Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправка та регенерація картриджів за ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» від Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-006296-a
Id Tender ccd8cf3cb4fb4f14b525e54062c7ab46
План UA-P-2025-08-28-007303-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 14:06
Остання зміна 11.09.2025 05:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
656 806 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 284.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 14:04 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 14:04
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 14:04
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00
до 10.09.2025 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 08:51
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 08:51
-
Період уточнень
з 28.08.2025 14:04 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 14:04 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 10.09.2025 08:51
Період кваліфікації
з 05.09.2025 00:00 до 10.09.2025 08:51
Основні параметри
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправка та регенерація картриджів за ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
656 806 грн.
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправка та регенерація картриджів за ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправка та регенерація картриджів за ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
656 806 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3284,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 660 (послуга)
заправка картриджа
Опис предмета закупівлі
заправка картриджа
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
660
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження Виконавця, м. Львів, вул. Січових Стрільців,11 та м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Гнатюка, 29
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 174 (послуга)
регенерація картриджа
Опис предмета закупівлі
регенерація картриджа
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
174
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження Виконавця, м. Львів, вул. Січових Стрільців,11 та м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Гнатюка, 29
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 170 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
170
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем знаходження Виконавця, м. Львів, вул. Січових Стрільців,11 та м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Гнатюка, 29
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов Договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
654 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мар'яна Окіс
Електронна пошта
Телефон
+380322614902
Сайт:
https://dmsu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
45870769
Повна назва
Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Січових Стрільців будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки, заправка та регенерація картриджів за ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Період вимог/скарг з 10.09.2025 08:51 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 00:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 08:51
Довідка НАЗК
10.09.2025 08:51
Повідомлення про рішення
05.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до пункту 5.15. Додатку 1 «Перелік інших документівта/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: у складі тендерної пропозиції Тендерної Документації на підтвердження Учасник в складі надає Гарантійний лист, що всі запчастини та витратні матеріали, які використовуватимуться Виконавцем при наданні послуг повинні бути новими та якісними, за своїми характеристиками не гірше деталі, що вийшла з ладу. Вартість запчастин не повинна бути вище середньої ринкової вартості на час проведення ремонту чи технічного обслуговування. Для підтвердження якості витратних матеріалів Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скан-копію сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)), що засвічує кваліфікацію виробника (або імпортера) витратних матеріалів, з застосування методів тестування якості витратних матеріалів, картриджів з принтером відповідно до методів випробувань ASTM / STMC при виробництві витратних матеріалів. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, що підтверджує, що всі запчастини та витратні матеріали, які використовуватимуться Виконавцем при наданні послуг повинні бути новими та якісними, за своїми характеристиками не гірше деталі, що вийшла з ладу. Вартість запчастин не повинна бути вище середньої ринкової вартості на час проведення ремонту чи технічного обслуговування. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
08.09.2025 14:23
Надати до
09.09.2025 14:23
Договір
UA-2025-08-28-006296-a-b1
Очікує підписання
654 000 грн.
654 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
660 (послуга)
заправка картриджа
Номенклатура
заправка картриджа
Кількість
660
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
174 (послуга)
регенерація картриджа
Номенклатура
регенерація картриджа
Кількість
174
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
170 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Кількість
170
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби
Повна назва
Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870769

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3109304482

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-15-000080
Дата створення проекту
15.09.2025 17:15
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.09.2025 17:50
Дата завершення моніторингу
07.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 №216 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 15.09.2025 №216. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-28-006296-a, 28.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
15.09.2025 17:50
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
656 806 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби
Контактний телефон:
+380322614902
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
656 806 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Західне міжрегіональне управління Державної міграційної служби
Контактний телефон:
+380322614902
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності