Показати схожі тендери

Закупівля Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-012364-a
Id Tender 6204e86aa33d478da8db962dbba7230d
План UA-P-2025-08-27-014696-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.08.2025 18:26
Остання зміна 15.09.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
617 817 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 089.09 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 18:25 до 04.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 18:25
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 18:25
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 12:48
до 15.09.2025 10:07
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 16:05
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 10:07
-
Період уточнень
з 27.08.2025 18:25 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 18:25 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 12:48 до 15.09.2025 10:07
Період кваліфікації
з 05.09.2025 12:48 до 15.09.2025 10:07
Основні параметри
Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Цибульський Андрій Юрійович – головний спеціаліст Відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-39, e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
617 817 грн.
Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Назва предмета закупівлі
Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
617 817 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3089,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 12:25
Закінчення аукціону
05.09.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
30125100-2 Картриджі з тонером 1.Картридж для HP M127 fw (НР83А (CF283А) або G&G-CF283А) 50шт. 2.Картридж для HP M252 dw (HP 201A (CF 400A) black) 5шт. 3.Картридж для HP M252 dw (HP 201A (CF 401A) cyan 5шт. 4.Картридж для HP M252 dw (HP M252dw HP 201A (CF 403A) magenta 5шт. 5.Картридж для HP M252 dw (HP 201A (CF 402A) yellow 5шт. 6.Картридж для HP M426 (HP26X (CF226X) або G&G-CF226X) 5шт. 7.Картридж для Konica Minolta bizhub 458 TN-515 (A9E8050) 18шт. 8.Фотоциліндр для Konica Minolta bizhub 458 DR 313K (A7U40RD) 6шт. 9.Картридж для Konica Minolta bizhub 450 TN628 Black (AC79050) 30шт. 10.Фотоциліндр для Konica Minolta bizhub 450 DR-618K Black (ACV80RD) 10шт. 11.Картридж для Konica Minolta bizhub 450 TN626K Black (ACV1150) 5шт. 12.Картридж для Konica Minolta bizhub 450 TN-626C (ACV1450) 3шт. 13.Картридж для Konica Minolta bizhub 450 TN-626M (ACV1350) 3шт. 14.Картридж для Konica Minolta bizhub 450 TN-626Y (ACV1250) 3шт. 15.Картридж для Xerox WC 5325 CPS (006R01160) 6шт. 16.Фотоциліндр для Xerox WC 5325 CPS(013R00591) 2шт. 17.Картридж для Xerox WC 3315 DN (106R02310) 2шт. 18.Картридж для Konica Minolta bizhub 454e TN-513 (A33K051) 3шт. 19.Фотоциліндр для Konica Minolta bizhub 454e DR512K (A2XN0RD) 1шт. 20.Фотоциліндр для Konica Minolta bizhub C450i DR-618 CMY (ACV80TD) 3шт.
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
170
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Пропозиція:
611 310 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТНП ГРУП"
Пропозиція:
613 203 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 18:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджі до офісної техніки, код згідно з ДК 021:2015:30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Період вимог/скарг з 08.09.2025 16:05 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 12:48 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 16:05
Повідомлення про рішення
08.09.2025 16:04
-
05.09.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 18:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 18:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:07 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:05 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 10:07
Повідомлення про рішення
15.09.2025 10:05
-
08.09.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 18:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 18:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Не завірено відповідно до вимог тендерної документації такі документи: скан-копія фінансової звітності мікропідприємства станом на 31.12.2024 та квитанція №2, скан копія авторизаційного листа від 29 серпня 2025 вих. №29/08-25; скан копія листа від 29.08.2025 р № вих.: 290825; скан копія авторизаційного листа від 01.09.2025 №3742; скан копія листа виробника від 29.08.2025 №807/8; скан-копія договору №22072 від 27.04.2023, видаткової накладної та листа відгуку; скан-копія протоколу загальних зборів одноособового учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ТНП ГРУП" Ідентифікаційний код юридичної особи 36060305 (надалі - Товариство). м. Київ "29 " серпня 2025 року. 2. В складі тендерної пропозиції не надано копію ліцензії на провадження даного виду господарської діяльності (або лист -пояснення у разі відсутності ліцензування даного виду господарської діяльності). ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації містить вимогу: ВИМОГИ ДО ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ/ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, на фірмовому бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. Після чого з таких документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником можуть бути підписані учасником шляхом накладенням електронного підпису. У разі подання учасником копій документів, така копія завіряється (засвідчується) у наступний спосіб: «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Після чого з таких завірених (засвідчених) копій документів робиться скан-копія, яка завантажується в електрону систему закупівель. 2. Пункт 11 розділу ІІ «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації: Копію ліцензії на провадження даного виду господарської діяльності (або лист -пояснення у разі відсутності ліцензування даного виду господарської діяльності). ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завірити відповідно до вимог тендерної документації документи: скан-копія фінансової звітності мікропідприємства станом на 31.12.2024 та квитанція №2, скан копія авторизаційного листа від 29 серпня 2025 вих. №29/08-25; скан копія листа від 29.08.2025 р № вих.: 290825; скан копія авторизаційного листа від 01.09.2025 №3742; скан копія листа виробника від 29.08.2025 №807/8; скан-копія договору №22072 від 27.04.2023, видаткової накладної та листа відгуку; скан-копія протоколу загальних зборів одноособового учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ТНП ГРУП" Ідентифікаційний код юридичної особи 36060305 (надалі - Товариство). м. Київ "29 " серпня 2025 року. 2. Надати копію ліцензії на провадження даного виду господарської діяльності (або лист -пояснення у разі відсутності ліцензування даного виду господарської діяльності).
Створено
10.09.2025 14:34
Надати до
11.09.2025 14:34
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
617 817 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
617 817 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності