Показати схожі тендери
Закупівля Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів (код НК 024:2023 – 62725 - Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний), код ДК 021:2015 - 33192400-6; за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні від ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306).
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-28-000359-a
Id Tender da8181065f1b43d7b9919d844b893ff6
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.08.2025 08:55
Остання зміна 17.09.2025 08:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
748 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 485 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 00:00 до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2025 08:52
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2025 13:03
до 16.09.2025 12:05
Залишилось 22 год. 59 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 10:31
до 19.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 12:05
-
Період уточнень
з 28.08.2025 08:52 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 13:03 до 16.09.2025 12:05
Період кваліфікації
з 08.09.2025 13:03 до 16.09.2025 12:05
Основні параметри
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів (код НК 024:2023 – 62725 - Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний), код ДК 021:2015 - 33192400-6; за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони з використанням електронної системи закупівель на підставі пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
748 500 грн.
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів (код НК 024:2023 – 62725 - Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний), код ДК 021:2015 - 33192400-6; за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Назва предмета закупівлі
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів (код НК 024:2023 – 62725 - Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний), код ДК 021:2015 - 33192400-6; за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
748 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7485,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 12:40
Закінчення аукціону
08.09.2025 13:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів
Код ДК 021:2015
33192400-6 - Автоматизовані робочі місця стоматолога
Код НК 024:2023
62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Культури, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 60 (шістдесяти) днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕДВСЕСВІТ"
Пропозиція:
748 500 грн.
Учасник:
ТОВ "Віола Медтехніка"
Пропозиція:
694 950 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 12:40
Документи закупівлі
28.08.2025 08:55
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Головіна
Електронна пошта
Телефон
+380950345452
Замовник
ЄДРПОУ
07931813
Повна назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Культури, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів (код НК 024:2023 – 62725 - Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний), код ДК 021:2015 - 33192400-6; за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:31 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 13:03 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: У п.1,2 Додатку 1 до Оголошення про Закупівлю зазначено «Інформація про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, а саме: заповнена Технічна специфікація (Додаток 2 до Оголошення) з посиланням на сторінки, пункти, розділи тощо інструкції виробника, та/або паспорту, та/або каталогу, та/або сертифікату якості, та/або іншої експлуатаційно-технічної документації виробника» та «Копії документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 (інструкція виробника, та/або паспорт, та/або каталог, та/або сертифікат якості, та/або інша експлуатаційно-технічна документація виробника) - українською мовою». Так, Учасником у Додатку 2 до Оголошення «Технічна специфікація» зазначена відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі. Проте: Позиція 2 - «Скалер ультразвуковий, що вмонтовується: Скалер ультразвуковий, що вмонтовується UDS-N3 LED використовується разом зі стоматологічною установкою» у Додатку 3 «Цінова пропозиція» змінено на - «Скалер ультразвуковий, що вмонтовується V3 LED DTE» - інструкція виробника, та/або паспорт, та/або каталог, та/або сертифікат якості, та/або інша експлуатаційно-технічна документація виробника на який не надано. Згідно декларації про відповідність № ДВ – 058, наданої Учасником, це різні стоматологічні апарати. Інформації щодо еквівалентності не надано. 09.09.25 була опублікована вимога про виправлення невідповідності у Додатку 3 «Цінова пропозиція» – помилки не виправлені. Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Разом з тим, протягом періоду уточнення інформації та після нього Учасник із жодними вимогами до ВМКЦ ПнР (далі - Замовник) щодо внесення змін до оголошення та/або вимог до предмета закупівлі не звертався. Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
15.09.2025 10:31
Повідомлення про рішення
15.09.2025 10:28
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Так, відповідно до пункту 8 Додатку 1 до оголошення про проведення Закупівлі учасник має надати заповнену цінову пропозицію згідно Додатка 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано заповнений документ «Цінова пропозиція». Разом з тим, Учасником невірно зазначена «Загальна вартість (без ПДВ), грн.» кожного найменування – Загальна вартість з ПДВ, «Вартість продукції без ПДВ, грн», невірно розрахована сума ПДВ, «Загальна вартість продукції з ПДВ, грн», що не відповідає вимогам оголошення про проведення Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності, виправлену цінову пропозицію, у відповідності до оголошення про проведення Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.09.2025 11:51
Надати до
10.09.2025 11:51
Період вимог/скарг з 16.09.2025 12:05 по 19.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 10:31 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
16.09.2025 12:05
Повідомлення про рішення
16.09.2025 12:02
-
Договір
UA-2025-08-28-000359-a-b1
Очікує підписання
748 500 грн.
748 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
3 (комплект)
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів
Номенклатура
Стоматологічна установка з нижньою подачею інструментів
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
62725 Блок з інструментами для стоматологічного установлення пневматичний

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Повна назва
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07931813

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕДВСЕСВІТ"
Повна назва
ТОВ "МЕДВСЕСВІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45170090

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
748 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Контактний телефон:
+380950345452
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
748 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ПІВНІЧНОГО РЕГІОНУ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-3306)
Контактний телефон:
+380950345452
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності