Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-005197-a
Id Tender fc4f1ca5c55f4098a57b3d907c2f90af
План UA-P-2025-08-28-006086-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.08.2025 13:02
Остання зміна 16.09.2025 09:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
375 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 12:57 до 05.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 12:57
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 12:57
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00
до 10.09.2025 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 14:55
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 14:55
до 16.09.2025 09:52
Період уточнень
з 28.08.2025 12:57 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 12:57 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00 до 10.09.2025 14:55
Період кваліфікації
з 05.09.2025 10:00 до 10.09.2025 14:55
Основні параметри
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
375 000 грн.
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Очікувана вартість
375 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Код ДК 021:2015
71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03127, Україна, м. Київ, заклади загальної середньої освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП"
Пропозиція:
321 647.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Григорівна Мотузка
Електронна пошта
Телефон
+380442571274
Замовник
ЄДРПОУ
37479398
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:55 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 10:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:55
Довідка НАЗК
10.09.2025 14:55
Повідомлення про рішення
05.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 12:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 1) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 Учасник має надати: «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: слюсар-сантехнік не менше 2-х працівників, не менше 2-х водіїв, інженер-проектувальник у частині кошторисної документації, із зазначенням наступної інформації про цих працівників: - ПІБ; - Посада/кваліфікація; - Загальний стаж роботи; - Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця; - *** Назва субпідрядника/співвиконавця; Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).». У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.09.2025р. за №368 (надалі - Довідка). Своєю чергою до довідки Учасником надано Цивільно – правові договори, які засвідчують використання праці таких працівників: - Цивільно – правовий договір № від 01.08.2025р - Виконавець – Рой Сергій Григорович; - Цивільно – правовий договір № від 01.08.2025р - Виконавець – Клейман Валерій Карлович; - Цивільно – правовий договір № 06/10-03-2025 від 10.03.2025р; Виконавець – Паламарчук Сергій Степанович; - Цивільно – правовий договір № 01/0-03-2025 від 10.03.2025р - Виконавець – Сірук Олександр Володимирович; - Цивільно – правовий договір № від 01.08.2025р - Виконавець – Борисюк Микола Миколайович. Проте, в вищезазначених Цивільно – правових договорах пункт 1.5 розділу 1 зазначено «Акт приймання –передачі виконаної роботи підписується сторонами кожного звітного місяця, після виконання робіт та є невід’ємною частиною даного Договору». Отже, виконання пункт 1.5 розділу 1 даних Договорів не підтверджено Актом/ми приймання –передачі виконаної роботи. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Акт/и приймання –передачі виконаної роботи у яких здійснювалися умови Цивільно – правового/х договору/ів. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2., п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) В пункті 5.3 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: «Чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом.» В складі пропозиції Учасника відсутній договір на підтвердження права користування програмним комплексом. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір на підтвердження права користування програмним комплексом.
Створено
09.09.2025 12:36
Надати до
10.09.2025 12:36
Договір
UA-2025-08-28-005197-a-c1
Підписаний і діє
Номер
207
321 647.09 грн.
268 039.24 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Номенклатура
Послуги по промиванню внутрішньої мережі центрального опалення із застосуванням хімічного розчину в закладах загальної середньої освіти
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37479398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41417678

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 09:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності