Закупівля Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антені 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
Код ДК 021:2015
35730000-0 -
Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19031, Україна, Черкаська область, с. Степанці, Канівський район, село Степанці
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:28
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:28
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
19031
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
с. Степанці
Адреса
Канівський район, село Степанці
Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
Тендер:
UA-2025-08-28-009950-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-08-28-009950-a.a1
Дата:
01.09.2025 20:30
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Скарга на дикримінаційні умови тендерної документації
Щодо встановлення дискимінаційної вимоги щодо протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
28.08.2025 Виконавчим комітетом Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області (далі — Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі «Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТА-ТЕК» (далі — Скаржник) є досвідченим виробником та постачальником засобів радіоелектронної боротьби та маємо намір взяти участь в процедурі закупівлі. Проте, вважаємо умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та ми, як учасник процедури закупівлі, маємо право оскаржити такі дискримінаційні вимоги, що порушують наші права, з огляду на таке.
Згідно з п. 2.2 Додатку №4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «…Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно цього пункту, додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції, протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
ТОВ «ДЕЛЬТА- ТЕК» має на меті прийняти участь у даній закупівлі, запропонувавши еквівалентний товар Технічний засіб протидії БпПС «Loli», що відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Також слід зазначити, що наше товариство має можливість надати у складі тендерної пропозиції Акт випробувань запропонованого товару Технічний засіб протидії БпПС «Loli», проведених Збройними Силами України. Даний документ є офіційним підтвердженням відповідності та придатності продукції до застосування.
Однак, вимога Замовника про надання виключно протоколу від лабораторії, акредитованої НААУ або сертифікованої за ДСТУ 10012:2005, фактично унеможливлює врахування результатів державних випробувань, що проведені Збройними Силами України.
Це є додатковим підтвердженням дискримінаційного характеру вимоги.
Вимога про надання протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією ставить наше товариство у заздалегідь дискримінаційне становище по відношенню до учасників, що планують запропонувати Засоби радіоелектронної боротьби RACCOON, оскільки у такому випадку вимогами тендерної документації не передбачено надання у складі Пропозиції інших додаткових протоколів.
У свою чергу, учасники, що пропонують еквівалент вимушені витрачати додатковий час та ресурси для оформлення та подання відповідних документів.
Таким чином, встановлення відповідної вимоги виключно до учасників, що пропонують еквівалент суперечить вимогам статті 5 Закону.
На підтвердження щодо встановлення дискримінаційної вимоги у тендерній документації надаємо лист від Національного агентства з акредитації України (НААУ), яке зазначає, що відповідно до вимог п. 8.2.1 Національного стандарту ДСТУ EN ISO/JEC 17011:2019 у НААУ забезпечено публічний доступ щодо поточного стану акредитації та сфери акредитації органів з оцінки відповідності (ООВ). Інформація щодо повного переліку акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації розміщена у вільному доступі на сайті НААУ- www.naau.org.ua, за посиланням https://naau.org.ua/3- reiestrakreditovanikh-oov у реєстрі акредитованих ООВ".
Так, проаналізувавши перелік акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації не встановлено жодної лабораторії, чи органу з оцінки відповідності, які були б акредитовані саме на випробування засобів радіоелектронного захисту.
Також, не виявлено жодної лабораторії сертифікованої за ДСТУ 10012:2005, яка була б сертифікована саме на випробування засобів радіоелектронного захисту.
Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення №13710- р/пк-пз від 13.08.2024 за процедурою закупівлі № UA-2024-06-06-003259-a, у разі наявності вимоги надання документу, що виданий акредитованим органом, його сфера акредитації має включати саме об’єкт щодо якого виданий відповідний документ.
Тобто, ми позбавлені можливості отримати відповідний протокол в будь- якій іншій акредитованій лабораторії, оскільки відсутність акредитації чи сертифікації за ДСТУ 10012:2005 саме на засоби радіоелектронного захисту буде вважатись невідповідністю вимогам документації.
Таким чином, взяти участь у закупівлі можуть виключено учасники, що пропонують Засоби радіоелектронної боротьби RACCOON, оскільки у такому випадку відсутня вимога щодо надання протоколів випробувань, що є дискримінаційним до нашого товариства, що планує запропонувати еквівалентне обладнання.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол випробувань виданим саме акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією, що є дискримінаційним по відношенню до нашого товариства.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників рівне ставлення та до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, наші права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень.
У зв’язку з наведеним, керуючись ст.,ст. 5,18,22,24 Закону України « Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати замовника з метою усунення порушень законодавства з питань про публічні закупівлі внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених у скарзі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Лист НААУ від 25.02.2025року №11-5/2-1075.
2. Акт про результати випробувань на Технічний засіб протидії БпПС «Loli» від 08.10.2024 р.
3. ТендернадокументаціяЗамовника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати замовника з метою усунення порушень законодавства з питань про публічні закупівлі внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених у скарзі.
Автор:
45513807, ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК"
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Івасюка В. будинок 36 квартира 26
Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
Звернення:
За тендером : Система завади дронів (РЕБ) RACCOON На 8 діапазонів (від 200 до 1000мГц + від 2100 до 2700мГц) з двох частин Потужність випромінення кожної антени 50Вт Живлення 24В та виносною батареєю 156Аh або еквівалент
Тема:
Протокол випробувань
Зміст:
Доброго дня, Замовнику.
У п.2.2 Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога " Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно цього пункту, додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції, протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією."
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які пропонують еквівалентний товар.Вимагаємо прибрати вимогу про надання протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією. для еквівалентного товару.
Антимонопольний комітет у РІШЕННІ № 8125 -р/пк-п від 21.05.2025 визнав дискимінаційною вимогою про Протокол випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
Відповідно до вимог п. 8.2.1 Національного стандарту ДСТУ EN ISO/JEC 17011:2019 у НААУ забезпечено публічний доступ щодо поточного стану акредитації та сфери акредитації органів з оцінки відповідності (ООВ). Інформація щодо повного переліку акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації розміщена у вільному доступі на сайті НААУ- www.naau.org.ua, за посиланням https://naau.org.ua/3- reiestrakreditovanikh-oov у реєстрі акредитованих ООВ". За результатами проведеного аналізу переліку акредитованих ООВ та їх актуальних сфер акредитації не встановлено жодної лабораторії, чи органу з оцінки відповідності, які були б акредитовані саме на випробування засобів радіоелектронного захисту.
У випадку не внесення змін, будемо звертатись до Антимонопольного комітету.
Дата оприлюднення звернення:
29.08.2025 20:26
Шановний учасник. Ваше звернення детально розглянуто. За результатами розглядуінформуємо, що тендерна документація не містить вимог, що лабораторії повинні бути сертифіковані чи/або акредитовані саме на випробування засобів радіоелектронного захисту.
Дата оприлюднення відповіді:
01.09.2025 09:26
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000
грн.
Період подання пропозицій
до
05.09.2025 17:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ