Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76. від КНП "ЦРЛ Подільського району".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-006735-a
Id Tender 9c74aa61b9dc44238a3714d77258458c
План UA-P-2025-08-27-011430-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 28.08.2025 14:29
Остання зміна 14.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 970 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 14:29 до 07.09.2025 14:31
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 14:29
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 14:29
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.09.2025 14:31
до 08.09.2025 13:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 13:16
до 14.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.09.2025 13:16
-
Період уточнень
з 28.08.2025 14:29 до 04.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 14:29 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.09.2025 14:31 до 08.09.2025 13:16
Період кваліфікації
з 07.09.2025 14:31 до 08.09.2025 13:16
Основні параметри
Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 970 000 грн.
Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
Очікувана вартість
1 970 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Каштанова 76
Дата постачання по
31.12.2025 14:31
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ПМП "Курінь"
Пропозиція:
1 789 657.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
14.10.2025 00:00
Державною аудиторською службою при проведенні моніторингу вказаної процедури закупівлі виявлені порушення а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив строк для подання тендерних пропозицій всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Також виявлені інші порушення, які неможливо усунути. З огляду на відсутністю механізму усунення таких порушень, є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів (з особливостями).
03.10.2025 10:42
Повідомлення про рішення
03.10.2025 10:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карауш Олександр Григорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486273166
Факс
+380486272227
Замовник
ЄДРПОУ
01111121
Повна назва
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Поштовий індекс
66300
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Подільськ
Адреса
вулиця Каштанова 76
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
Період вимог/скарг з 08.09.2025 13:16 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.09.2025 14:31 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 13:16
Довідка НАЗК
08.09.2025 13:16
Повідомлення про рішення
08.09.2025 13:06
Пропозиція, що перемогла
07.09.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-15-000028
Дата створення проекту
15.09.2025 12:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.09.2025 13:18
Дата публікації висновку про результати
25.09.2025 14:52
Дата завершення усунення порушень
10.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 Одеса № 185 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.09.2025 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 10 UA-2025-08-28-006735-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
15.09.2025 13:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 № 298, тендерну пропозицію учасника приватного малого підприємства «Курінь» (далі – ПМП «Курінь»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.09.2025 № 367, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2025, пояснення та документи Замовника, надані 22.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до вимог пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить зокрема капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76. (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи); вид предмета закупівлі: роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 28.08.2025; дата оприлюднення тендерної документації: 28.08.2025; кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.09.2025 14:31. Отже, на порушення вимог пункту 24 Особливостей Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.09.2025, що становить 9 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте на порушення вимог пункту 26 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив строк для подання тендерних пропозицій всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте у пункті 1 розділу 4 ТД Замовник неправильно зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.09.2025 всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, чим не дотримав вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2025 із зазначеного питання Замовник 22.09.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 3 Додатка № 6 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічними вважаються договори з аналогічним предметом закупівлі (капітальний ремонт приміщень), які було укладено не раніше 4 років з дати оголошення закупівлі; не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Учасник ПМП «Курінь» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав довідку від 04.09.2025 № 506, в якій повідомляє про досвід виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору. Також зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору підряду від 24.02.2024 № 65, укладеного з Замовником на суму 989 849,00 гривень. Відповідно до умов зазначеного договору додатками до договору, зокрема є Додаток № 4 «Відомість ресурсів» та Додаток № 5 «Календарний графік виконання робіт». Також зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за березень 2024 р. на суму 608,39388 тис грн до договору підряду від 24.02.2024 № 65 та акти приймання виконаних будівельних робіт за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт терапевтичного (реабілітаційного) відділення КНП «ЦРЛ Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76». (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи» на суму 608 393,88 гривень. Проте учасником ПМП «Курінь» у складі тендерної пропозиції не надано Додаток № 4 «Відомість ресурсів» та Додаток № 5 «Календарний графік виконання робіт» до договору підряду від 24.02.2024 № 65, а також всі копії документів, які підтверджують виконання договору підряду від 24.02.2024 № 65 на суму 989 849,00 гривень, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка № 6 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПМП «Курінь» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2025). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ПМП «Курінь» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ПМП «Курінь» у тендерній пропозиції та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику її виправити. На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо вищевказаної невідповідності Замовник надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 26, 34 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.09.2025 00:00
Дата публікації
25.09.2025 14:52
Документи висновку
25.09.2025 14:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та недопущення встановлених порушень у подальшому, з уповноваженою особою КНП ЦРЛ Подільського району Куяльницької сільської ради була проведена роз’яснювальна робота про недопущення виявлених порушень у майбутньому, та попереджено про притягнення до дисциплінарної відповідальності у випадку повторного порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
02.10.2025 09:30
Документи інформації про усунення порушення
02.10.2025 09:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до вимог пункту 24 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить зокрема капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76. (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи); вид предмета закупівлі: роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 28.08.2025; дата оприлюднення тендерної документації: 28.08.2025; кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.09.2025 14:31. Чому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій? Також, чому Замовник встановив строк для подання тендерних пропозицій менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного малого підприємства «Курінь» (далі – ТОВ «Курінь») вимогам підпункту 3.1.2 пункту 3 Додатка № 6 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано копію договору підряду від 24.02.2024 № 65 (далі - Договір) не в повному обсязі, а саме не надано: Додаток № 4 «Відомість ресурсів» та Додаток № 5 «Календарний графік виконання робіт» до Договору. 4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Курінь» вимогам підпункту 3.1.3 пункту 3 Додатка № 6 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надано копії документів, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), які не підтверджують виконання Договору у повному обсязі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.09.2025 17:46
Орган перевірки
23.09.2025 00:00
Документи повідомлення
17.09.2025 17:48
-
Відповідь
Відповідь - моніторінг
1. У зв’язку з тим, що приміщення пральні КНП ЦРЛ Подільського району потребує проведення капітального ремонту, керівництвом лікарня було прийнято рішення його проведення після чого між медичним закладом, та ТОВ «КРЕДО БУДПРОЕКТ» був укладений договір про виготовлення робочого проекту та проектно-кошторисної документації. Після отримання робочого проекту між КНП ЦРЛ Подільського району та ТОВ «Експертно-Інспекційний Центр «Південь Будекспертиза», був укладений договір з проведення експертизи кошторисної частини проектно-кошторисної документації, про що в подальшому було отримано позитивний звіт. На підставі вказаних документів було здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість Завдання на проектування (посилання) : https://admin.e- construction.gov.ua/edesb.design_tasks/mode=card/view=3698913705145140983 2. Факт порушення строків подання тендерних пропозицій дійсно мав місце, однак будь яких скарг на результати процедури закупівлі від учасників закупівлі не надходило і це порушення не вплинуло на результати тендеру. 3. Переможець закупівлі ТОВ «Курінь» на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав копію Договору підряду № 65 від 24.02.2024 року укладеним між КНП ЦРЛ Подільського району і ТОВ «Курінь», та додатки до нього. Календарний графік виконання робіт та відомість ресурсів до локального кошториса додані не були, так як повний перелік документів які необхідно додати до аналогічно укладеного договору в тендерній документації замовником вказано не було. 4. На підтвердження виконання аналогічного Договору учасник ТОВ «Курінь» надав три акти приймання да довідки виконання будівельних робіт, однак дійсно однин акт та довідку з технічних причин учасником ТОВ «Курінь» додано не було. Календарний графік виконання робіт, відомість ресурсів до локального кошториса, акт приймання да довідку виконання будівельних робіт Договору підряду № 65 від 24.02.2024 року, учасником ТОВ «Курінь» буде надано. На підтвердження наявності вище вказаних документів, Замовник - КНП ЦРЛ Подільського району, долучить їх до пояснення, так як має їх в наявності.
Рішеня
22.09.2025 14:03
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення надане.
Рішеня
22.09.2025 14:18
Замовник
Документи повідомлення
22.09.2025 14:22
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 14:31
Замовник:
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Контактний телефон:
+380486273166
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 14:31
Замовник:
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Контактний телефон:
+380486273166
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності