5 791 340 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (в т.ч. проєктування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 лютого 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45795996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000004
Дата створення проекту
28.10.2025 10:19
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 12:14
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 № 359 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-28-010438-a 28.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 12:14
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту частини приміщень адміністративної будівлі Ірпінської міської ради, за адресою: м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2а (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-08-28-010438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.10.2025 15:56
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 15:57
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 546 046 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 08:56
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459757552
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 546 046 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 08:56
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459757552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності