Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора) від ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-006218-a
Id Tender e20c11bd75964b469c8dd2409b7ccff3
План UA-P-2025-01-23-009571-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.08.2025 14:00
Остання зміна 29.09.2025 11:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 940 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
99.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 13:59 до 05.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 13:59
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 13:59
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00
до 18.09.2025 11:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 11:08
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 11:08
до 29.09.2025 11:41
Період уточнень
з 28.08.2025 13:59 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 13:59 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00 до 18.09.2025 11:08
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00 до 18.09.2025 11:08
Основні параметри
ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 940 грн.
ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора)
Очікувана вартість
19 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
99,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора Ferbo FE 190| 1-S-A
Код ДК 021:2015
50532300-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування генераторів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
44350, Україна, Волинська область, село РИМАЧІ, вулиця Призалізнична, будинок 13/2
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунок за отримані послуги протягом 7 банківських днів з дати підписання сторонами та скріпленого печатками (за наявності) Акту приймання-передачі наданих послуг та за наявності відкритих асигнувань з Державного бюджету України на розрахунковому рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІТКА СЕРВІС"
Пропозиція:
17 940 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомяк Ольга
Електронна пошта
Телефон
0335231515
Замовник
ЄДРПОУ
43958385
Повна назва
ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
44350
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
село РИМАЧІ
Адреса
вулиця Призалізнична, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 11:08 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 10:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 11:08
Довідка НАЗК
18.09.2025 11:07
Повідомлення про рішення
11.09.2025 13:37
Електроний протокол про продовження строку
05.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 13:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 13:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з тимчасовою непрацездатністю (хворобою) уповноваженої особи з публічних закупівель та із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 03.10.2025 р.
Дата продовження строку розгляду
11.09.2025 13:36
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі – Особливості), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КВІТКА СЕРВІС» (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-006218-a). На виконання пункту 43 Особливостей, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріями необхідно підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору в повному обсязі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у якій наведено два договори, скановані договори та документи на підтвердження їх виконання (акти та лист-відгук). Проте, у наданій інформації виявлені невідповідності, зокрема: У договорі з ТОВ «НОВА ПОШТА» №2/0923 від 13.09.2023 р. у п.3.1 вказана сума договору 500 000,00 грн. На підтвердження виконання цього договору надано акти на суму 168 984,92 грн, що не дає можливості вважати договір виконаним у повному обсязі. У п.9.6 цього ж договору вказано термін дії до 17.05.2024 р., акти, подані у складі пропозиції датуються пізнішими датами. Крім того, у листі-відгуку від замовника за цим договором нічого не сказано про його повне виконання. У договорі з ТОВ «Газік Груп» №КС-00000268 від 01.12.2023 р взагалі не вказана сума договору, що робить неможливим визначити чи виконаний цей договір у повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.1.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору в повному обсязі. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
11.09.2025 15:53
Надати до
12.09.2025 15:53
Договір
UA-2025-08-28-006218-a-a1
Підписаний і діє
Номер
342-25
17 940 грн.
14 950 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора Ferbo FE 190| 1-S-A
Номенклатура
Ремонт і технічне обслуговування дизель-генератора Ferbo FE 190| 1-S-A
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ
Повна назва
ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43958385

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІТКА СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВІТКА СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45092882

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.09.2025 11:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 940 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 10:00
Замовник:
ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0335231515
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 940 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 10:00
Замовник:
ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0335231515
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності