Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» від Ліцей № 8 міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-012538-a
Id Tender 11f0ba31dbb74e3581bab97f65e82057
План UA-P-2025-08-27-013891-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 19:40
Остання зміна 24.09.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
481 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 815 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 19:40 до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 19:40
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 19:40
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00
до 10.09.2025 20:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 20:50
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 20:50
до 24.09.2025 16:56
Період уточнень
з 27.08.2025 19:40 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 19:40 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00 до 10.09.2025 20:50
Період кваліфікації
з 04.09.2025 00:00 до 10.09.2025 20:50
Основні параметри
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
481 500 грн.
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
481 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4815,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 11 (комплект)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Майдан Згоди, 5
Дата постачання по
30.11.2025 19:38
Позиція : №2 1 (комплект)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Майдан Згоди, 5
Дата постачання по
30.11.2025 19:38
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН"
Пропозиція:
481 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місько Євгеній Дмитрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380412414614
Замовник
ЄДРПОУ
22059011
Повна назва
Ліцей № 8 міста Житомира
Поштовий індекс
10001
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
Майдан Згоди, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Період вимог/скарг з 10.09.2025 20:50 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 00:00 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 20:50
Довідка НАЗК
10.09.2025 20:49
Повідомлення про рішення
10.09.2025 20:25
-
09.09.2025 17:09
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 19:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 19:33
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку зі значним обсягом документів та необхідністю детального розгляду документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, Замовником прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН" у відкритих торгах за предметом Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» до 20 робочих днів згідно пункту 36 Особливостей та статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
09.09.2025 12:32
Дата кінця розгляду
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН" надано у складі пропозиції Технічну специфікацію щодо предмету закупівлі №15\4 від 02 вересня 2025 року в якій не зазначено найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо), що порушує вимоги додатку 3 до тендерної документації до закупівлі - Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН" надано у складі пропозиції, зокрема сканкопію виконаного аналогічного договору на поставку товару №20 від 19.05.2025 року без сканкопію (-ї) видаткових або податкових або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за наданим в пропозиції аналогічним договором (у кількості від одної до трьох одиниць). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Додаток 3 до Тендерної документації, п. 5.2 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації до закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Технічну специфікацію щодо предмету закупівлі згідно додатку 3 до тендерної документації в якій зазначено найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). - Сканкопію (-ї) видаткових або податкових або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за наданим в пропозиції аналогічним договором №20 від 19.05.2025 року (у кількості від одної до трьох одиниць). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
09.09.2025 18:56
Надати до
10.09.2025 18:56
Договір
UA-2025-08-27-012538-a-a1
Підписаний і діє
Номер
56
481 500 грн.
401 250 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
11 (комплект)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 8 міста Житомира
Повна назва
Ліцей № 8 міста Житомира
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22059011

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45740879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 16:56
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-29-000078
Дата створення проекту
29.09.2025 17:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.09.2025 17:58
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:17
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 29.09.2025 № 88-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.09.2025 № 88-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2025-08-27-012538-a. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
29.09.2025 17:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ліцею № 8 міста Житомира (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.08.2025, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Експотен» (далі – ТОВ «Експотен»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2025 № 10/09, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2025, договір про закупівлю товарів від 24.09.2025 № 56, додаткові угоди від 06.10.2025 № 1 та № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 08.10.2025, інформація з власного веб-сайту Замовника за посиланням: https://8.lic.zhitomir.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-personalni-kompyutery-kod-zgidno-dk-0212015-yedynyj-zakupive/, відповідь Замовника на пояснення, оприлюднена в електронній системі закупівель 03.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-08-27-013891-a) досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility, а отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода) та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility. Пунктом 3 статті 5 Рамкової угоди встановлено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Моніторингом встановлено, що Замовником в Додатку № 3 до тендерної документації, керуючись випадком коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із країн зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди, включено вимогу щодо можливості закупівлі товарів з неприйнятних країн, у зв’язку з тим, що попередня закупівля не відбулась з причини неподання жодної пропозиції учасників (UA-2025-07-18-010854-a). На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 03.10.2025 надано пояснення, що «…згідно листа Міністерства економіки України №3323-04/19127-07 від 28.02.2025 «Щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility», під час закупівель не мають бути допущені учасники, які фактично зареєстровані в неприйнятних країнах, а також не мають здійснюватися поставки і матеріали, походженням з неприйнятних країн, за виключенням випадків, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною (нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій, інших належним чином обґрунтованих випадках). Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності…». Однак, Замовником не доведено випадки, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною (нагальна необхідність, недоступність послуг на ринках відповідних країн або територій, інші належним чином обґрунтовані випадки). Слід врахувати, що учасник-переможець процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-08-27-012538-a ТОВ «Експотен» зареєстрований в прийнятній країні (Україні), запропонований товар, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції документів, повністю відповідає встановленим Замовником технічним та якісним вимогам, виробляється в Україні (виробник – Іноземне підприємство «І-АР-СІ», яке зареєстровано в прийнятній країні (Україні)). Таким чином, моніторингом встановлено, що Замовником складено тендерну документацію без врахування вимог, передбачених пунктом 3 статті 5 Рамкової угоди. Також, моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («AMD», «Intel», «PassMark») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу частини четвертої статті 23 Закону та пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Експотен», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:17
Документи висновку
15.10.2025 17:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-27-012538-a від 15.10.2025 року по предмету закупівлі Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» повідомляємо, що Замовником здійснено заходи направлені на недопущення в подальному виявлених порушень, а саме з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу. Також Уповноважена особа Замовника пройде додаткове навчання щодо питань здійснення публічних закупівель.
Дата публікації
17.10.2025 12:09
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 12:23
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником порушення усунуто шляхом проведення роз'яснювальної роботи.
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.10.2025 14:18
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 14:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-27-012538-a), здійсненої Ліцеєм № 8 міста Житомира (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Експотен» (далі – ТОВ «Експотен») на відповідність тендерній документації Ліцею №21 міста Житомира (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («AMD», «Intel», «PassMark») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено частину 4 статті 23 Закону? 5. Аналізом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-08-27-013891-a) досліджувана процедура закупівлі фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Пунктом 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554, визначено, що закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку. При цьому, відповідно до пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода) встановлено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Крім того, пунктом 8 статті 5 Рамкової угоди визначено, що учасники та кандидати на участь у тендері з неприйнятних країн можуть бути допущені як прийнятні у разі нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій або в інших належним чином обґрунтованих випадках, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проекту неможливою або надмірно складною. Так, Замовником в Додатку № 3 до тендерної документації, керуючись випадком коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із країн зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди, включено вимогу щодо можливості закупівлі товарів з неприйнятних країн, у зв’язку з тим, що попередня закупівля не відбулась з причини неподання жодної пропозиції учасників (UA-2025-07-18-010854-a). При цьому, аналізом встановлено, що Замовником проведено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями без попереднього здійснення закупівлі з використанням електронного каталогу. Враховуючи викладене вище, поясніть проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями без попереднього здійснення закупівлі з використанням електронного каталогу (з наданням документального підтвердження відсутності товару (Персональних комп’ютерів) в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року), та як наслідок включення до тендерної документації вимоги щодо можливості закупівлі товарів з неприйнятних країн (з наданням обґрунтування наявності підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.09.2025 18:18
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 18:19
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, повідомляємо наступне. Технічні вимоги до комп’ютерного обладнання розроблені на основі наказу МОН України від 27.04.2021 № 458 «Про затвердження Змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти». Також замовником враховувались отримані комерційні пропозиції, отримані перед оголошенням закупівель. Копії дадаємо. 2. На Ваш запит надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://8.lic.zhitomir.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-personalni-kompyutery-kod-zgidno-dk-0212015-yedynyj-zakupive/ 3. На Ваш запит повідомляємо, що замовником не встановлювались факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Експотен» (далі – ТОВ «Експотен») на відповідність тендерній документації Ліцею №8 міста Житомира. 4. У відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо порушення вимог частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації, повідомляємо наступне. Під час підготовки тендерної документації, у Додатку № 3 було зазначено конкретні торгові марки та виробників («AMD», «Intel», «PassMark») із формулюванням «або еквівалент», однак без належного обґрунтування необхідності такого посилання. Відсутність обґрунтування є наслідком технічної помилки при складанні тендерної документації, що виникла в процесі адаптації шаблонних матеріалів. Крім того, наявні технічні вимоги, які не були належно пояснені в документації. Зокрема, вимоги до продуктивності (наприклад, PassMark) або сумісності з існуючим обладнанням (наприклад, Intel або AMD) були внутрішньо обґрунтовані, однак не були формалізовані у тендерній документації відповідно до вимог законодавства. Зазначені характеристики обумовлені необхідністю забезпечення сумісності з наявним обладнанням та програмним забезпеченням, досягненням необхідного рівня продуктивності для виконання функціональних завдань Замовника, а також для забезпечення сумісності з існуючими системами, наявним ПЗ, інфраструктурою, гарантованою продуктивністю для обробки даних. Замовником вже вжито заходів щодо усунення недоліків, зокрема: - проведено внутрішній аналіз документації; - підготовлено оновлену редакцію технічного завдання з належним обґрунтуванням; - організовано додаткове навчання відповідальних працівників щодо вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо врахувати зазначене при подальшому розгляді питання. 5. У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, повідомляємо наступне. Замовником перед оголошенням відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» перевірено можливість проведення такої закупівлі через Прозоромаркет. Однак товар, який необхідний Замовнику, такий що відповідає вимогам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відсутній в електронному каталозі. (копії скріншотів надаємо). Враховуючи це, Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» - UA-2025-07-18-010854-a. Вказана закупівля не відбулась у з’вязку з відсутністю тендерних пропозицій. Перед оголошенням нової закупівлі UA-2025-08-27-012538-a - Персональні комп’ютери «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)» Замовником знову було перевірено можливість закупівлі необхідного товару через Прозоромаркет, що підтверджується скріншотами. Оскільки необхідний товар відсутній у електронному каталозі, Замовником для закупівлі необхідного обладнання застосовано основну конкурентну процедуру закупівель, а саме відкриті торги з особливостями. Також повідомляємо, що згідно листа Міністерства економіки України №3323-04/19127-07 від 28.02.2025 «Щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility», під час закупівель не мають бути допущені учасники, які фактично зареєстровані в неприйнятних країнах, а також не мають здійснюватися поставки і матеріали, походженням з неприйнятних країн, за виключенням випадків, коли застосування правил прийнятності зробить реалізацію проєкту неможливою або надмірно складною (нагальної необхідності, недоступності послуг на ринках відповідних країн або територій, інших належним чином обґрунтованих випадках). Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності. Враховуючи це, оскільки Замовником проводилась закупівля з вимогою статті 5 Рамкової угоди за номером UA-2025-07-18-010854-a, яка не відбулась з причини неподання жодної пропозиції учасників, в даній закупівлі Замовник керується пунктом 3 статті 5 Рамкової угоди, та не вимагає щоб усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану походили із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5. Замовник в даній закупівлі керується випадком коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із країн зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті.
Рішеня
03.10.2025 17:27
Замовник
Документи повідомлення
03.10.2025 17:27
-
03.10.2025 17:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
481 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 8 міста Житомира
Контактний телефон:
+380412414614
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
481 500 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 8 міста Житомира
Контактний телефон:
+380412414614
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності