Показати схожі тендери

Закупівля Жорсткі диски від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-003902-a
Id Tender 01726239981f4abfab482ec4a12557a8
План UA-P-2025-08-28-004655-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 11:49
Остання зміна 11.09.2025 21:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
198 670.05 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (1,01 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 11:48 до 05.09.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 11:48
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 11:48
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:24
до 10.09.2025 14:01
Залишилось 10 год. 23 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 14:01
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 14:01
-
Період уточнень
з 28.08.2025 11:48 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 11:48 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:24 до 10.09.2025 14:01
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:24 до 10.09.2025 14:01
Основні параметри
Жорсткі диски
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
198 670.05 грн.
Жорсткі диски
Назва предмета закупівлі
Жорсткі диски
Очікувана вартість
198 670.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 15:00
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Жорсткий диск HPE MSA P00441-001 (EG002400JWJNN або EG002400JWJNT) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30233130-1 - Накопичувачі на магнітних дисках
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
11.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Апрєль"
Пропозиція:
178 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ"
Пропозиція:
194 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 15:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 11:49
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
-
-
-
28.08.2025 11:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дегтярева
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Жорсткі диски
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:01 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:24 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:01
Довідка НАЗК
10.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
10.09.2025 14:00
-
08.09.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника Приватне підприємство "Апрєль": - учасник надав Статут, в якому відсутня сторінка під номером 6; - учасник надав витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - учасник надав проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який не заповнений для сторони учасника, не підписаний уповноваженою особою учасника і не містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). Враховуючи вищезазначене, Учаснику Приватне підприємство "Апрєль" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника).
Створено
09.09.2025 12:52
Надати до
10.09.2025 12:52
Договір
UA-2025-08-28-003902-a-c1
Очікує підписання
178 740 грн.
178 740 грн.
З ПДВ
Номенклатура
9 (штуки)
Жорсткий диск HPE MSA P00441-001 (EG002400JWJNN або EG002400JWJNT) або еквівалент
Номенклатура
Жорсткий диск HPE MSA P00441-001 (EG002400JWJNN або EG002400JWJNT) або еквівалент
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 11 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Апрєль"
Повна назва
Приватне підприємство "Апрєль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24366773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
198 670.05 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
198 670.05 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності