Показати схожі тендери

Закупівля утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень від Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-28-000453-a
Id Tender 758e8b8cdd874d7e84c746e6897071cb
План UA-P-2025-08-28-000415-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 09:03
Остання зміна 12.09.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 09:02 до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 09:02
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2025 09:02
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:00
до 12.09.2025 10:25
Залишилось 1 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:22
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 10:25
-
Період уточнень
з 28.08.2025 09:02 до 04.09.2025 00:00
Період оскарження
з 28.08.2025 09:02 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:00 до 12.09.2025 10:25
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:00 до 12.09.2025 10:25
Основні параметри
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
послуга надається на території Комунарського району
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Назва предмета закупівлі
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Примітки
послуга надається на території Комунарського району
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:37
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, територія Комунарського району
Дата постачання по
25.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання. Оплата за надані Послуги здійснюється відповідно до вимог ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, попередня оплата не передбачається. Форма оплати Послуг – безготівкова.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВАЧ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
199 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 09:03
Оголошення про проведення закупівлі
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Проект договору
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
28.08.2025 09:03
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антонова Тетяна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380676125515
Замовник
ЄДРПОУ
37573541
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Поштовий індекс
69104
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Кваліфікація
Лот № 1 утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:22 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:00 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 09:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2025 09:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 09.09.2025 № 92- А/24 м. Запоріжжя Замовник: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району (далі – Районна адміністрація ЗМР по Комунарському району) Місцезнаходження: 69104, Україна, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 32. Ідентифікаційний код замовника: 37573541 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами), Положенням про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району від 03.01.2023 року № 1р, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВАЧ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-28-000453-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 8 I. Документи, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: • наявність спроможності учасника здійснювати захоронення (утилізацію) сміття (трави) підтверджується одним із способів наведених нижче: - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: сканованою копією оригіналу свідоцтва про право власності або сканованою копією оригіналу договору оренди, або сканованою копією оригіналу іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища. Зазначений Договір оренди сміттєзвалища та інший документ, який доводить перебування на балансі сміттєзвалища, повинні діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища: сканованою копією оригіналу договору, який підтверджує можливість учасника здавати сміття (траву) для їх подальшого захоронення або утилізації, або переробку. Зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). • наявність обладнання та спеціалізованої техніки: - газонокосарки – не менше 3 одиниць; - вантажний автомобіль (самоскид) – не менше 1 одиниці, що підтверджується: - довідкою про наявність техніки, із зазначенням власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), інше, необхідних для надання послуг, за нижченаведеним зразком: №з/п Найменування машини, механізму або устаткування Тип моделей Власне, орендоване, за договором лізингу, чи субпідрядної організації, інше. Кількість, шт. 1 2 3 4 5 1.Транспортні засоби 2.Обладнання Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника - на власну техніку, зазначену у довідці, надається балансова довідка про наявність техніки у Учасника; - на орендовану техніку, додатково надається сканована копія оригіналу договору оренди (найму/прокату/інше), зазначений Договір повинен діяти протягом 2025 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - на кожну наявну одиницю власної/орендованої техніки учасник повинен надати скановану копію оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, оформлене відповідними органами згідно діючого законодавства України; • Довідкою в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази з вказанням адреси (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: що підтверджується: • довідкою учасника, завіреною підписом уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації з розрахунку: - водії автомобілів – не менш ніж 1 чоловік; - не менш ніж 3 працівників робітничих професій (без врахування водіїв), - кошторисник (надати сертифікат спеціаліста-кошторисника або кваліфікаційний сертифікат) В разі видачі такого сертифікату більш ніж п’ять років тому з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – надати свідоцтво про підвищення кваліфікації). за нижченаведеним зразком: Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій) № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Форма працевлаштування 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника В довідці передбачається окреме зазначення чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру; • для працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру – сканована копія оригіналу договорів цивільно-правового характеру для кожного працівника; • гарантійним листом учасника з інформацією, що працівники, які надаватимуть послуги, мають необхідні знання та досвід надання послуг, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): що підтверджується: - довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору за останні 3 роки (під терміном аналогічний договір мається на увазі надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень) за нижченаведеним зразком: з/п Найменування послуги (предмет договору) Найменування Замовника Дата та номер договору Дата та номер акту (ів) прийняття наданих послуг 1 2 3 4 5 Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника До довідки надати копію договору з усіма додатками та документами, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі, а саме: додатки, додаткові угоди, копії актів надання послуг та інші документи. - Додаток 4 –Тендерна пропозиція - Надати Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду (для фізичної особи) - Надати інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). В наданих документах Учасника: - Відсутня Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду (для фізичної особи) - Відсутня інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - Відсутня Довідка щодо зазначення інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази з вказанням адреси (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). - Відсутня інформація щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: що підтверджується: • довідкою учасника, завіреною підписом уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації з розрахунку: - водії автомобілів – не менш ніж 1 чоловік; - не менш ніж 3 працівників робітничих професій (без врахування водіїв), - кошторисник (надати сертифікат спеціаліста-кошторисника або кваліфікаційний сертифікат) В разі видачі такого сертифікату більш ніж п’ять років тому з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – надати свідоцтво про підвищення кваліфікації). за нижченаведеним зразком: Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій) № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Форма працевлаштування 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника В довідці передбачається окреме зазначення чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру; • для працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру – сканована копія оригіналу договорів цивільно-правового характеру для кожного працівника; - В довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): що підтверджується: - довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору за останні 3 роки (під терміном аналогічний договір мається на увазі надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень) за нижченаведеним зразком: Учасник надав Договір про надання послуги: Обрізування аварійно-небезпечних дерев, що не відповідає умовам надання інформації згідно Додатку 8. - У Додатку 4 «Тендерна пропозиція»- назва закупівлі послуг не відповідає назві закупівлі послуг. Враховуючи викладене, та згідно п.43. «Особливостей», а саме: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В зв’язку з вищенаведеним: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Відсутня Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру/коду (для фізичної особи) - Відсутня інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - Відсутня Довідка щодо зазначення інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази з вказанням адреси (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.). - Відсутня інформація щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: що підтверджується: • довідкою учасника, завіреною підписом уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації з розрахунку: - водії автомобілів – не менш ніж 1 чоловік; - не менш ніж 3 працівників робітничих професій (без врахування водіїв), - кошторисник (надати сертифікат спеціаліста-кошторисника або кваліфікаційний сертифікат) В разі видачі такого сертифікату більш ніж п’ять років тому з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – надати свідоцтво про підвищення кваліфікації). за нижченаведеним зразком: Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій) № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Форма працевлаштування 1 2 3 4 Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника В довідці передбачається окреме зазначення чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру; • для працівників (для робочих професій), залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру – сканована копія оригіналу договорів цивільно-правового характеру для кожного працівника; - В довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): що підтверджується: - довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору за останні 3 роки (під терміном аналогічний договір мається на увазі надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень) за нижченаведеним зразком: Учасник надав Договір про надання послуги: Обрізування аварійно-небезпечних дерев, що не відповідає умовам надання інформації згідно Додатку 8. - У Додатку 4 «Тендерна пропозиція»- назва закупівлі послуг не відповідає назві закупівлі послуг. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами) Уповноважена особа Тетяна АНТОНОВА
Створено
10.09.2025 07:34
Надати до
11.09.2025 07:34
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:25 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 10:22 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Після розгляду вимог тендерної документації, визначити переможцем закупівлі відкритих торгів з особливостями: Послуги: утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень учасника торгів ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС" (далі – переможець).
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:25
Довідка НАЗК
12.09.2025 10:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 10:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-28-000453-a-c1
Очікує підписання
200 000 грн.
200 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Номенклатура
утримання внутрішньоквартальних територій: покіс трави за ДК 021:2015 код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 25 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Повна назва
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573541

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44765693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 00:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Контактний телефон:
380676125515
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2025 00:00
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Контактний телефон:
380676125515
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності