Закупівля Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи) від Відділ освіти,культури,молоді та спорту Арбузинської селищної ради.
Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи)
Очікувана вартість
2 673 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13368,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с. Новоселівка, вул. Квіткова, 5; с-ще Арбузинка, вул.Шевченка,191, с.Новокрасне, вул. Величка,23
55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с. Новоселівка, вул. Квіткова, 5; с-ще Арбузинка, вул.Шевченка,191, с.Новокрасне, вул. Величка,23
Деревина (дрова) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз)
Код ДК 021:2015
09111400-4 -
Деревне паливо
Кількість
15
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с. Новоселівка, вул. Квіткова, 5; с-ще Арбузинка, вул.Шевченка,191, с.Новокрасне, вул. Величка,23
55301, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с. Новоселівка, вул. Квіткова, 5; с-ще Арбузинка, вул.Шевченка,191, с.Новокрасне, вул. Величка,23
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника та після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких товарів, а саме видаткової накладної.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Електронна банківська гарантія
Опис
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства(шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконанняабоненалежноговиконання(якповністю,такічастково)боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією. Покриття гарантії повинно бутипідтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів, а також випискою по рахунку, завірені печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особибанку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору(оригінал банківської гарантії).
Опис
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2025 15:49
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям необхідно у складі тендерної пропозиції надати документи фінансової звітності учасника процедури закупівлі за останній звітний період: копію балансу, копію звіту про фінансові результати, копію звіту про рух грошових коштів.
Відділ освіти,культури,молоді та спорту Арбузинської селищної ради
Поштовий індекс
55301
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
с-ще Арбузинка
Адреса
пл.Центральна, будинок 18
Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи)
Безпосередньо у тендерній документації та у проєкті договору, який міститься у Додатку 1 до тендерної документації, Замовник посилається на правові норми, передбачені у Господарському кодексі України.
Однак, згідно зі статтею 17 Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» з 28.08.2025 року Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) визнано таким, що втратив чинність.
Таким чином, Господарський кодекс України, на правові норми якого посилається Замовник, втратив чинність ще до спливу часу для подання тендерних пропозицій учасниками та й до часу укладання відповідного договору, за наслідками здійснення Закупівлі.
З огляду на це, положення тендерної документації, у тому числі й проєкту договору, не узгоджується з вимогами чинного законодавства України, що унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
По-перше, згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2022 року №708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону [Закону України «Про публічні закупівлі»] та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника» (далі – Порядок визначення предмету закупівлі).
Замовником в оголошенні про проведення закупівлі та безпосередньо в тендерній документації визначено код CPV Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (копія додається) для предмету закупівлі – ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо.
При цьому, окрім вугілля марки Г(Г2) (13-100), яке дійсно визначається як ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, Замовник також закуповує «Деревину (дрова) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз)».
При цьому, Замовником проігноровано те, що предмет закупівлі «Деревина (дрова) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз)» визначається не як: ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо, а як: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина.
Таким чином, під час оголошення Закупівлі Замовником грубо порушено вимоги Порядку визначення предмету закупівлі.
По-друге, в оголошенні про проведення Закупівлі та у Додатку 1 до тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю та порядок змін умов договору про закупівлю) Замовником зазначено, що ним закуповується 153 метрів «Деревини (дров) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз)».
Однак, у безпосередньо тендерній документації Замовником різним кольором шрифтів зазначено іншу кількість «Деревини (дров) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз)», що закуповується - 15515111415 м3.
Таким чином, різні частини тендерної документації не узгоджуються одна з одною, що унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника надати відповідні пояснення щодо проведення ним процедури відкритих торгів (з особливостями) «Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-27-010018-a.
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
встановивши певні вище вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних постачальників лише тими, що зможуть виконати зазначені вище дискримінаційні вимоги Замовника
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник закуповує «Пелети паливні на основі кам’яного вугілля».
Ми не розуміємо, чим обґрунтована необхідність Замовника в закупівлі предмета закупівлі «Пелети паливні на основі кам’яного вугілля» саме з такими технічними та якісними характеристиками?
Найменування товару Кількість, тонн Довжина, мм
Пелети паливні на основі кам’яного вугілля 1 10-30
Об'єктивно не зрозуміло, як Замовник визначив, що саме такі показники йому необхідні, невже - з технічного документу на обладнання (котли для опалення)?
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі не є стандартними, так як національні та міжнародні стандарти для такого виду товару відсутні (між іншим, Замовник і сам не визначає жодних європейських чи міжнародних стандартів для такого виду товару у тендерній документації).
Даний товар, що є предметом закупівлі у даних торгах, виготовляється згідно з технічними умовами (або технічною специфікацією) виробника.
При цьому, кожний виробник може мати свій технічний документ за яким виробляються «Пелети паливні на основі кам’яного вугілля», і у
кожного виробника можуть бути різні нормативні вимоги до якості такого товару.
Ми намагалися знайти виробника такого товару, як «Пелети паливні на основі кам’яного вугілля» та ще й з такими технічними, кількісними та якісними показниками пелетів, які вимагаються Замовником у тендерній документації, і нам це не вдалося!
З огляду на все викладене вище, просимо зобов’язати Замовника надати достовірно підтверджену інформацію про щонайменше двох виробників товару «Пелети паливні на основі кам’яного вугілля» з такими технічними, кількісними та якісними показниками пелетів, як:
Найменування товару Кількість, тонн Довжина, мм
Пелети паливні на основі кам’яного вугілля 1 10-30
Крім того, Замовник вимагає у тендерній документації потенційним учасникам надати «копію звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень зразків продукції виданий виробнику акредитованою Національним агентством з акредитації України лабораторією. Для підтвердження акредитації лабораторії надається чинний атестат про акредитацію. Якщо учасник не є власником зазначеного документу, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати лист(листи) від власника(власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право їх використання учасником в цьому тендері із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.».
З огляду на це, доречно було б зобов’язати Замовника надати на розгляд Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель два звіти санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень зразків продукції видані щонайменше двом виробникам акредитованими Національним агентством з акредитації України лабораторіями.
Також, Замовник закуповує деревину (дрова) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз) з наступними характеристиками:
Найменування товару Кількість, м3 Товщина, см Довжина, м
Деревина (дрова) твердолистяних порід непромислового використання для опалення (береза, ясен, граб, клен, дуб, в’яз) 15515111415 від 2 і більше 0,25-1,0
або
1,0-1,9
Та, встановлює вимоги, що учасники повинні надати у складі їх тендерних пропозицій діюче свідоцтво про належність палива до альтернативного видане Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України (з обов’язковим зазначенням в ньому строку його дії) та документ підтверджуючий якість (сертифікат якості або протокол випробувань) виданий виробнику акредитованою відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією. Для підтвердження акредитації лабораторії надається атестат з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною.
Знов таки незрозуміло, чим аргументовані зазначені вище вимоги Замовника?
Крім того, ми звернутися до нашого постачальника – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП» щодо можливості постачання нам такого товару та щодо надання нам низки документів, що вимагає Замовник.
Наш постачальник – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП» з цього приводу повідомив, що у нього не має в наявності такого товару з такими характеристиками, як вимагає Замовник.
Таким чином, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати замовника надати на розгляд достовірну інформацію щодо наявності щонайменше двох виробників такого товару з такими характеристиками та наявністю таких документів, як вимагає Замовник.
До того ж, Замовник закуповує такий товар, як паливні гранули
(пелети) з соломи з такими характеристиками:
Найменування товару Кількість, тонн Нижча теплота згоряння на сухий стан проби палива, МДж/кг - не менше Масова частка вологи та летких речовин, не більше % Масова частка загальної сірки, не більше % Зольність, не більше %
Паливні гранули (пелети) з соломи 1 16 8 0,2 8
Нам знов таки незрозуміло, чим обґрунтована необхідність Замовника в закупівлі предмета закупівлі саме з такими технічними та якісними характеристиками?
Об'єктивно не зрозуміло, як Замовник визначив, що саме такі показники якості йому необхідні - з технічного документу на обладнання (котли для опалення)?
Паливні гранули (пелети) з соломи, що є предметом даної закупівлі, виготовляється згідно з технічними умовами (або технічною специфікацією) виробника.
При цьому, кожний виробник може мати свій технічний документ за яким виробляються «Паливні гранули (пелети) з соломи», і у кожного виробника можуть бути різні нормативні вимоги до якості такого товару.
Ми намагалися знайти виробника такого товару, як «Паливні гранули (пелети) з соломи» з такими технічними, кількісними та якісними показниками пелетів, які вимагаються Замовником у тендерній документації, і нам це не вдалося.
З огляду на все викладене вище, просимо зобов’язати Замовника надати достовірно підтверджену інформацію про щонайменше двох виробників товару «Паливні гранули (пелети) з соломи» з такими технічними, кількісними та якісними показниками пелетів, як:
Найменування товару Кількість, тонн Нижча теплота згоряння на сухий стан проби палива, МДж/кг - не менше Вища теплота згоряння на сухий стан проби палива, МДж/кг – не менше Масова частка вологи та летких речовин, не більше % Масова частка загальної сірки, не більше % Зольність, не більше %
Паливні гранули (пелети) з соломи 2 16 18 8 0,2 8
Крім того, Замовник у тендерній документації також вимагає від учасників надати інформацію про відповідність запропонованих паливних гранул (пелет) з соломи та підтвердити її шляхом надання наступних документів:
- копіядокументу підтверджуючий якість (сертифікат якості) виданий виробнику акредитованою відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією. Для підтвердження акредитації лабораторії надається атестат з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною. Якщо учасник не є власником зазначеногодокументу, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати лист(листи) від власника(власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право їх використання учасником в цьому тендері із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель;
- пакування паливних гранул (пелет) з соломи повинно бути в мішках по 25 кг. Щодо вказаного надати довідку в довільній формі;
- копія звіту санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень зразків продукції виданий виробнику акредитованою Національним агентством з акредитації України лабораторією. Для підтвердження акредитації лабораторії надається атестат про акредитацію.
- якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару в складі пропозиції надається підтвердження наявності діючих договірних відносин (чинний договір) з виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи продавцем, що здійснює реалізацію та відвантаження товару, що є предметом договору, на договірних засадах на користь такого учасника, чинного протягом 2025 року;
- довідку (складену учасником в довільній формі) про виробника паливних гранул (пелет) з соломи(назва, країна, код ЄДРПОУ, місцезнаходження), а також місцезнаходження (адреса) виробничих потужностей), із зазначенням показників зольності, нижчої теплоти згоряння на сухий стан проби палива, масової частки вологи та летких речовин, масової частки загальної сірки та інформацію про екологічну безпеку паливних гранул (пелет) з соломи, що пропонується для постачання.
Ми знов таки звернулися до нашого постачальника – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП» з проханням надати нам все зазначене вище, однак отримали відповідь, що наш постачальник не в змозі поставити нам товар з такими характеристиками та надати низку документів, які вимагає Замовник (копія листа постачальника – додається).
Таким чином, встановивши означені вище вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних постачальників лише тими, що зможуть виконати зазначені вище дискримінаційні вимоги Замовника
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника надати відповідні пояснення щодо проведення ним процедури відкритих торгів (з особливостями) «Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100), пелети паливні на основі кам’яного вугілля, деревина (дрова), паливні гранули (пелети) з соломи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-27-010018-a.
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Закупівлі лише тими, що зможуть взяти безпосередньо у виробника вугілля кам’яного марки Г(Г2) (13-100) відповідні гарантії
По-перше, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, що «інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника, що вказана у змісті технічної специфікації, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинна бути підтверджена шляхом надання учасником у складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (його підрозділом тощо), на визначене цією тендерною документацією найменування вугілля. В свою чергу сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен містити перелік параметрів вказаних в пунктах А.1 – А.2.10. Додатку А ДСТУ 7146:2010.».
При цьому, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими Особливостями для закупівлі твердого палива, положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови» (копія додається).
Відповідно до п.3.6. означеного ДСТУ «Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).».
Додаток А містить перелік параметрів, що зазначаються у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля згідно з Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів (позначення згідно з ГОСТ 27313-95 ( ISO 1170–81)).
Даний перелік параметрів складається з таких параметрів, як А.1 – А.2.11.
Таким чином, вимоги Замовника не враховують те, що у відповідному сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути ще зазначений й параметр - А.2.11 Коефіцієнт вмісту мінеральної речовини KMM.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника викласти його вимоги у такій редакції: - інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника, що вказана у змісті технічної специфікації, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинна бути підтверджена шляхом надання учасником у складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (його підрозділом тощо), на визначене цією тендерною документацією найменування вугілля. В свою чергу сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен містити перелік параметрів вказаних в пунктах А.1 – А.2.11. Додатку А ДСТУ 7146:2010.».
По-друге, Замовник у тендерній документації встановив вимоги щодо надання учасниками Закупівлі: «- гарантії виробника про відповідність якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010, щодо всіх марок вугілля кам’яного, що закуповуються Замовником (розділ 8 ДСТУ 7146:2010).».
Однак, ми здійснюємо закупівлю вугілля кам’яного марки Г(Г2) (13-100) не безпосередньо у виробника, а у нашого постачальника - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП».
Таким чином, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Закупівлі лише тими, що зможуть взяти безпосередньо у виробника вугілля кам’яного марки Г(Г2) (13-100) відповідні гарантії.
Крім того, у розділ 8 ДСТУ 7146:2010 не зазначено кому саме виробник повинен гарантувати відповідність якості вугілля вимогам цього стандарту. На нашу, авжеж суб’єктивну думку, ДСТУ 7146:2010 не передбачає гарантування відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту саме Замовникові.
Встановивши означені вимоги Замовник грубо порушив вимоги пункту 29 Особливостей.
Означене є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Замовник у тендерній документації встановив низку «попереджень» для учасників Закупівлі щодо відхилення їх тендерних пропозиції.
Однак, пунктами 44 – 45 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Таким чином, означені вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються з вимогами Особливостей, що унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Замовником у різних частинах тендерної документації встановлено низку вимог, що унеможливлює розрахування нами логістичних затрат, а також унеможливлює розрахування нами ціни нашої тендерної пропозиції
Замовником у різних частинах тендерної документації встановлено низку вимог:
- 3.4. Доставка товару здійснюється учасником за його рахунок та його власними силами за адресами закладів освіти
- 3.9. Поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби (орієнтовно 2-5 т). Партія товарів формується за письмовою заявкою замовника, яка направляється учаснику (постачальнику) швидкодіючими електронними засобами зв’язку (факс, електронна пошта тощо).
- 2.2. Поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності відфактичної потреби(партія орієнтовно 2-5 т). Партія товарів формується за письмовою заявкою замовника, яка направляється постачальнику швидкодіючими електронними засобами зв’язку (факс, електронна пошта тощо). Товар вважається поставленим постачальником і прийнятим замовником тільки після отримання замовником копії посвідчення про якість, та підписання Сторонами видаткової накладної. Якщо якість товарів у партії згідно посвідчення про якість відповідає умовам якості встановленим Договором, то Сторонами складається та підписується видаткова накладна.
- Товар постачається партіями відповідно до поданої Замовником заявки, обсяг кожної партії визначається замовником в залежності від фактичної потреби. Замовлення Товару здійснюється уповноваженими особами Замовника у письмовій формі.
При цьому, в тендерній документації не визначено скільки буде таких «заявок» надходити від Замовника та скільки «партій товарів» та якого обсягу йому буде необхідно поставляти.
Означене вище унеможливлює розрахування нами логістичних затрат, а також унеможливлює розрахування нами ціни нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас, а також до інших потенційних учасників закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
Безпосередньо у тендерній документації та у проєкті договору, який міститься у Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановив різні вимоги до такого товару, як пелети паливні на основі кам’яного вугілля.
Таким чином, різні вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються одна з одною, що унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
В різних частинах тендерної документації Замовник встановив кардинально відмінні вимоги щодо створення скан-копій документів тендерних пропозицій учасників.
В різних частинах тендерної документації Замовник встановив кардинально відмінні вимоги щодо створення скан-копій документів тендерних пропозицій учасників.
Так, в одній частині тендерної документації встановлено вимогу щодо відповідного засвідчення документів: «*Копії документів передбачені цими пунктами тендерної документації засвідчуються згідно ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» у такому порядку: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи яка є виробником товару та засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Сканування повинно бути в кольоровому режимі з копії документу, з зазначенням учасника торгів якому такий документ надається. Дата засвідчення копії повинна бути не раніше дати оголошення даних торгів.», а в іншій частині тендерної документації визначено, що «… зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії».
Таким чином, різні вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються одна з одною, що унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Замовником було встановлено вимогу, що «разом з банківською гарантією надаються (у вигляді сканованих оригіналів чи сканованих копій, завірених банком) ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій банком …».
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відомості про відповідні ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банками, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За таких умов, вищезазначені умови тендерної документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Встановивши наведені вище умови, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
В проєкті договору Замовником встановлено вимоги щодо надання постачальниками товару:
- супроводжувальних документів;
- супроводжуючих документів на товар;
- документів, що підтверджують якість і походження товару, та наявність яких вимагається чинним законодавством України.
При цьому, а ні у тендерній документації, а ні у проєкті договору Замовником не визначено вичерпний перелік таких документів.
Означене дозволяє Замовникові самостійно, на власний розсуд вирішувати, які документи належать до:
- супроводжувальних документів;
- супроводжуючих документів на товар;
- документів, що підтверджують якість і походження товару, та наявність яких вимагається чинним законодавством України.
Означене є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
Замовником у проєкті договору визначено, що «Під поняттям «належна якість товару» слід розуміти, якісні показники, які визначені у пункті 2.1. цього Договору. Товар неналежної якості підлягає заміні та Товар належної якості на вимогу Замовника.».
Одночасно з цим, у пункті 2.1. проєкту Договору містяться не «якісні показники», а «якісні характеристики», що не є тотожнім.
Таким чином, потенційні учасники Закупівлі, у тому числі й ми банально не розуміємо, а який же товар є «належної якості»!?
Означене, унеможливлює підготовку нами належної тендерної пропозиції та, у свою чергу, унеможливлює нашу участь та перемогу в Закупівлі на законних підставах.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Закупівля розміщена Замовником в електронній системі закупівель з грубими порушеннями вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 передбачено, що «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи».
Всупереч зазначеному вище, уповноваженою особою Замовника накладено удосконалений електронний підпис (Тип підпису: Удосконалений, Тип носія особистого ключа: Незахищений) (копія файлу онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису – додається), що не відповідає вимогам зазначеного вище наказу.
Таким чином, Закупівля розміщена Замовником в електронній системі закупівель з грубими порушеннями вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
Це є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі у тому числі й до нас.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, з метою усунення у ній вимог, які унеможливлюють нашу участь в означеній процедурі закупівлі (дискримінаційних вимог) та усунути порушення вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель
Автор:
45438225, ТОВ "ТОРГОВО-ФІНАНСОВА ГРУПА ХЕРСОНЕНЕРГОПАЛИВО"
73009, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул.Олеся Гончара будинок 19