Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-005512-a
Id Tender d83ef4ce15084b7595a6502ca75cbabb
План UA-P-2025-08-28-006677-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 13:21
Остання зміна 15.09.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
998 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 991 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 13:19 до 05.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 13:19
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 13:19
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 01:00
до 12.09.2025 14:01
Залишилось 1 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 14:01
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 14:01
-
Період уточнень
з 28.08.2025 13:19 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 13:19 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 01:00 до 12.09.2025 14:01
Період кваліфікації
з 05.09.2025 01:00 до 12.09.2025 14:01
Основні параметри
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
998 200 грн.
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Очікувана вартість
998 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4991,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по м. Дніпро
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сапега Вiра Oлександрiвна
Пропозиція:
998 096 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 13:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Юрчишина
Електронна пошта
Телефон
+380931126230
Замовник
ЄДРПОУ
23357437
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49003
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Період вимог/скарг з 12.09.2025 14:01 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 01:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 14:01
Довідка НАЗК
12.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
05.09.2025 04:05
Витяг з ЄДР
05.09.2025 04:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 13:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 13:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не підтвердив наявність у виконроба профільної освіти та відповідної спеціальності. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.3 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації «Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг/виконання робіт про закупівлю за встановленою формою: Також, Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження, на час надання послуг/виконання робіт, у м. Дніпро компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг/виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники а саме: машиніст маркірувальної машини, дорожній робітник, а також виконроб з профільною освітою та відповідною спеціальністю. Для підтвердження дотримання трудового законодавства України Учасник має надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджуватимуть наявність офіційних трудових відносин з працівниками, яких Учасник вказав у довідці.». 2. На підтвердження вимог охорони навколишнього середовища під час експлуатації машини для нанесення розмітки Учасник мав надати договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника, а також надати підтвердження наявності досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки, у складі тендерної пропозиції Учасника наявний тільки договір, що підтверджує наявність досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки (файл: 4_захист довкілля.pdf). Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п. 13 Додатку №1 до тендерної документації: «. Для підтвердження вимог охорони навколишнього середовища під час експлуатації машини для нанесення розмітки Учасник має надати договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника, а також надати підтвердженням наявності досвіду роботи по утилізації розчинника для промивання машини для нанесення розмітки.». 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав документ, який підтверджує кваліфікацію розробника технологічної карти нанесення дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у примітці Додатку 5 тендерної документації: «На підтвердження вимоги учасник надає технологічну карту, розроблену відповідно до вищезазначених норм з копією документу, який підтверджує кваліфікацію розробника». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підтвердження наявності у виконроба профільної освіти та відповідної спеціальності. 2. Договір з організацією, яка має ліцензію на утилізацію розчинника для промивання машини для нанесення розмітки. 3. Копія документу, який підтверджує кваліфікацію розробника технологічної карти нанесення дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення.»
Створено
10.09.2025 18:33
Надати до
11.09.2025 18:33
Договір
UA-2025-08-28-005512-a-a1
Очікує підписання
998 096 грн.
998 096 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Номенклатура
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23357437

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Сапега Вiра Oлександрiвна
Повна назва
ФОП Сапега Вiра Oлександрiвна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2478908201

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
998 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
998 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності