Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв. №066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1/2 з розробленням проєктної документації від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-008029-a
Id Tender 11ece892c78e45f9a90299354815bed9
План UA-P-2025-08-22-004790-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 28.08.2025 15:14
Остання зміна 15.09.2025 17:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 830 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
68 304 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 8 днів 23 год. )
з 28.08.2025 15:14 до 25.09.2025 10:00
Залишилось 5 днів 13 год.
Період уточнень
з 28.08.2025 15:14
до 22.09.2025 00:00
Залишилось 5 днів 13 год.
Період оскарження
з 28.08.2025 15:14
до 22.09.2025 00:00
Період уточнень
з 28.08.2025 15:14 до 22.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 15:14 до 22.09.2025 00:00
Основні параметри
Будівельні роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв. №066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1/2 з розробленням проєктної документації
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю робіт, оскільки є наявна потреба у визначених роботах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 830 400 грн.
Будівельні роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв. №066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1/2 з розробленням проєктної документації (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Назва предмета закупівлі
Будівельні роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв. №066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1/2 з розробленням проєктної документації (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7)
Очікувана вартість
6 830 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
68304,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
32 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.09.2025 11:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельні роботи з капітального ремонту покрівлі будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв. №066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1/2 з розробленням проєктної документації
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично виконані будівельні Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3), протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2025 17:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
28.08.2025 15:14
Критерії прийнятності
28.08.2025 15:14
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колесник Вікторія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487293544
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
6 830 400 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
6 830 400 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності