Показати схожі тендери

Закупівля Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01) від Військова частина А7382.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-27-012325-a
Id Tender 8fe214cb215d45f3b444229705c15833
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.08.2025 18:19
Остання зміна 16.09.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 487 868 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 719.67 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 00:01 до 05.09.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 18:18
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:20
-
Залишилось 17 год. 23 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 18:25
до 18.09.2025 00:00
Період уточнень
з 27.08.2025 18:18 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 15:20
Основні параметри
Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 743 934 грн.
Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Назва предмета закупівлі
Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Очікувана вартість
7 743 934 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38719,67
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 14:57
Закінчення аукціону
08.09.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
66
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Херсонська область, м. Херсон
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на відповідні зобов’язання.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН"
Пропозиція:
7 741 800 грн.
Учасник:
ПП БудКапітал Плюс
Пропозиція:
7 722 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 14:57
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
7 743 934 грн.
Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Назва предмета закупівлі
Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Очікувана вартість
7 743 934 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38719,67
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 13:42
Закінчення аукціону
08.09.2025 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
66
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Херсонська область, м. Херсон
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на відповідні зобов’язання.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН"
Пропозиція:
7 741 800 грн.
Учасник:
ПП БудКапітал Плюс
Пропозиція:
7 722 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 13:42
Документи закупівлі
27.08.2025 18:19
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назар Самсоненко
Електронна пошта
Телефон
+380970224508
Замовник
ЄДРПОУ
26630613
Повна назва
Військова частина А7382
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 18:25 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:20 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.09.2025 18:25
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 15.09.2025 17:31 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 17:26 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
15.09.2025 17:31
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 17:31 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуюче зазначене є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей у наступній редакції: Під час розгляду другого питання порядку денного: Так, абзацом 1 пункту 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що «Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу пропозиції. Такими документами може бути що найменш один з перелічених внутрішніх документів учасника: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ або тому подібне. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу пропозиції. Проте, учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 не надано в складі пропозиції Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який надається в усіх випадках, в тому числі, якщо підписантом виступає інша уповноважена особа. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 повинен завантажити Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Такими документами може бути що найменш один з перелічених внутрішніх документів учасника: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ або тому подібне. Крім того, абзацом 2 пункту 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). Проте, учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 44 глави V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Разом з тим, рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Таким чином, Учасником не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про невідповідність вимогам Оголошення. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 повинен завантажити рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою), з урахуванням вимог встановлених Оголошенням. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
16.09.2025 11:04
Надати до
17.09.2025 11:04
Лот № 2 Безпілотні авіаційні комплекси DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 18:27 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:20 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.09.2025 18:27
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 15.09.2025 17:33 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 17:31 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
15.09.2025 17:33
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 17:33 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуюче зазначене є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей у наступній редакції: Під час розгляду другого питання порядку денного: Так, абзацом 1 пункту 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що «Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу пропозиції. Такими документами може бути що найменш один з перелічених внутрішніх документів учасника: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ або тому подібне. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу пропозиції. Проте, учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 не надано в складі пропозиції Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який надається в усіх випадках, в тому числі, якщо підписантом виступає інша уповноважена особа. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 повинен завантажити Документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Такими документами може бути що найменш один з перелічених внутрішніх документів учасника: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ або тому подібне. Крім того, абзацом 2 пункту 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). Проте, учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 44 глави V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Разом з тим, рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Таким чином, Учасником не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про невідповідність вимогам Оголошення. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», код ЄДРПОУ 44961755 повинен завантажити рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою), з урахуванням вимог встановлених Оголошенням. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
16.09.2025 11:08
Надати до
17.09.2025 11:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
15 487 868 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:01
Замовник:
Військова частина А7382
Контактний телефон:
+380970224508
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
15 487 868 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:01
Замовник:
Військова частина А7382
Контактний телефон:
+380970224508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності