Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП» від Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-008543-a
Id Tender f3750d2348524155badfb488fc4ef0d5
План UA-P-2024-12-17-021761-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.08.2025 15:33
Остання зміна 16.09.2025 13:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 210 416.66 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 104.17 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 15:33 до 07.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 15:33
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 15:33
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.09.2025 10:00
-
Період уточнень
з 28.08.2025 15:33 до 04.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 15:33 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.09.2025 10:00
Основні параметри
Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 210 416.66 грн.
Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»
Назва предмета закупівлі
Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»
Очікувана вартість
2 210 416.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22104,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
250
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг за Договором здійснюється за кожний наданий Виконавцем окремий обсяг послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання виставленого Виконавцем рахунку на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг та Акту видалення відходів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
2 162 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Голубенко Владислав Ігорович
Електронна пошта
Телефон
380674489779
Сайт:
https://www.izmport.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01125815
Повна назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.09.2025 10:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) (далі - Учасник) по закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-008543-a, до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду Тендерної пропозиції Учасника.
Документи кваліфікації
10.09.2025 12:46
Електроний протокол про продовження строку
07.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) (далі - Учасник) по закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-008543-a, до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду Тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
10.09.2025 12:46
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) (далі Учасник) про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-08-28-008543-a у складі тендерної пропозиції Учасником при поданні Тендерної пропозиції допущено невідповідності в інформації та/або документах, які підлягають виправленню шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції міститься у Додатку 1 до тендерної документації, по закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП»), затвердженої рішенням Уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» від «28» серпня 2025 року (далі – Тендерна документація, Документація, ТД). Зокрема, вимогами Документації визначено: Підпунктом 1.1 пункту 5 таблиці 1 Додатку 1 ТД: «Довідка у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента та короткий опис предмету закупівлі. До довідки має бути додано (підписані обома сторонами договору): акти наданих послуг;» Підпунктом 1.2 пункту 5 таблиці 1 Додатку 1 ТД: «Довідка у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність у Учасника: - Виробничих площ, в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для надання послуг, - Резервуари для зберігання сировини не менше 50 м3 - Ємності – водовідстійники не менше 50 м3 - Автоцистерни ємкістю не менше 20 м3 - Вагів (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів* У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання його на інших умовах вказується найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. * - Надати підтверджуючий документ про наявність вагів (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів (договір купівлі-продажу або оренди або видаткова накладна, тощо).» За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: 1) Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку від 04.09.2025 року за № 23/4043/1917/3 (файл довідки та листи до пропозиції.PDF). Проте договір від 26.10.2020 № 2963/1629 щодо надання комплексу послуг з поводженням з небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника за кодом ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», не відповідає вимогам підпункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації. Такий договір не може вважатися аналогічним предмету закупівлі, оскільки предметом закупівлі є - Послуги зі збору, приймання, транспортування, зберігання з метою подальшого видалення відходів, що містять оливи та нафтопродукти за кодом 16 07 08*, згідно національного переліку відходів з суден флоту портового ДП «ІЗМ МТП». 2) Учасником на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку від 04.09.2025 року № 23/3/4043/1917/4 (файл довідки та листи до пропозиції.PDF). Проте за позицією 2 довідки не зазначено строк (термін) дії договору, у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання його на інших умовах, а за позиціями 3, 4 та 6 відсутні дані про точний об’єм використовуваного обладнання. На підставі вищевикладеного, Учаснику необхідно надати: 1) Довідка у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента та короткий опис предмету закупівлі. До довідки має бути додано (підписані обома сторонами договору): акти наданих послуг; 2) Довідка у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність у Учасника: - Виробничих площ, в т.ч. їх місцезнаходження, що будуть використовуватись для надання послуг, - Резервуари для зберігання сировини не менше 50 м3 - Ємності – водовідстійники не менше 50 м3 - Автоцистерни ємкістю не менше 20 м3 - Вагів (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів* У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання його на інших умовах вказується найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. * - Надати підтверджуючий документ про наявність вагів (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів (договір купівлі-продажу або оренди або видаткова накладна, тощо).
Створено
16.09.2025 09:49
Надати до
17.09.2025 09:49
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 210 416.66 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 10:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380674489779
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 210 416.66 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 10:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380674489779
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності