Показати схожі тендери

Закупівля Малопомітна перешкода МПП (44310000-6 Вироби з дроту) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-001135-a
Id Tender 99f9925704d2433788210f612e0b6232
План UA-P-2025-08-28-001377-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.08.2025 09:48
Остання зміна 15.09.2025 15:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 716 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 581 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 09:47 до 05.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 09:47
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 09:47
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:25
-
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 15:32
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 28.08.2025 09:47 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 09:47 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 14:25
Основні параметри
Малопомітна перешкода МПП (44310000-6 Вироби з дроту)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
23 716 200 грн.
Малопомітна перешкода МПП (44310000-6 Вироби з дроту)
Назва предмета закупівлі
Малопомітна перешкода МПП (44310000-6 Вироби з дроту)
Очікувана вартість
23 716 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
118581,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 13:32
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Малопомітна перешкода МПП розміром 10х10х1,4м
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
2 726
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Конрада Гампера,5
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАВАРСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
20 444 945.48 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Пропозиція:
22 162 380 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)"
Пропозиція:
22 489 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНТИНЕНТ-СТАЛЬ"
Пропозиція:
23 169 909.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРСЕЛОР МЕТ"
Пропозиція:
21 399 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛМАКС ГРУП»
Пропозиція:
20 444 940 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП"
Пропозиція:
21 261 164.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 13:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 09:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Вознюк
Електронна пошта
Телефон
+380677158243, +380677158243
Замовник
ЄДРПОУ
13489818
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Поштовий індекс
84307
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
ВУЛ. КОНРАДА ГАМПЕРА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Малопомітна перешкода МПП (44310000-6 Вироби з дроту)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 15:32 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 14:25 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 15:32
Повідомлення про рішення
12.09.2025 20:31
Електроний протокол про продовження строку
08.09.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 09:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 09:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В складі пропозиції надано довідку щодо матеріально-технічної бази № 04-09/03 від 04.09.2025 р, однак у вказаній довідці відсутня інформація про наявність вантажного автомобільного транспорту (перелік). Відповідно до Додатку 2, до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»,- учасник повинен надати довідку з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема про можливість постачання предмету закупівлі та наявність вантажного автомобільного транспорту (вказати перелік). Просимо надати уточнену довідку або довідку в новій редакції із вказанням інформації про наявність вантажного автомобільного транспорту із вказанням його переліку. У складі пропозиції надано копію договору поставки № 03/10-1 від 15.01.2024 р. Однак, відсутня накладна, акт-приймання-передачі або інші документи, що посвідчують повне виконання вищенаведеного договору. Також в складі пропозиції надано є копія договору про закупівлю товарів за державні кошти № 33с від 30.04.2025 р. та копія договору про закупівлю товарів за державні кошти № 4 від 11.02.2025 р. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», - учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, номер, дату укладення договору та відомості про повне виконання договору). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та копії документів, які підтверджують повне виконання договору (накладні тощо); - лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), про позитивну співпрацю з учасником від Замовника на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). Просимо завантажити які посвідчують повне виконання договору поставки № 03/10-1 від 15.01.2024 або завантажити лист-відгук до договору про закупівлю товарів за державні кошти № 33с від 30.04.2025 р. або № 4 від 11.02.2025 р. У складі пропозиції не надано копії паспорту та ідентифікаційного коду директора підприємства. Відповідно до п. 3 «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації, - Учасником надається, зокрема, для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду). Просимо надати копію паспорту та ідентифікаційного коду директора підприємства.
Створено
12.09.2025 14:54
Надати до
13.09.2025 14:54
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно ч. 10, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», - строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю ретельного вивчення пропозиції учасника, яка на даний момент вважається найбільш економічно вигідною, а саме пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛМАКС ГРУП»та необхідністю вивчення відповідності Учасника та пропонуємого ним предмету закупівлі вимогам тендерної документації існує необхідність продовження строку розгляду пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 20:30
Дата кінця розгляду
07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 15:32 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
23 716 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Контактний телефон:
+380677158243, +380677158243
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
23 716 200 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Контактний телефон:
+380677158243, +380677158243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності