Показати схожі тендери

Закупівля Профнастил Т-18 від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-003003-a
Id Tender bfc1debb64e44dc98206554198f89b91
План UA-P-2025-08-28-001364-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 28.08.2025 11:13
Остання зміна 02.09.2025 13:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
198 020.74 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 980.21 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 59 хв. )
з 28.08.2025 11:13 до 05.09.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 11:13
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 11:13
до 02.09.2025 00:00
Період уточнень
з 28.08.2025 11:13 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 11:13 до 02.09.2025 00:00
Основні параметри
Профнастил Т-18
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
198 020.74 грн.
Профнастил Т-18
Назва предмета закупівлі
Профнастил Т-18
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
198 020.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1980,21
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:16
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 63.84 (метри квадратні)
Профнастил Т-18, зеленого кольору
Опис предмета закупівлі
Профнастил Т-18, зеленого кольору
Код ДК 021:2015
44112500-3 - Покрівельні матеріали
Кількість
63.84
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 693.12 (метри квадратні)
Профнастил Т-18, червоного кольору
Опис предмета закупівлі
Профнастил Т-18, червоного кольору
Код ДК 021:2015
44112500-3 - Покрівельні матеріали
Кількість
693.12
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товарів. Підставою для оплати вважається рахунок (рахунок-фактура) та видаткова накладна Постачальника (акт приймання-передачі товарів), до них додаються документи, що підтверджують якість поставлених Товарів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з дати подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язуються поставити Замовнику Товар, в будь якому випадку до 01.11.2025 року включно. Поставка Товару може здійснюватися окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, яка зазначена в реквізитах Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зарицька Наталія Степанівна
Електронна пошта
Телефон
0322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
198 020.74 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
0322390194
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
198 020.74 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
0322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності