Показати схожі тендери

Закупівля Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-27-010678-a
Id Tender eb5d8452ed7d439f9b000f0f96bc5908
План UA-P-2025-08-21-003936-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2025 16:16
Остання зміна 25.09.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
436 680 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 183.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 16:13 до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2025 16:13
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2025 16:13
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:45
до 16.09.2025 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 17:13
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 16:41
до 25.09.2025 11:43
Період уточнень
з 27.08.2025 16:13 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 27.08.2025 16:13 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:45 до 16.09.2025 16:41
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:45 до 16.09.2025 16:41
Основні параметри
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
436 680 грн.
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)
Назва предмета закупівлі
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)
Очікувана вартість
436 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2183,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 13:16
Закінчення аукціону
04.09.2025 13:45
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 18 (штуки)
Шина мідна ШМТ 10х50х2000 (2м) 1129А
Опис предмета закупівлі
Шина мідна ШМТ 10х50х2000 (2м) 1129А
Код ДК 021:2015
31218000-7 - Шинопроводи
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вулиця Окружна, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Автомат корпусний 1600А
Опис предмета закупівлі
Автомат корпусний 1600А
Код ДК 021:2015
31211310-4 - Автоматичні вимикачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вулиця Окружна, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Автомат корпусний 630А
Опис предмета закупівлі
Автомат корпусний 630А
Код ДК 021:2015
31211310-4 - Автоматичні вимикачі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вулиця Окружна, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній відповідно до п.4.2. цього Договору, протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів. У разі наявності об'єктивних підстав, які унеможливлюють своєчасне виконання зобов’язань з оплати (зокрема: затримка бюджетного фінансування, форс-мажорні обставини, інші незалежні від Покупця обставини), строк оплати може бути продовжено, але не більше ніж до 60 (шістдесяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів. Датою здійснення оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕП"
Пропозиція:
432 400.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
Пропозиція:
379 944 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Пропозиція:
377 762 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 13:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Даяна Пилип
Електронна пошта
Телефон
+380504339560
Замовник
ЄДРПОУ
36894559
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
77300
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Калуський р-н, місто Калуш
Адреса
вул.Окружна, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 17:13 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 13:45 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 17:13
Повідомлення про рішення
04.09.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:41 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 17:13 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:42
Довідка НАЗК
16.09.2025 16:41
Повідомлення про рішення
11.09.2025 17:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-27-010678-a-b1
Підписаний і діє
Номер
557-09/25
379 944 грн.
316 620 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 (штуки)
Шина мідна ШМТ 10х50х2000 (2м) 1129А
Номенклатура
Шина мідна ШМТ 10х50х2000 (2м) 1129А
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Автомат корпусний 1600А
Номенклатура
Автомат корпусний 1600А
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Автомат корпусний 630А
Номенклатура
Автомат корпусний 630А
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36894559

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
Повна назва
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40170358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 11:43
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-07-000001
Дата створення проекту
07.10.2025 10:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.10.2025 10:20
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
30.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.10.2025 №65-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.10.2025 №65-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-08-27-010678-a 27.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2025 00:00
Документи рішення
07.10.2025 10:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.08.2025 №643 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД», ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», протокольні рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 №717, 16.09.2025 №723, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2025 року, договір від 25.09.2025 №557-09/25, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 09.10.2025 та від 14.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 5 «Технічні, кількісні та якісні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015 код 31210000-1» до ТД Замовник зазначив, що у складі своєї тендерної пропозиції Учаснику на запропонований товар необхідно надати, зокрема: діючий сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД» надано файли: «Сертиф. ISO9001 2015 на виробн авт.вим..pdf» та «Сертиф. ISO9001 на виробн.мідн.шин.pdf», які містять документи викладені іншою мовою без перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 14.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Відсутність перекладу унеможливлює перевірку: - чинності сертифіката на дату подання пропозиції; - акредитації органу, який його видав; - відповідності сфери сертифікації предмету закупівлі. Таким чином, Замовник не мав об’єктивної можливості перевірити якісні характеристики запропонованого товару, а отже, не міг вважати таку невідповідність формальною. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, правило «24 години» не застосовується, якщо невідповідність стосується документів, поданих на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких може призвести до зміни предмета закупівлі. Позиція Замовника узгоджується з офіційним роз’ясненням системи InfoBox Prozorro «Коли Замовник не може надати 24 години на виправлення невідповідностей учаснику», де прямо зазначено, що 24 години не застосовуються у випадках відсутності перекладу документів, які підтверджують технічні або якісні характеристики. Отже, не розміщення повідомлення про усунення невідповідностей є правомірним і здійснене в межах вимог чинного законодавства». Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД», тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. Таким чином, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ТОВ «ГАЛ - КАБЕЛЬ ТРЕЙД» та уклав договір від 25.09.2025 №557-09/25 на суму 379 944,00 грн з ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», тендерна пропозиція якого на 2 182,00 грн дорожча.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛ - КАБЕЛЬ ТРЕЙД» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором 25.09.2025 №557-09/25 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 14:40
Документи висновку
15.10.2025 14:40
-
Оскарження в суді
Комунальним підприємством «Калуська енергетична компанія» Калуської міської ради 22 жовтня 2025 року направлено адміністративний позов до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з вимогою про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Державної аудиторської служби України від 15.10.2025 року, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-27-010678-a (ID моніторингу: UA-M-2025-10-07-000001). Позовна заява подана в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, із дотриманням процесуальних вимог до форми, змісту та способу подання адміністративних позовів. Підтвердженням направлення позовної заяви є накладна АТ «Укрпошта» № 7731105639775 та опис вкладень, що засвідчує відправлення до суду відповідного пакета матеріалів на 88 аркушах.
Дата публікації
22.10.2025 14:25
Інформація про відкриття провадження
14.11.2025
300/8184/25
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-27-010678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 11:07
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 11:07
-
Відповідь
Пояснення щодо обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби України стосовно моніторингу процедури закупівлі «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)» (ідентифікатор UA-2025-08-27-010678-a), повідомляємо наступне. 1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі Закупівля вказаного обладнання передбачена у складі заходів, затверджених Інвестиційною програмою КП «Калуська енергетична Компанія» на 2024–2028 роки у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, схваленою рішенням Калуської міської ради від 29.06.2023 № 2253 (опубліковано на офіційному сайті Калуської міської ради — головного розпорядника бюджетних коштів: https://kalushcity.golos.net.ua/?p=pryynyati_rishennya&sp=single&id=7718). Відповідно до ст. 48 Інвестиційної програми (додається), у розділі 2.2.1.4 «Придбання корпусних автоматів різної потужності з вимірювальними модулями для монтажу на каналізаційних насосних станціях» зазначено опис заходу, його мету, обґрунтування технічної потреби, фінансові розрахунки та підтверджувальні комерційні пропозиції. Метою заходу є оновлення електротехнічного обладнання каналізаційних насосних станцій, що експлуатуються понад 30 років і не відповідають сучасним вимогам енергетичної ефективності, безпеки та надійності. Нові корпусні автомати забезпечать: підвищення рівня електробезпеки; оперативне відключення у разі короткого замикання або перевантаження; зменшення енергоспоживання; захист електродвигунів насосів від аварійних режимів. 2. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості Очікувана вартість закупівлі визначалася на підставі аналізу ринкових цін шляхом отримання та порівняння комерційних пропозицій від учасників ринку. Такі пропозиції наведені у складі Інвестиційної програми. Порівняння зазначених пропозицій дозволило встановити середню ринкову вартість одиниці відповідного обладнання, зокрема: автомат корпусний 1600А — близько 36 870,40 грн (з ПДВ), автомат корпусний 630А — близько 8 837,07 грн (з ПДВ), шина мідна 10?50?2000 мм — близько 8 536,82 грн (з ПДВ). З урахуванням зазначених позицій та їх кількості, передбачених Інвестиційною програмою, загальна сума становить орієнтовно 436 680 грн з ПДВ, що відповідає очікуваній вартості закупівлі, визначеній у Prozorro за номером UA-2025-08-27-010678-a. Таким чином, очікувана вартість сформована відповідно до методичних рекомендацій з визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджених наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275), на основі аналізу ринку, підтвердженого документально, без застосування середніх або довільних розрахунків.
Рішеня
09.10.2025 10:01
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шина мідна, автомат корпусний 630А та 1600А)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-27-010678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: У Додатку 5 «Технічні, кількісні та якісні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015 код 31210000-1» до ТД Замовник зазначив, що у складі своєї тендерної пропозиції Учаснику на запропонований товар необхідно надати, зокрема: діючий сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД» надано файли: «Сертиф. ISO9001 2015 на виробн авт.вим..pdf» та «Сертиф. ISO9001 на виробн.мідн.шин.pdf», які містять документи викладені іншою мовою ніж визначено умовами закупівлі. Чому Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД», тим самим не надано можливість Учаснику усунути такі невідповідності ? Водночас, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 14:28
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 14:29
-
Відповідь
Пояснення щодо причин, з яких Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД»
Вимога щодо надання діючого сертифіката на систему управління якістю встановлена у Додатку 5 до тендерної документації та належить до розділу, який визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Надані ТОВ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД» сертифікати ISO 9001:2015 викладені іншою мовою, ніж визначено умовами тендерної документації, без перекладу державною мовою. Відсутність перекладу унеможливлює перевірку: - чинності сертифіката на дату подання пропозиції; - акредитації органу, який його видав; - відповідності сфери сертифікації предмету закупівлі. Таким чином, Замовник не мав об’єктивної можливості перевірити якісні характеристики запропонованого товару, а отже, не міг вважати таку невідповідність формальною. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, правило «24 години» не застосовується, якщо невідповідність стосується документів, поданих на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких може призвести до зміни предмета закупівлі. Позиція Замовника узгоджується з офіційним роз’ясненням системи InfoBox Prozorro «Коли Замовник не може надати 24 години на виправлення невідповідностей учаснику», де прямо зазначено, що 24 години не застосовуються у випадках відсутності перекладу документів, які підтверджують технічні або якісні характеристики. Отже, не розміщення повідомлення про усунення невідповідностей є правомірним і здійснене в межах вимог чинного законодавства.
Рішеня
14.10.2025 10:43
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 10:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
436 680 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380504339560
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
436 680 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380504339560
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності