Звернення:
За тендером : (ПК-25Т_0315_ВО) Комплект меблів пасажирського вагона типу СМВ
Тема:
Щодо очікуваної вартості та умов поставки
Зміст:
Доброго дня шановний Замовник! Наше підприємство має намір участі в закупівлі UA-2025-08-28-008983-a (ПК-25Т_0315_ВО) Комплект меблів пасажирського вагона типу СМВ код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, але в ході вивчення тендерної документації та проекту договору відкритих торгів виникають питання щодо строків поставки, умов оплати та очікуваної вартості закупівлі товару, а саме:
1) «Строк поставки ТОВАРУ – перша партія – 5 комплектів протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ, друга партія - 6 комплектів протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ (1 ЛОТ); партіями по 5 комплектів протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ (2 ЛОТ).»
2) Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий )календарний день з дати поставки товару за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
3) Очікувана вартість закупівлі - 32 370 000 грн без ПДВ:
Лот 1 - Кількість: 11,0 компл - 13 695 000 грн без ПДВ (Вартість одного компл 1 245 000,00 грн без ПДВ)
Лот 2 - Кількість: 15,0 компл - 18 675 000 грн без ПДВ (Вартість одного компл 1 245 000,00 грн без ПДВ)
Враховуючи вище викладене, просимо Вас внести наступні зміни до тендерної документації та проекту договору про закупівлю, що призведе до розширення кола потенційних постачальників та викласти в наступній редакції:
«Строк поставки ТОВАРУ (1 ЛОТ) – перша партія – 5 комплектів протягом 120 (сто двадцять) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ, друга партія - 6 комплектів протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ; (2 ЛОТ) перша партія – 5 комплектів протягом 120 (сто двадцять) наступні партії по 5 комплектів протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту надання рознарядки ПОКУПЦЕМ»
Умови оплати: Попередня оплата в розмірі 40% від суми кожної партії. Кінцевий розрахунок протягом 30 календарних днів з дати поставки товару за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Очікувана вартість закупівлі – 43 420 000,00 грн без ПДВ:
Лот 1 - Кількість: 11,0 компл – 18 370 000,00 без ПДВ (Вартість одного компл 1 670 000,00 грн без ПДВ)
Лот 2 - Кількість: 15,0 компл – 25 050 000,00 без ПДВ (Вартість одного компл 1 670 000,00 грн без ПДВ)
Дата оприлюднення звернення:
05.09.2025 18:10
«Шановний замовник! Внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за
звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
08.09.2025 16:22