Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0315_ВО) Комплект меблів пасажирського вагона типу СМВ від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-008983-a
Id Tender ccb772dcf5994fc5ba211b0abe75cb93
План UA-P-2025-08-28-005250-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 28.08.2025 15:48
Остання зміна 08.09.2025 16:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 370 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
136 950 грн. (0,42 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 19 год. )
з 28.08.2025 15:48 до 12.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 15:48
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 15:48
до 09.09.2025 00:00
Період уточнень
з 28.08.2025 15:48 до 09.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 15:48 до 09.09.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0315_ВО) Комплект меблів пасажирського вагона типу СМВ
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0315_ВО) ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект меблів пасажирського вагона типу СМВ) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 32 370 000,00 грн без ПДВ (тридцять два мільйони триста сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 13 695 000.00 грн без ПДВ (тринадцять мільйонів шістсот дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок); Лот 2 - 18 675 000.00 грн без ПДВ (вісімнадцять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 30.12.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.09.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 410 850,00 грн. (чотириста десять тисяч вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок); Лот № 2 – 560 250,00 грн. (п'ятсот шістдесят тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
13 695 000 грн.
Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Очікувана вартість
13 695 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
136950,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
410 850
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 14:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект м’яких меблів пасажирського вагона типу СМВ
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Лот № 1 Місце поставки: м. Бахмач (Чернігівська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця). Кількість: 11,0 компл Лот № 2 Місце поставки: м. Бахмач (Чернігівська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця). Кількість: 15,0 компл Протягом 45 (сорока п'яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 30.12.2026.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
18 675 000 грн.
Лот 2 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Очікувана вартість
18 675 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
186750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
560 250
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 11:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект м’яких меблів пасажирського вагона типу СМВ
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
15
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Лот № 1 Місце поставки: м. Бахмач (Чернігівська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця). Кількість: 11,0 компл Лот № 2 Місце поставки: м. Бахмач (Чернігівська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця); м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) (адреса вказується в рознарядці покупця). Кількість: 15,0 компл Протягом 45 (сорока п'яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 30.12.2026.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Веселовський Артем Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380443097514
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
32 370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097514
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
32 370 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності