Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-012180-a
Id Tender e5993a49de674fc0b8742fb72b1deaa9
План UA-P-2025-08-27-011054-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.08.2025 17:56
Остання зміна 12.09.2025 16:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 255 362 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 553.62 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 17:46 до 04.09.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 17:46
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 17:46
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 06:00
до 12.09.2025 16:33
Залишилось 4 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 16:33
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 16:33
-
Період уточнень
з 27.08.2025 17:46 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 17:46 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 06:00 до 12.09.2025 16:33
Період кваліфікації
з 04.09.2025 06:00 до 12.09.2025 16:33
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 255 362 грн.
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 255 362 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12553,62
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Новака Андрія, будинок 8-13
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛУКАЧИНА СІЛЬВІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
1 155 276.07 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Андріїшин
Електронна пошта
Телефон
+380958252225
Замовник
ЄДРПОУ
01992831
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м.Мукачево
Адреса
вул.Новака Андрія, будинок 8-13
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень реабілітаційного відділення терапевтичного корпусу КНП «Лікарня Св. Мартина» на вул. Новака Андрія, 8-13, у м. Мукачево» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:33 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 06:00 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:33
Повідомлення про рішення
11.09.2025 11:17
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 06:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
11.09.2025 11:16
Дата кінця розгляду
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛУКАЧИНА СІЛЬВІЯ ВОЛОДИМИРІВНА згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом замість кваліфікованого електронного підпису, що суперечить вимогам п.п.1.7. пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. З метою усунення невідповідностей, Учасник має накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції учасника. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист №152 від 03.09.2025 р. - Довідка, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), в якій змінено назву колонок, що суперечить формі визначеної Додатком 3 тендерної документації, додатком 11 тендерної документації З метою усунення невідповідностей, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів) складену відповідно до форми визначеної Додатком 3 Тендерної документації, додатку 11 тендерної документації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист №151 від 03.09.2025 р. -Довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає, що Кушнір Василь Васильович перебуває на посаді техніка-електрика, тоді як у цивільно-правовому договорі №47 від 03.09.2025 р. вказано, що він надає послуги електрика. З метою усунення невідповідностей, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують, що Учасник залучає до виконання робіт Кушніра Василя Васильовича на посаду техніка-електрика або надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де буде відображено посаду Кушніра Василя Васильовича згідно додатку 2 тендерної документації, додатку 11 тендерної документації
Створено
11.09.2025 14:18
Надати до
12.09.2025 14:18
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 255 362 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 06:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Контактний телефон:
+380958252225
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 255 362 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 06:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина"
Контактний телефон:
+380958252225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності