Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому (Матраци) від Національний Лісотехнічний Університет України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-003682-a
Id Tender 01bfa982c06d4a8083666356a89f117d
План UA-P-2025-08-28-004093-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.08.2025 11:42
Остання зміна 15.09.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 076 160 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 380.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 11:41 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 11:41
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 11:41
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.09.2025 11:57
-
Залишилось 1 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 16:26
до 17.09.2025 00:00
Період уточнень
з 28.08.2025 11:41 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 11:41 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 11:57
Основні параметри
ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому (Матраци)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 076 160 грн.
Матрац
Назва предмета закупівлі
Матрац
Очікувана вартість
1 076 160 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5380,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 11:34
Закінчення аукціону
05.09.2025 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Матрац
Код ДК 021:2015
39143112-4 - Матраци
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79057, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 103
Дата постачання по
31.12.2025 11:44
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк (термін) поставки (передачі) Товару становить – протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2025р. (якщо інші строки та терміни не погоджені сторонами).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
864 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
Пропозиція:
1 076 160 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 11:34
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клонцак Володимир Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963664931
Замовник
ЄДРПОУ
02070996
Повна назва
Національний Лісотехнічний Університет України
Поштовий індекс
79057
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Генерала Чупринки 103
Інформація про підписанта
IBAN
UA158201720343141003200002786
ПІБ підписанта
Загорський Володимир Степанович
Посада підписанта
Ректор
Діє на підставі
Статуту
Телефон
+380322378094
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Матрац
Період вимог/скарг з 11.09.2025 16:26 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 11:57 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
08 вересня 2025, в порядку п. 43 Особливостей, уповноваженою особою в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому, крім іншого, зазначено «3. Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з заповненою формою “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації. У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», поданій Учасником у файлі «9. Тендерна пропозиція.pdf», останнім заповнено у графі «Загальна вартість без ПДВ» - «1 800,00», у графі «Загальна вартість з ПДВ» - «720 000,00», у графі «Загальна вартість тендерної пропозиції» - «864 000,00 грн (Вісімсот шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ». Як вбачається якщо загальна вартість без ПДВ становить 1800,00 грн., то загальна вартість з ПДВ не може становити 720000,00 грн., і не зрозуміло яким чином Загальна вартість тендерної пропозиції вийшла 864000,00 грн з ПДВ» та надано вказано, що для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен подати «3.Заповнена форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації». У встановлений п. 43 Особливостей строк, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОНОМТОЧКА», не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме, останнім було завантажено у електронну систему закупівель Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» № 09.09.25/3 від 09.09.2025 у якій у графі «Загальна вартість з ПДВ» вказав вірну вартість - «864 000,00», яка відповідає тендерній пропозиції зазначеного Учасника, проте у графі «Загальна вартість без ПДВ» залишив «1 800,00». Вартість 1800,00 грн. НЕ Є ЗАГАЛЬНОЮ ВАРТІСТЮ БЕЗ ПДВ тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОНОМТОЧКА», а, відповідає вартості одиниці товару без ПДВ, що, в свою чергу, свідчить про те, що Учасник не дотримав форми “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”, визначеної Додатком 4 до тендерної документації Отже зазначений учасник не виконав вимоги повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не усунув виявлені замовником невідповідності у визначений строк. Таким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОНОМТОЧКА» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а отже – тендерна пропозиція останнього підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:24
Повідомлення про рішення
11.09.2025 16:23
Пропозиція, що перемогла
05.09.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до п.1. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Учасником надано у файлі « 1. Довідка про наявність МТБ.pdf» довідку за формою 1, у якій зазначено наявність у останнього складського приміщення в оренді, що підтверджується Договір оренди нежитлових приміщень № 24083 від 01.07.2024 р. Учасником на підтвердження права користування складським приміщенням, зазначеним у довідці, надано Договір оренди нежитлових приміщень № 24083 від 01.07.2024 р. з додатками. Разом з тим, в процесі перевірки, було виявлено, що відповідно до п. 7.1. вищезазначеного договору, Договір набуває чинності з 01 липня 2024 р та діє до 30 травня 2025 р. Зважаючи на те, що в додаткових угодах до Договору, наданих Учасником, не передбачено продовження дії зазначеного Договору, то у наданого останнім Договору закінчився строк ще до моменту подання Учасником тендерної пропозиції. 2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, при поставці товару кожен матрац повинен бути запаяний у плівку та мати маркувальний ярлик, що містить інформацію щодо виробника, розміри матрацу, рекомендовану вагу “до”, модель матраца, гарантійний строк експлуатації та строк служби. У складі пропозиції надати приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику, паспорт виробу або гарантійний лист. Учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «7.7. Зразок ярлику.jpg» надано приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику, на якому зазначено «Гарантійний термін експлуатації – 1 рік», що не відповідає вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених Додатком 2 до Тендерної документації. Разом з тим, у файлі «7.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» учасником зазначено «Гарантія 18 місяців», гарантійний термін у 18 місяців також зазначено у паспорті якості, виданому виробником товару (файл «7.8. Паспорт якості»). 3. Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з заповненою формою “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації. У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», поданій Учасником у файлі «9. Тендерна пропозиція.pdf», останнім заповнено у графі «Загальна вартість без ПДВ» - «1 800,00», у графі «Загальна вартість з ПДВ» - «720 000,00», у графі «Загальна вартість тендерної пропозиції» - «864 000,00 грн (Вісімсот шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ». Як вбачається якщо загальна вартість без ПДВ становить 1800,00 грн., то загальна вартість з ПДВ не може становити 720000,00 грн., і не зрозуміло яким чином Загальна вартість тендерної пропозиції вийшла 864000,00 грн з ПДВ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. 2. Надати приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику. (оскільки така інформація/документ надається на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, учасник не може змінювати найменування товару, марки, моделі тощо) . 3.Заповнена форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації.
Створено
08.09.2025 17:43
Надати до
09.09.2025 17:43
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 16:26 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, при поставці товару кожен матрац повинен бути запаяний у плівку та мати маркувальний ярлик, що містить інформацію щодо виробника, розміри матрацу, рекомендовану вагу “до”, модель матраца, гарантійний строк експлуатації та строк служби. У складі пропозиції надати приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику, паспорт виробу або гарантійний лист. Учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток 2.pdf» учасником надано Гарантійний талон на виріб «Матрац ортопедичний «Вдалий». Разом з тим, Учасником не надано зазначені вище документи та інформацію, що вимагалися Додатком 2 до Тендерної документації, а саме - приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику, паспорт виробу або гарантійний лист. 2. Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з заповненою формою “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації. У формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», поданій Учасником у файлі «ДОДАТОК 4.pdf», останнім заповнено у графі «Загальна вартість без ПДВ» - «890 800,00», у графі «Загальна вартість з ПДВ» - «1 076 160,00», Як вбачається, Учасником допущено помилку у зазначенні загальної вартості тендерної пропозиції без ПДВ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати приклад зовнішнього вигляду маркувального ярлику, паспорт виробу або гарантійний лист відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації. (оскільки така інформація/документ надається на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, учасник не може змінювати найменування товару, марки, моделі тощо). 2. Заповнена форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації.
Створено
15.09.2025 16:59
Надати до
16.09.2025 16:59
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 076 160 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Національний Лісотехнічний Університет України
Контактний телефон:
+380963664931
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 076 160 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
Національний Лісотехнічний Університет України
Контактний телефон:
+380963664931
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності