Показати схожі тендери

Закупівля 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інструментарій) від Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-006741-a
Id Tender 9e21ecb2c18d498380153405d035fc14
План UA-P-2025-08-28-007832-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.08.2025 14:31
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 774.17 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
93.87 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 14:30 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 14:30
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 14:30
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00
до 09.09.2025 11:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 11:36
до 15.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.09.2025 11:36
-
Період уточнень
з 28.08.2025 14:30 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 14:30 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 09.09.2025 11:36
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 09.09.2025 11:36
Основні параметри
33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інструментарій)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 774.17 грн.
33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інструментарій)
Назва предмета закупівлі
33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інструментарій)
Очікувана вартість
18 774.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 5 (пакунок)
Диски полірувальні
Опис предмета закупівлі
Диски полірувальні
Код ДК 021:2015
33131114-9 - Стоматологічні полірувальні пристрої
Код НК 024:2023
31823 Наконечник стоматологічної бормашини
Кількість
5
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (пакунок)
Папір артикуляційний
Опис предмета закупівлі
Папір артикуляційний
Код ДК 021:2015
33138000-6 - Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів
Код НК 024:2023
16181 Папір для визначення артикуляції зубів
Кількість
5
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (пакунок)
Штрипси
Опис предмета закупівлі
Штрипси
Код ДК 021:2015
33131114-9 - Стоматологічні полірувальні пристрої
Код НК 024:2023
63358 Стоматологічна абразивна стрічка багаторазового використання
Кількість
5
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 20 (пакунок)
Штифти паперові
Опис предмета закупівлі
Штифти паперові
Код ДК 021:2015
33134000-8 - Ендодонтичне приладдя
Код НК 024:2023
33531 Тампон для абсорбції слини
Кількість
20
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (пакунок)
Штифти гутаперчові
Опис предмета закупівлі
Штифти гутаперчові
Код ДК 021:2015
33134000-8 - Ендодонтичне приладдя
Код НК 024:2023
34791 Штифт для обтурації кореневого каналу
Кількість
10
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
Пропозиція:
18 705 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
Проект договору
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
Тендерна документація
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
28.08.2025 14:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сокальська Наталія
Електронна пошта
Телефон
380955846774
Замовник
ЄДРПОУ
42376659
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska stomatologiya" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi),
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska stomatologiya" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi),
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Кваліфікація
Лот № 1 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інструментарій)
Період вимог/скарг з 09.09.2025 11:36 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 00:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту першого розділу ІІІ тендерної документації «1.1 1.1 Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацією від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, про наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у форматі PDF, Exel, Word, що вимагаються замовником у тендерній документації (Додаток 1 до цієї тендерної документації). 1.2 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначений у Додатку 1 до цієї Тендерної документації.» Відповідно до пункту шостого розділу ІІІ тендерної документації «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій інформацію та документи відповідно до розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).» Розділом ІІІ Додатку 1 до тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації), зокрема учасник повинен надати: «3.1. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою Додатку 7 до тендерної документації, складену згідно із вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, та вимогами Додатку 3 до тендерної документації.» Підпунктом 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено таку вимогу: «Учасник повинен вказувати конкретні технічні та якісні характеристики товарів, які він пропонує поставляти Замовникові, що відповідають вимогам Замовника. У своїй пропозиції Учасник при описі пропонованого товару повинен запропонувати товар, що відповідає вимогам замовника та параметрам, що встановлені виробником. Якщо в тендерній документації встановлені вимоги зі словами «не менше», «від …..до», «або», то учасник закупівлі повинен запропонувати один з варіантів значень із точним формулюванням. Наприклад, якщо замовником встановлено вимогу у вигляді «показник товару (наприклад вага, об'єм, розмір тощо) не менше Х», де Х – показник товару, учасник може запропонувати товар, показник якого (наприклад вага, об'єм, розмір тощо) дорівнює Х або не менше Х. Або, наприклад, якщо замовником встановлено вимогу у вигляді «показник товару (наприклад вага, об'єм, розмір тощо) від Х до У», де Х та У – показники товару, учасник може запропонувати товар, показник якого (наприклад вага, об'єм, розмір тощо) входить у проміжок значень Х-У. Якщо замовником встановлено вимогу із формулюванням «Х або У», де Х та У показники товару, то учасник повинен запропонувати одне із значень, яке задовольняє вимогам Замовника та встановлене виробником. Зазначення характеристик товару без їх конкретизації, встановленої Замовником, не допускається, є ненаданням Учасником достовірного опису пропонованого товару і служить підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей.» Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника з наступних причин: 1. На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 01.09.2025, в якій в колонці «Характеристика» за позицією товару 2 Артикуляційний папір 200мкм 300 смужок в пластиковій упаковці зазначене таке «…папір особливо добре підходить для двоколірної або триколірної демонстрації…», а також за позицією товару 5 Штифти гутаперчеві ML..029, упаковка слайдер (120 шт) зазначене таке «…мають калібрований заокруглений або загнутий кінчик…». Таким чином, учасником не виконані вимоги щодо надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою Додатку 7 до тендерної документації, складену згідно із вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, та вимогами Додатку 3 до тендерної документації., що вимагаються замовником відповідно до Додатку 3.
Документи кваліфікації
09.09.2025 11:34
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 774.17 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Контактний телефон:
380955846774
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 774.17 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Контактний телефон:
380955846774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності