Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-011894-a
Id Tender ac7c233b411a4d41b7655a5a904bd7fb
План UA-P-2025-08-27-012936-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 17:14
Остання зміна 19.11.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 277 845.96 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 389.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 17:12 до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 17:12
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 17:12
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:31
до 03.10.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 16:38
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 16:38
до 19.11.2025 10:54
Період уточнень
з 27.08.2025 17:12 до 02.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 17:12 до 02.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:31 до 03.10.2025 16:38
Період кваліфікації
з 05.09.2025 14:31 до 03.10.2025 16:38
Основні параметри
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 277 845.96 грн.
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Назва предмета закупівлі
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Очікувана вартість
5 277 845.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26389,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2025 14:02
Закінчення аукціону
05.09.2025 14:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Святослава Хороброго, 14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за фактично надані Послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
5 275 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Пропозиція:
5 274 398.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
4 717 994.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2025 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Богославець
Електронна пошта
Телефон
+380504536101, +380442546680
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Період вимог/скарг з 03.10.2025 16:38 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 14:31 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 16:38
Довідка НАЗК
03.10.2025 16:38
Повідомлення про рішення
12.09.2025 11:01
Електроний протокол про продовження строку
05.09.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 10:56
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання Учасником аналогічного договору №4483/ТВ від 04.09.2025р., в якій не зазначена адреса та контактний телефон Замовника – КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради. 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг №4481/ТВ від 04.09.2025, в якій відсутня інформація щодо освіти наступних працівників: Ляшенко Анатолій Григорович, Сімко Ігор Михайлович, Чаповський Юрій Петрович, Меленівський Микола Петрович, Коваленко Михайло Дмитрович, Пацан Віктор Петрович, Жемчужин Валентин Олегович, Долока Олександр Анатолійович, Побережець Андрій Борисович, Храбан Сергій Олегович, Тертичний Валерій Васильович, Гора Віктор Броніславович, Власенко Вадим Васильович, Айвазян Олександр Вікторович. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка №4481/ТВ від 04.09.2025 в якій на працівників: Ляшенко Анатолій Григорович, Сімко Ігор Михайлоич, Чаповський Юрій Васильович, Меленівський Микола Петрович зазначена посада «дорожні працівники 5 роз.», відповідно до наказів: №17\1 від 16.01.2025 р., №17/4 від 16.01.2025 р., №17/3 від 16.01.2025 р. та вимог тендерної документації зазначена посада працівників «дорожній робітник». 1.4. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг №4481/ТВ від 04.09.2025, в якій: дорожній працівник 5 роз. зазначений як Меленівський Микола Петрович, в наказі на призначення на роботу №АМ-00000420-А-00003400 від 22.10.2018р. та наказі про переведення на іншу роботу №17/2 від 16.01.2025р. він зазначений як Меленівський Володимир Петрович, в протоколі №9 кваліфікаційної атестації та свідоцтві про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Меленівський Микола Петрович, протоколі №10 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці Меленівський Микола Петрович. Надані накази на призначення та про переведення на іншу роботу не відповідають працівнику зазначеному в довідці. 1.5. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг №4481/ТВ від 04.09.2025, в якій зазначений машиніст котка 5 розряду Жемчужин Валентин Олегович, проте документального підтвердження трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівником, який зазначений у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди та/або інших документів не надано. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. (вимога пп. 3.1. п.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і яка повинна містити: ПІБ, посада, освіта. (вимога пп.2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.3. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і яка повинна містити: ПІБ, посада, освіта, Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників: - головний інженер (або інша особа, яка виконує його функції) з вищою освітою та кваліфікацією інженер-будівельник, що підтверджується відповідним дипломом (надати у складі пропозиції); - виконавець робіт (або інша особа, яка виконує його функції) з вищою освітою та кваліфікацією інженер-будівельник, що підтверджується відповідним дипломом (надати у складі пропозиції); - інженер з охорони праці; - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії); - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду та копії посвідчень і копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчально-виробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. (вимога пп.2.1. п.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.4. Документально підтвердити трудові або цивільно-правові відносини між учасником та працівниками, які зазначені у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди та/або інших документів. (вимога пп.2.2. п.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.5. Документально підтвердити трудові або цивільно-правові відносини між учасником та працівниками, які зазначені у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди та/або інших документів. (вимога пп.2.2. п.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). 3.2. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і яка повинна містити: ПІБ, посада, освіта. 3.3. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і яка повинна містити: ПІБ, посада, освіта, із зазначенням посади: - дорожні робітники – не менше 4 осіб із розрядом не нижче 5-го (надати копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації із зазначенням присвоєного розряду та копії посвідчень і копії протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, виданих спеціальним навчально-виробничим центром або повноваженою комісією створеною на підприємстві учасника, відповідно до вимог діючого законодавства, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. 3.4. Надати документальне підтвердження трудових або цивільно-правових відносини між учасником та дорожнім працівником 5 роз. Меленівським Миколою Петровичем, який зазначений у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди та/або інших документів. 3.5. Надати документальне підтвердження трудових або цивільно-правових відносини між учасником та працівником машиніст котка 5 розряду Жемчужин Валентин Олегович, який зазначений у довідці згідно вимог п.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди та/або інших документів.
Створено
25.09.2025 16:23
Надати до
26.09.2025 16:23
Договір
UA-2025-08-27-011894-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53.25-148
4 717 994.6 грн.
3 931 662.17 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва
Номенклатура
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття території ТРЕД № 3 по вул. Святослава Хороброго, 14 в Солом’янському районі м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31725604

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31481658

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 277 845.96 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101, +380442546680
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 277 845.96 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101, +380442546680
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності