Закупівля Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області від Піщанська сільська рада.
Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області
роботи
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до пп.8 п. 3.2. Договору спільної діяльності (змішана форма) №1 від 18.04.2024 року, укладеного відповідно до Закону України «Про державно-приватне партнерство» та рішення сесії Піщанської сільської ради від 15.03.2024 року №15-41/VIII «Про укладення договору державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади» Державний партнер зобов’язаний відшкодовувати Приватному партнеру витрати пов’язані з поліпшенням (реконструкцією, капітальним ремонтом, поточним ремонтом, технічним переоснащенням, розробкою проєктної документації), ремонтом систем централізованого водопостачання та водовідведення Об’єкту ДПП.
З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товарів.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45330000-9 -
Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, с-ще Меліоративне, с. Знаменівка
Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.09.2025 № 231
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-08-28-000441-a 28.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-000441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме: абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей «відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
4. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
5. Інформації та/або документального підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
6. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «КОМСІТІ» (код ЄДРПОУ 40131916), з яким укладений договір від 27.08.2025 № 151 без використання електронної системи закупівель?
7. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Піщанська сільська рада надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі «Відшкодування витрат, пов’язаних з капітальним ремонтом підвідних водогонів з метою ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення селища Меліоративне та с. Знаменівка Самарівського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-000441-a).
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик та очікувана вартість предмету закупівлі була визначена відповідно до проєктно-кошторисної документації та експертної оцінки (додаються).
2. Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Зазначена закупівля не є конкурентною в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо неї не проводилась переговорна процедура, тому обґрунтування не оприлюднювалось на офіційному веб-сайті.
3. Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме: абзацу підпункту 5 пункту 13 Особливостей.
Рішенням сесії Піщанської сільської ради від 22 серпня 2023 року №10-31/VII «Про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади» визначено доцільним здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади.
22 вересня 2023 року Рішенням № 13-33/VII Піщанською сільською радою оголошено провести конкурс з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади.
Згідно з Рішенням Піщанської сільської ради від 15 грудня 2023 року № 29-37/VII Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМСІТІ», як претендента № 1, допущено до участі у конкурсі з визначення приватного партнера щодо здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади.
23 лютого 2024 року Рішенням Піщанської сільської ради № 8-40/VII за результатами засідання конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу з відбору приватного партнера, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМСІТІ» визначено переможцем конкурсу щодо здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту – цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади.
Між Піщанською сільською радою та ТОВ «КОМСІТІ» на підставі проведеної процедури по визначенню приватного партнера відповідно до Закону України «Про державно-приватне партнерство» та відповідно до рішення виконавчого комітету Піщанської сільської ради від 18.08.2023р. N?181 «Про затвердження висновку щодо здійснення державно-приватного партнерства», рішення Піщанської сільської ради від 22.08.2023р. N?10-31/VIII «Про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту - цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади», рішення Піщанської сільської ради від 22.09.2023 р. N?13-33/VIII «Про проведення конкурсу щодо здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту - цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади», рішення Піщанської сільської ради від 15.12.2023 року N?29-37/VIII «Про допущення претендента N? 1 ТОВ «КОМСІТІ» до участі у конкурсі щодо здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту - цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади», протоколу N?4 від 16.02.2023р. та N?5 від 19.02.2023р. засідання конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу з відбору приватного партнера, рішення Піщанської сільської ради від 23.02.2024 року N?8-40/VIII «Про результати конкурсу щодо здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єкту - цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади» та рішення Піщанської сільської ради від 15.03.2024 року N?15-41/VII «Про укладення договору державно-приватного партнерства щодо об’єкту - цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення Піщанської сільської територіальної громади» було укладено Договір спільної діяльності (змішана форма) N?1 від 18 квітня 2024 року (далі – Договір).
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про державно-приватне партнерство» державно-приватне партнерство - співробітництво між державою Україна, Автономною Республікою Крим, територіальними громадами в особі відповідних державних органів, що згідно із Законом України "Про управління об’єктами державної власності" здійснюють управління об’єктами державної власності, органів місцевого самоврядування, Національною академією наук України, національних галузевих академій наук (державних партнерів) та юридичними особами, крім державних та комунальних підприємств, установ, організацій (приватних партнерів), що здійснюється на основі договору в порядку, встановленому цим Законом та іншими законодавчими актами, та відповідає ознакам державно-приватного партнерства, визначеним цим Законом.
Нормою викладеною в частині 1 статті 5 Закону України «Про державно-приватне партнерство» визначено, що у рамках здійснення державно-приватного партнерства відповідно до цього Закону та інших законодавчих актів України можуть укладатися: концесійний договір; договір управління майном (виключно за умови передбачення у договорі, укладеному в рамках державно-приватного партнерства, інвестиційних зобов'язань приватного партнера); договір про спільну діяльність; інші договори. Договір, укладений у рамках державно-приватного партнерства, може містити елементи різних договорів (змішаний договір), умови яких визначаються відповідно до цивільного законодавства України.
Частиною 3 статті 7 Закону України «Про державно-приватне партнерство» передбачено, що передача приватному партнеру об’єкта державно-приватного партнерства, у тому числі його подальша реконструкція, реставрація, капітальний ремонт та технічне переоснащення приватним партнером, не зумовлює перехід права власності на цей об’єкт до приватного партнера та не припиняє права державної чи комунальної власності на такий об’єкт. Такі об’єкти підлягають поверненню державному партнеру після припинення дії відповідного договору у порядку, передбаченому договором, укладеним в рамках державно-приватного партнерства.
Відповідно до Договору майно (цілісний майновий комплекс водопостачання та водовідведення) Державного партнера (Піщанська сільська рада) залишається у комунальній власності та було передано в користування та на баланс Приватного партнера (ТОВ «КОМСІТІ»).
Відповідно до пп.8 п.3.2 Договору Державний партнер зобов’язаний відшкодовувати Приватному партнеру витрати пов’язані з поліпшенням (реконструкцією, капітальним ремонтом, поточним ремонтом, технічним переоснащенням, розробкою проєктної документації), ремонтом систем централізованого водопостачання та водовідведення Об’єкту ДПП.
Статтею 17 Закону України «Про державно-приватне партнерство» визначено, що укладення договору в рамках державно-приватного партнерства здійснюється державним партнером з переможцем конкурсу на умовах, встановлених конкурсом з визначення приватного партнера.
Відповідно до пп.8 п.3.2 Договору Державний партнер зобов’язаний відшкодовувати Приватному партнеру витрати пов’язані з поліпшенням (реконструкцією, капітальним ремонтом, поточним ремонтом, технічним переоснащенням, розробкою проєктної документації), ремонтом систем централізованого водопостачання та водовідведення Об’єкту ДПП.
Таким чином, виконання відповідних робіт могло здійснюватися виключно визначеним приватним партнером у межах чинного договору, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.
Сканована копія договору державно-приватного партнерства додається.
4. Щодо інформації стосовно джерела фінансування закупівлі.
Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету за КПКВК 0116013. Сканована копія рішення Піщанської сільської ради від 15.08.2025 року №2-63/VIII «Про внесення змін до рішення сільської ради від 12 грудня 2024 року №24-53/VIII «Про сільський бюджет Піщанської сільської територіальної громади на 2025 рік»» додається.
5. Щодо обсягів фінансування відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Дана закупівля не фінансується за рахунок інструменту Ukraine Facility.
6. Щодо вибору виконавців робіт.
Відповідно до пп.8 п.3.2 Договору Державний партнер зобов’язаний відшкодовувати Приватному партнеру витрати пов’язані з поліпшенням (реконструкцією, капітальним ремонтом, поточним ремонтом, технічним переоснащенням, розробкою проєктної документації), ремонтом систем централізованого водопостачання та водовідведення Об’єкту ДПП.
Таким чином, виконання відповідних робіт могло здійснюватися виключно визначеним приватним партнером у межах чинного договору, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.
7. Щодо оприлюднення договору.
Договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 28.08.2025 року.